نقد و بررسی: آمازون 'ZeroZeroZero' می آید تا 10

ترین سینمایی کار من دیده ام تازگی ندارد ، که گفت: "ZeroZeroZero" — یک سری جرم در مورد بین المللی تجارت کوکائین

توسط ATSHNEWS در 25 تیر 1399

ترین سینمایی کار من دیده ام تازگی ندارد ،

که گفت: "ZeroZeroZero" — یک سری جرم در مورد بین المللی تجارت کوکائین — احساس می کند مانند یک هشت ساعت فیلم است که به اعتبار آن است.

آن را به طرز ماهرانه ای شات بسیار خوب عمل کرده و پیچیده در آن داستان سرایی.

من کمی خجالت می گویند این سری بر اساس 2013, رمان به همین نام توسط روبرتو ساویانو ("عموره") — نبود بر روی رادار در هنگام فرود در آمازون نخست سرویس ویدئو در نخست.

"ZeroZeroZero" باید در بسیاری از مردم رادار.

ایجاد شده توسط Stefano Sollima لئوناردو Fasoli و Mauricio کاتز سری به نظر می رسد در تجارت مواد مخدر از طریق سه طرف های درگیر در یکی از عظیم حمل و نقل های غیر قانونی پودر: فرار کارتل مدیریت تولید آن; ایتالیایی سندیکای جرم و جنایت دست زدن به آن در سراسر جهان توزیع و شرکت آمریکایی در خدمت به عنوان پیوند بین آنها و دومی نیز کار به نگه داشتن دو نفر دیگر لباس از هم جدا به طوری که نه به طور قطع از معادله است.

AMAZON STUDIOS

مانوئل کنتررس (هارولد تورس) رهبر مکزیکی مبارزه با مواد مخدر واحد نظامی که واقعا این نسخهها کار برای یک کارتل مواد مخدر.

شما باید بدانید که این سری نیاز به توجه — و نه فقط به این دلیل که اغلب بیشتر از آن است گفت: در یکی دیگر از زبان فارسی. دست یک صحنه و شما ممکن است از دست دادن یک ضرب و شتم به عنوان شما سعی می کنید به نگه دارید تا با آنچه که در زمان سریع-تغییر داستان.

همچنین این را بدانید: "ZeroZeroZero" (نام خیابان نام, ناب ترین کوکائین) می تواند فوق العاده تاریک و خشن.

در واقع این مجموعه آغاز می شود با یک آمریکایی ادوارد لینوود (گابریل بایرن) که به ضرب گلوله در یک high-end رستوران که ثابت شود در مونتری, مکزیک.

در این قسمت اول "حمل و نقل" ما پرش به عقب در زمان و کسب اطلاعات بیشتر در مورد ادوارد و شرکت او اجرا می شود که کسب و کار واقعی است که مبادله دلار چند کوکائین می پردازد. ما همچنین شروع به می دانم که دختر خود اما (لاتین) که بسیار درگیر با کسب و کار را بیش از اگر او می میرد و پسر کریس (Dane DeHaan) که او را نگه می دارد از این که مانند ادوارد در اواخر همسر است انتظار می رود به توسعه بیماری هانتینگتون.

در کالابریا, ایتالیا, ما در حال معرفی به دو قدرت بازیکنان در توزیع end: همین Minu (Adriano Chiaramida) و نوه اش استفانو La Piana (Giuseppe De دومنیکو). در حالی که همین Minu شده است که با مخفی شدن در یک کوچک اما به خوبی منصوب پناهگاه معتقد است در یک کد اخلاق در جهان به شدت فعالیت های غیر قانونی استفانو و برخی دیگر بر این باورند این دایناسور زمان آمده است و رفته است.

آن است که در منترری که کوکائین پردازش شده و سپس در کف زیادی قوطی فلفل هالاپینیو مقصد برای یک کشتی به تازگی به دست آورد توسط Lynwoods.

به عنوان با داستان مجموعه در ایتالیا و مکزیک جزء طرح شامل شخصیت های بی شمار اما این اتفاقات در نهایت مرکز مانوئل کنتررس (هارولد تورس) رهبر بسیار آموزش دیده مبارزه با مواد مخدر واحد نظامی. مانوئل و بسیاری از مردان متشکل از واحد مخفیانه در حال کار برای کارتل.

آن را باید به عنوان بسیاری از تعجب به شنیدن آن نیست دقیقا صاف قایقرانی برای مواد مخدر کشتی از مکزیک به ایتالیا. بدون دادن دور خیلی خیلی بیشتر از طرح اقدام نیز صورت می گیرد در آفریقا در سنگال و مراکش به طور خاص.

جالب کارگردان وظایف در حال گسترش در میان سه نفر: Stefano Sollima (قسمت 1 و 2) Janus متز (3-5) و پابلو Trapero (6-8). این چیزی است که شما می خواهم به احتمال زیاد متوجه تماشای نشان می دهد اما در نگاه به گذشته دومی دو مدیران تکیه بیشتر به خاص روش داستان سرایی که در آن آنها نشان می دهد چیزی است که اتفاق می افتد و سپس عقب به یک نقطه قبل از آن و ما را به همان کشش از زمان از یک شخصیت متفاوت را در چشم انداز. موثر است و اگر هم کمی نامطلوب حداقل در ابتدا.

آیا "ZeroZeroZero" احساس بیش از حد بالا از زمان به زمان ؟ بله, اما آن را نیز احساس قدرتمند است.
در مقابل دوربین تمام بازیکنان اصلی هستند مستحق ستایش است. من مدت طولانی در بر داشت DeHaan ("درمان برای سلامتی" "سنبل الطیب و شهرستان از یک هزار سیاره") جذاب بر روی صفحه نمایش است که تغییر نمی کند در اینجا. بیشتر قابل توجه است این است که Riseborough ("شبانه حیوانات" "نبرد دو جنس") به این لحاظ جسمی unimposing که می ایستد سختی در دفاع از کسب و کار خود و حفاظت از برادرش در میان بسیاری از فراتر از-تهدید آمیز مردان است.

و در بخش های بزرگ به ظریف, اجرای ده دومنیکو و Contreras ترتيب استفانو ("La Cucina") و مانوئل ("Norteado") به طور معمول شما نیست خائنانی. (با توجه به اهداف مختلف وجود دارد یکی از شما واقعا می تواند در نظر یک قهرمان در این داستان اما من احساس می کنم ما قرار دارد به ریشه برای Lynwoods بیش از هر شخصیت و هر چند که ادراک ممکن است نشان دهنده برخی از آمریکایی تعصب در بخشی از من.)

اصل صورتحساب به عنوان یک miniseries, "ZeroZeroZero" قطعا می تواند با توجه به فصل دوم, اما من به جای امید نیست. در حالی که وجود دارد اتاق را برای داستان به ادامه لحظات پایانی گاهی اوقات خیره کننده آخر "همان خون" را به صورت ماندگار در حافظه و اگر نه دقیقا نشاط بخشی یکی.

ZeroZeroZero
چه: ایتالیایی, جرم و جنایت, درام شامل یک گروه بازیگران
که در آن: همه هشت قسمت می تواند جریان از طریق آمازون نخست پلت فرم های ویدئویی
اطلاعات: PrimeVideo.com



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن