رستوران اهدا راحتی مواد غذایی در طول ناراحت کننده بار

لوول — در جولای 9, لوول, بیمارستان عمومی در مجموع به حال 11 نفر بودند که یا تایید و مثبت و یا تحت بررسی برای C

توسط ATSHNEWS در 29 تیر 1399

لوول — در جولای 9, لوول, بیمارستان عمومی در مجموع به حال 11 نفر بودند که یا تایید و مثبت و یا تحت بررسی برای COVID-19 با توجه به اعداد ارائه شده توسط بیمارستان سخنگوی آنگلا Strunk.

این قابل توجهی افت در مقایسه با آوریل 22, که Strunk گفت: اوج بیمارستان coronavirus افزایش است. که در آن زمان وجود داشت 103 بيمار در LGH بودند و یا تایید و مثبت و یا تحت بررسی از عفونت است.

Strunk اضافه شده است که در آوریل 21, LGH به حال 31 هواکش استفاده می شود.

"در یک روز معمولی از قبل COVID ما می تواند بین هشت تا 12 هواکش استفاده, به طوری که به شما می دهد یک حس چگونه بسیاری از بیماران بدحال و سطح کار ما مراقبت ويژه و تنفسی درمان تیم انجام شد که در آن نقطه در زمان" Strunk گفت.

آگاهی از خواسته های همه گیر در حال کارگران خط مقدم هری چیمه و کارکنان از آقای مک ماکارونی و پنیر رستوران تصمیم گرفت برای کمک به.

رستوران های زنجیره ای دارای سه مکان متعلق به چیمه در تاینسبرو, وستفورد و پورتسموث, N. H. آقای مک فراهم می کند و آسایش نهایی مواد غذایی: پخته خوراک ماکارونی و پنیر. چه بهتر از زمان برای اهدای مواد غذایی راحتی از طی یک بیماری همه گیر?

"تیم من و من همیشه به دنبال درگیر شدن در جامعه بنابراین ما رسیده به بیمارستان های محلی آتش ادارات و سازمانها برای دیدن اگر ما می تواند کمک مواد غذایی به خط مقدم کارگران" چیمه گفت.

تماس به قبول کمک های مالی در آمد — از جمله یکی از LGH — و یک طرح توسعه یافته بود. رستوران ارائه 25 "take-n-پخت" پلو پز اوتوماتیک برای کارکنان بیمارستان در هر جمعه در طول ماه ژوئن.

Andrea جکسون از بیمارستان های بشردوستانه و بخش مسئول برای هدایت غذا به بیمارستان ادارات از جمله ICU و مرکز سرطان.

"من فقط گسترش ثروت" جکسون گفت. "من هرگز به آنها بگویید که در پیش است. که راه آن را همیشه تعجب."

جکسون با اشاره به سخاوت جامعه فراوان بود در ارتفاع coronavirus. بسیاری از رستوران ها و فرد اهدا خواهد ارائه ناهار به کارکنان و یا موارد از آب ، اما ارائه یک ظرف را به خانه آقای مک انجام شد یک ایده منحصر به فرد.

"این برای یک چیز کمتر کارکنان را به انجام زمانی که آنها خانه" جکسون گفت. "حتی اگر آنها را به آن خانه و آن را به بچه های خود را به طوری که آنها لازم نیست به فکر می کنم در مورد آنچه آنها در حال ساخت برای شام آن شب."

در علاوه بر این به LGH آقای مک اهدا مواد غذایی به Southern New Hampshire مرکز پزشکی در Nashua و Nashua آتش نشانی. آقای مک را نیز مطرح شده پول در حمایت از از, United Way of Greater Nashua ارائه آنها را با یک بررسی برای $250.

"در طول COVID همه دیدیم که چقدر کارگران خط مقدم مشغول به کار بودند به نگه داشتن هر کس در جامعه امن" چیمه گفت. "آن را بدون ذهن و بسیار خوشحال به انجام کاری برای آنها است."

دنبال Aaron Curtis در توییتر @aselahcurtis



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن