جمهوری خواهان رو به انقراض نزدیک در وزارت امور خارجه سنا

یک دلیل وجود دارد که سابق رئیس جمهور مجلس سنا بیلی Bulger که حکومت است که بدن برای 18 سال همیشه می خواستم یک ت

توسط ATSHNEWS در 9 خرداد 1399

یک دلیل وجود دارد که سابق رئیس جمهور مجلس سنا بیلی Bulger که حکومت است که بدن برای 18 سال همیشه می خواستم یک تعداد قابل توجهی از جمهوری خواهان در خود دموکرات ها کنترل سنا ماساچوست.

که در راه او می تواند بهتر و نظم و وحدت و کنترل دموکرات ها با نگه داشتن جمهوری خواه اپوزیسیون واقعی یا فرضی به حزب دموکرات سیاست در 40 عضو فوقانی شاخه قوه مقننه است.

همچنین چابک جمهوری خواه مخالف در هر موضوع برای یک بحث پر جنب و جوش حتی اگر ایران با اقلیت همیشه از دست بدهند مگر اینکه البته Bulger می خواستم به دست آنها گاه به گاه پیروزی. دموکرات ها باید کنترل سنا برای 60 سال و خانه و حتی بیشتر.

در حال حاضر وضعیت در سنا مرزهای پوچ از حزب جمهوری خواه حضور در اتاق همه اما ناپدید همراه با مخالفت و بحث است.

سالم بحث خوبی بود برای همه سناتورهای. آنها می تواند خود را نشان می دهد ترکیبات و عمومی است که آنها در کار است. آن را نیز برای بدن خوب سیاسی به دلیل تفاوت در سیاست های عمومی شدند علنا پخش و گزارش بر در مطبوعات است.

دیگر نه. جمهوری خواهان در بیکون هیل به خصوص در سنا تبدیل شده اند اما منقرض شده است. و جالب اینجاست که این نقش حزب دموکرات کارن Spilka سنا رئیس جمهور تر آسان تر است. بیش از حد بسیاری از دموکرات ها چیز خوبی نیست.

یک سناتور جمهوریخواه سابق را به یاد می آورد Bulger که می خواستم چند جمهوری خواهان در اطراف او درخواست اگر او نیاز به کمپین کمک به دفع یک دموکرات رقیب.

"من می توانید کمپین برای شما یا علیه شما. هر آنچه شما می خواهید" Bulger ارائه شده است.

شده اند وجود دارد پنج سنا رئیس جمهور پس از Bulger. در حالی که جمهوری خواهان شده اند قادر به برنده شدن در دفتر والی (بیل جوش, پل Cellucci میت رامنی چارلی بیکر) آنها را به سختی شکست خوردند در حملاتی در قوه مقننه است. وجود دارد تنها 31 جمهوریخواهان در 160 عضو خانه.

دموکرات کنترل قوه مقننه است تا تثبیت شده و کار از قانون گذاران ساخته شده است بنابراین از لحاظ مالی جذاب — که هیچ کس از جمهوری خواه یا دموکرات سنگ قایق.

قانونگذاران در حال محافظت از مصاحبه سخت رای است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد در برابر آنها. وجود دارد هیچ رول, تماس, تنها نشده صدای آرا. هیچ بحثی وجود دارد. همه چیز را در پشت درهای بسته. هر آنچه قانون شده است توافق در دفاتر رئیس جمهور مجلس سنا کارن Spilka و مجلس رابرت herm n. crab است که لاستیک مهر.

علاوه بر این بسیاری از آنچه را که مجلس قانونگذاری می کند و می رود کشف نشده به این دلیل که روزنامه ها را قطع کرده و بنابراین به شدت که بسیاری از آنچه را که طول می کشد محل در خانه ملت و در قوه مقننه می رود کشف و گزارش نشده. سیاستمداران آن را می دانم.

همچنین اجتماعی فاصله و کار از خانه به دلیل coronavirus همه گیر شده و همه چیز بدتر است. در حال حاضر همه چیز را از راه دور انجام می شود و اگر آن را برای یک تعداد بسیار کمی از خبرنگاران از جمله کسانی که از دولت خانه اخبار سرویس که رسانه مشترک برای عموم خواهد بود کاملا در تاریکی.

برخی از دموکرات ها بودند خیلی خوشحال زمانی که دو حزب دموکرات مقامش را از دست بدهد دو گزارش در یک جفت ارز خاص در انتخابات هفته گذشته است. Rep. جان Velis از وستفیلد و سوزان مورن از Falmouth — برنده کرسی سنا قبلا برگزار شده توسط خواهان.

کسانی که پیروزی های برش جمهوریخواه نمایندگی در 40 عضو مجلس سنا از شش به چهار و کمترین آن تا کنون بوده است. به زودی آن را می توان برش را به سه اگر یکی از این چهار نفر باقی مانده جمهوریخواهان است به عنوان انتظار شکست خورد در نوامبر است.

در حالی که جمهوریخواهان در سنا در صورت انقراض Spilka با مشکلاتی نیز هست. او دموکرات ها بیشتر از او می داند چه چیزی برای انجام با. در حالی که پایه پرداخت برای قانونگذاران است $61,500 بسیاری را به $100,000 برگزاری کمیته chairmanships یا رهبری. در حال حاضر وجود دارد به سختی به اندازه کافی فوق العاده شغل پرداخت برای بسیاری از دموکرات ها برای رفتن به اطراف.

مازاد از دموکرات ها نیز نظم و انضباط و وحدت و کنترل سخت تر است. حزب دموکرات در حال حاضر شکسته جناح در میان ترقی خواهان looney ترقی خواهان و یک زن و شوهر از میانه.

وجود دارد استفاده می شود یک شوخی در مورد چگونه چند جمهوری خواهان در سنا می تواند حزبی در یک تلفن باجه تلفن. این واقعیت در حال حاضر این است که ایران در سنا رفته راه غرفه های تلفن.

برخی ممکن است فکر می کنم این خنده دار است که سه باقی مانده جمهوریخواهان در سنا نشان می دهد تا برای باز کردن 2021 جلسه قانونی. وجود خواهد داشت یک جمهوری خواه مجلس سنا رهبر اقلیت دستیار رهبر اقلیت و اقلیت شلاق, همه دریافت های اضافی پرداخت خود را برای رهبری. اما وجود خواهد داشت هیچ کس به منجر شود.

برخی از شوخی.

نظرات ایمیل به: luke1825@aol.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن