Repurposing و علم — راه رفتن با COVID-19

خبر خوب این است که اگر شما COVID-19 شما ایستاده شانس گرفتن بهتر است هر چه زودتر و بدون داشتن طولانی اگر هر اقا

توسط ATSHNEWS در 22 تیر 1399

خبر خوب این است که اگر شما COVID-19 شما ایستاده شانس گرفتن بهتر است هر چه زودتر و بدون داشتن طولانی اگر هر اقامت در ICU و ممکن است شما را به رنج می برند در ونتیلاتور.

خبر بد این است که ممکن است هیچ گلوله نقره ای از واکسن تا پایان سال و اگر یکی تایید شده است, ممکن است رایگان برای همه در میان واکسن توسعه دهندگان کشور و منافع خاص.

برای بهبود در درمان چشم انداز تشکر از یک فرآیند به نام exaptation. عبارت است از اختصاص زیست شناسی تکاملی و معنی اساسا با آنچه شما کار انطباق و استقرار. ترین به نقل از مثال این است که چگونه پرندگان بال توسعه یافته برای گرما و متوجه آنها می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای پرواز.

یکی از شارحان از exaptation عمر Hatamleh مدیر ارشد نوآوری افسر مهندسی در ناسا می گوید: "فراوانی وجود دارد مالکیت معنوی است که می تواند repurposed و یا استفاده در مناطق و توابع در خارج از اصلی خود نرم افزار در نظر گرفته شده."

وجود دارد صدها نفر از هزاران و شاید میلیون ها نفر از داروها — به طور کلی به عنوان "ترکیبات" دارویی در جهان است که طراحی شده است برای مقاصد خاص اما که ممکن است مفید باشد در برخی دیگر از بیماری "خاموش برچسب" در pharmacologists' بومی. یک مثال از این برچسب استفاده از استروئید دگزامتازون. آن یافت شده است به منظور کاهش مرگ و میر در میان بدحال COVID-19 بيمار.

آن است که یک ایده خوب را به نگاه در خارج از جعبه به عنوان ما به طور مداوم توصیه می شود. اما آن را نیز ایده خوبی است برای نگاه کردن به درون این جعبه به عنوان به خوبی.

در داخل هر بیمارستان برای مثال یک تابش بخش. تابش یک ابزار پزشکی جهانی مورد استفاده در درمان سرطان.

در حال حاضر می آید کلمه ای است که تابش می تواند به نجات جان انسان ها و کاهش بستری در بیمارستان برای COVID-19 بيمار. جیمز Conca سه شهرستانها بشویید. -بر اساس دانشمند هسته ای توضیح می دهد که به من "این درمان بسیار مهم است چرا که موارد شدید باعث توليد سيتوکين سندرم, همچنین شناخته شده به عنوان یک سايتوکين طوفان باعث حاد تنفسی دستگیری سندرم است که آنچه را می کشد."

دکتر محمد خان دانشیار انکولوژی تشعشع در اموری دانشکده پزشکی دانشگاه در آتلانتا به بیماران در دانشگاه Winship سرطان موسسه تک دوز بسیار پایین از تابش (در حدود یک صدم از دوز داده شده در بیماران مبتلا به سرطان) و آنها شروع به نشان می دهد تقریبا بهبود فوری. تابش کاهش التهاب و در COVID-19 همانطور که در بیماری های دیگر آن التهاب است که می کشد.

استفاده از تابش در این راه را باز کند برای درمان بسیاری از بیماری ها که در آن التهاب قاتل است.

اموری تجربه متناسب با رشد رشته تحصیلی که در آن پیچیده فیزیکی و تکنیک های مهندسی تقاطع با پزشکی است.

دکتر جیمز ویلز از مرکز پزشکی دانشگاه لویولا شیکاگو و یک کنسرسیوم متشکل از پزشکان و بیمارستان ها به امید راه اندازی در سراسر کشور بالینی در استفاده از تابش در مبارزه با قاتل التهاب است.

غم چیز Conca می گوید این است که مزایای استفاده از اشعه در درمان بیماری ریوی به ویژه پنومونی ویروسی شد شناخته شده 70 سال پیش. در درمان پنومونی گفت: میزان موفقیت شد 80 درصد اما افزایش آنتی بیوتیک ها و داروهای ضد ویروسی همراه با نگرانی عمومی در مورد تابش منجر به آن محدود بودن به درمان سرطان است.

به طور کلی در پزشکی هسته ای تمایل دارد به منظور درمان سرطان, اما دانشمندان هسته ای ایران را chafed در این.

در حالی که چشم انداز درمان — برای چیزهایی که زندگی خود را نجات دهد — روشن است چشم انداز برای یک واکسن بنابراین برای امیدوار اشتباه است. فرض کنید که یک واکسن کامل است که آثار آن را در بسیاری از افراد و در سراسر طیف وسیعی از جهش این مرحله برای هرج و مرج توزیع.

و شرکت اژدر helen clark, مدیر عامل شرکت سرم موسسه هند ممکن است نگه دارید کلید که می شود این واکسن برای اولین بار. او امضا پیمان با چهار واکسن امیدوار از جمله یکی از دانشگاه آکسفورد در نظر گرفته شده توسط بسیاری به frontrunner.

سرم موسسه با همکاری انگلیسی-سوئد داروسازی AstraZeneca به تولید و عرضه 1 میلیارد دوز از آکسفورد واکسن در هند و کمتر توسعه یافته کشور است. AstraZeneca می گوید این کار در توزیع عادلانه. نخست وزیر بوریس جانسون گفته است بریتانیا باید طاس تخته نرد برای اولین بار در-طراحی و توسعه واکسن.

سازمان بهداشت جهانی است و تنها سازمان بین المللی است که ممکن است قادر به هماهنگ توزیع و ایالات متحده است که خروج از بدن که.

علم ممکن است جعل جلوتر — exaptation در محل کار — اما انسان حماقت است که به عنوان تلخ یک سویه به عنوان همیشه.

Llewellyn کینگ تهیه کننده اجرایی و میزبان از "کاخ سفید کرونیکل" در PBS. ایمیل خود است llewellynking1@gmail.com. او نوشت: این برای InsideSources.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن