افزایش ویروس موارد جرقه نگرانی در فلوریدا خانه های پرستاری

توسط ADRIANA گومز LICON و KELLI کندیمیامی (AP) — coronavirus تبدیل فلوریدا خانه های پرستاری را از نزدیک نگهبان

توسط ATSHNEWS در 4 مرداد 1399

توسط ADRIANA گومز LICON و KELLI کندی

میامی (AP) — coronavirus تبدیل فلوریدا خانه های پرستاری را از نزدیک نگهبانی قلعه ابتدا در ماه مارس با دولت منع خانواده بازديد جدا ساکنان آلوده در بال جداگانه و در حال حاضر نیاز به کارکنان آزمایش می شود هر دو هفته. اما انفجار از موارد ایالت اثبات شده است که کافی نیست.

شماره در حال حاضر نشان دادن واقعیت تلخ, تاکید, چگونه ماسک انطباق و محدودیت در جهان خارج تاثیر دولت را بیشتر آسیب پذیر است. در سه هفته گذشته موارد از بین رفته اند حدود 2000 به برخی از 4,800 در فلوریدا خانه های سالمندان. تقریبا 2,550 دراز مدت مراقبت از ساکنان و کارکنان فوت کرده اند به طور کلی حدود 45 ٪ از تمام مرگ و میر ویروس در فلوریدا.

"که در آن شما ببینید COVID نقاط داغ ما سطح اضطراب در مراکز ما به صورت خودکار بالا می رود. ما هوشیاری می رود از طریق سقف" گفت: Luke نویمان, معاون رئیس جمهور در کف باغ که دارای 14 امکانات در سراسر فلوریدا.

"که چگونه جوامع در حال قضاوت در بخشی توسط چگونه برای مراقبت از شما ضعیف و سالخورده" نویمان گفت.

فلوریدا ثبت 173 جدید کروناویروس میر پنج شنبه, روزانه بالا که تحت فشار قرار دادند و تلفات خود را از این بیماری همه گیر به بیش از 5,500. مرگ و میر داخل خانه های پرستاری نیز در حال افزایش به طور متوسط حدود 40 پستها در طول روز در هفته گذشته پس از تعداد کسانی که تا به حال کاهش یافته است در اواسط ماه ژوئن به کمتر از 20 مرگ و میر در هر روز.

حدود 180 نفر از هر 10000 و مراقبت طولانی مدت تسهیلات ساکنان فوت کرده اند تا کنون در فلوریدا یک تلفن است که هنوز هم بسیار پایین تر از برخی از ایالات شمال شرقی که شاهد افزایش مرگ و میر در اوج این بیماری همه گیر در مارس و آوریل. نیویورک تا به حال حدود 400 مرگ و میر به ازای هر 10,000 ساکنان خانه سالمندان و نیوجرسی بیش از 1100.

فلوریدا راه اندازی اختصاصی انزوا امکانات برای ساکنان خانه سالمندان که مرخص شده از بیمارستان و در عین حال هنوز هم ادامه به تست مثبت برای ویروس اما کسانی که نزدیک به 1400 تخت در حدود 20 امکانات گسترش در سراسر کشور به احتمال زیاد به اندازه کافی نیست, صنعت, نمایندگان گفت.

خانه های پرستاری با اندک منابع ممکن است احساس تحت فشار برای راه اندازی جداسازی بخش است که آنها به طور کامل مجهز به ایجاد با خیال راحت گفت: دکتر پل کاتز صندلی از بخش طب سالمندان در دانشگاه ایالتی فلوریدا.

"بیشتر به موارد مثبت شما در خانه های سالمندان بالاتر از خطر ابتلا به آن, پخش كردن, داخل فوق العاده حساس جمعیت ساکنان" کاتز گفت.

امکانات در حال حاضر در حال بسته با الزامات مورد نیاز برای تمیز کردن فوق العاده, دنده محافظ و تست.

جی جزایر مدیر عامل شرکت Aviva ارشد در ساراسوتا گفت: 500,000 دلار محرک کمک های خود را ساراسوتا تسهیلات دریافتی از دولت فدرال اجرا خواهد شد در یک هفته.

دولت فدرال فرستاده 14 میلیون ماسک و 13 میلیون لباسهای به خانه سالمندان اما برخی از ارائه دهندگان فلوریدا گفت: آنها توانایی جهش به طور مداوم. دیگران نمی دریافت آنها را در همه.

جزایر در مقایسه محافظ لباسهای فرستاده شده توسط سازمان مدیریت اضطراری فدرال به "کیسه زباله" و گفت: حمل و نقل از ماسک بودند شل و ول و تا به حال به پرتاب شود.

"هیچ ارائه دهنده باید به تصمیم گیری بین آیا آزمون کارکنان این هفته یا ما تست ساکنان این هفته؟'" سلیمان گفت.

فلوریدا برای پرداخت COVID-19 آزمون برای تمام خانه سالمندان کارکنان یک بار در هر دو هفته تا ماه سپتامبر و معلوم نیست اگر آن تمدید خواهد شد.

بزرگتر امکانات می گویند تست از کارکنان و ساکنان در 75 $125 $در هر کیت — می توانید آنها را اجرا کنید تا 300.000 دلار در هر ماه. و تست شده است تنها محدود به نفع اگر چرخش در به دست آوردن نتایج بهبود نمی یابد فراتر از زمان هفت تا 10 روز است.

"این تقریبا مانند," چه هستند که ما انجام در آن زمان است؟" سلیمان گفت: از تاخیر در گرفتن نتیجه. "اگر آن شخص است نه قرنطینه در آن هفت تا 10 روز آنها پخش كردن, بدون تحقق آن است؟"

اما بدون داده ها از آزمون کارشناسان می گویند از آن خواهد شد تقریبا غیر ممکن است برای خرد کردن گسترش.

"اکثریت قریب به اتفاق اعضای هیات که تست مثبت بدون علامت هستند. آن است که یک ویروس موذی است که بسیار دشوار است برای تشخیص وجود ندارد و تست" گفت: Jeffrey Freimark مدیر عامل شرکت میامی یهودی پرستاری بهداشت خانه.

در ضمن امکانات در حال مبارزه برای حفظ مناسب نیروی انسانی در سطوح چرا که برخی از کارگران در حال از بیمار و آینده نگر استخدام ممکن است leery کار در خانه سالمندان. شده است وجود دارد 148 درصد افزایش در کارکنان موارد پس از 14 ماه ژوئن با توجه به حالت چهره.

Anne-Mercie بلات شده است که یک certified nursing assistant در همپتون دادگاه خانه سالمندان در میامی برای 16 سال می شود درجه حرارت خود را چک هر روز صبح همراه با فرمان bi-monthly آزمون. او گاهی اوقات کار می کند 16-ساعت شیفت و نگرانی در مورد آوردن این ویروس در خانه به خانواده اش و همچنین آوردن آن به خانه سالمندان.

"امکانات ممکن است مایل به استخدام کارگران بیشتر اما به دلیل COVID کسانی که کارگران نمی خواهید برای آمدن به یک مرکز" او گفت:.

رهبران صنعت گفت: یک ایالت ماسک دستور کمک به حفاظت از کارکنان و در نتیجه ساکنان از ویروس.

نخل باغ حتی ایجاد شده خود را در بهداشت عمومی اطلاعیه یادآوری عمومی در جوامع خود که با پوشیدن ماسک و اجتماعی فاصله می تواند یک موضوع از زندگی یا مرگ.

با محدودیت های به احتمال زیاد به دور هر زمان به زودی امکانات می گویند انزوا و تنهایی در نظر گرفتن تلفات در ساکنان و خانواده خود را. میامی یهودی سلامت متصل بیش از 5000 تماس های تصویری و اجازه درایو-توسط بازدیدکننده داشته است که در آن دوستان و خانواده پدیدار طریق خورشید پشت بام برای دیدن عزیزان خود.

فرانسیس نفره به تازگی بازدید دوستان مارگارت Choinacki که هیچ زندگی اعضای خانواده است. آنها همچنین FaceTime دو بار در روز. در جوانان خود را در حال حاضر 87-سال Choinacki مدل برای روی جلد رمان عاشقانه.

"او در حال حاضر متوجه چقدر مهم مردم برای او" نفره گفت.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب