Regis Philbin, تلویزیون, شخصیت و میزبان می میرد 88

توسط دیوید BAUDERنیویورک (AP) — Regis Philbin های خوش مشرب که میزبان مشترک زندگی خود را با بینندگان تلویزیون ب

توسط ATSHNEWS در 5 مرداد 1399

توسط دیوید BAUDER

نیویورک (AP) — Regis Philbin های خوش مشرب که میزبان مشترک زندگی خود را با بینندگان تلویزیون بیش از قهوه صبح برای دهه ها و کمک به خود و برخی از طرفداران آن اعتصاب غنی با بازی در نمایش "چه کسی می خواهد به یک میلیونر" در 88 سالگی درگذشت.

Philbin مرگ طبیعی مرده شب جمعه بیش از یک ماه قبل از تولد 89 با توجه به بیانیه ای از خانواده ارائه شده توسط مدیر لوئیس کی.

افراد به طور معمول متوقف Philbin را eponymous همزمان صبح نشان می دهد اما قلب آن بود که در 15 دقیقه اول زمانی که او و شرکت میزبان Kathie Lee Gifford در "زندگی می کنند! با رجیس و Kathie Lee" از 1985-2000 — یا Kelly Ripa — در "زندگی می کنند! با Regis and Kelly" از سال 2001 تا 2011 بازنشستگی — bantered در مورد وقایع روز. بینندگان خندید Philbin را مسخره خشم بیش از نه گرفتن بهترین صندلی در یک رستوران شب قبل از و یا در حال henpecked توسط شریک زندگی خود را.

"حتی من یک کمی بیم و هراس گفت:" آسوشیتد پرس در سال 2008 هنگامی که از او خواسته شد که آیا هر روز نشان می دهد. "شما از خواب بیدار در صبح و شما بگو چکار کردم دیشب که من می توانم در مورد صحبت? چه جدید در این مقاله ؟ چگونه ما تو را پر کنید که 20 دقیقه؟'"

"من نمیخواهم بگویم همیشه از آثار درخشان اما به نوعی ارتباط ما بیشتر از ما نمی," او اضافه شده است.

"یکی از نوابغ در تاریخ تلویزیون Regis Philbin گذرانده است به حتی بیشتر امواج رادیو و تلویزیون" رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در یک صدای جیر جیر. "او یک فرد فوق العاده و دوست من است."

پس از hustling به یک سرگرمی حرفه ای توسط پارکینگ اتومبیل در لس آنجلس تلویزیون ایستگاه Philbin وارد شده بیش از 15000 ساعت در هوا درآمد او را شناخت در کتاب رکوردهای جهانی گینس برای پخش اکثر ساعت های وارد شده توسط یک تلویزیون شخصیت یک رکورد قبلا برگزار شده توسط هیو فراز.

"هر روز شما ببینید این رکورد هم شکسته رفیق!" Philbin بگویید بینندگان. "یک ساعت!"

او میزبان نخست-زمان نشان می دهد بازی "چه کسی می خواهد به یک میلیونر" به طور خلاصه تلویزیونی محبوب ترین نشان می دهد در نوبه خود از قرن. ABC پخش خانواده-برنامه دوستانه به عنوان اغلب به عنوان پنج بار در هفته. آن را به تولید حدود 1 میلیارد دلار درآمد در آن دو سال اول — ABC گفته بود آن را سودآور تر نشان می دهد در تلویزیون تاریخچه — و کمک به Philbin خود را به یک میلیونر بیش از چند بار.

Philbin سوال به شرکت کنندگان "است که نهایی خود را پاسخ خواهد داد ؟" شد ملی عبارت. Philbin بود و حتی یک مد trendsetter; او با قرار دادن یک خط از monochramactic پیراهن و روابط برای مطابقت با آنچه میپوشید در مجموعه.

"شما صبر کنید یک عمر برای چیزی شبیه به آن است و گاهی اوقات آن را هرگز اتفاق می افتد" Philbin گفت: AP در سال 1999.

در سال 2008 او به طور خلاصه به مسابقه نشان می دهد با فرمت "میلیون دلار Password." او همچنین برداشت تا جایزه یک عمر دستاورد از روز Emmys.

او این نوع از تلویزیون شخصیت آسان به را سرگرم کننده و آسان برای عشق.

زمانی که پسرش دنی اولین ملاقات همسر آینده خود را, "ما از صحبت کردن در مورد خانواده های ما" دنی گفت: ایالات متحده آمریکا امروز. "من گفت:," شما می دانید که نشان می دهد Regis و Kathie Lee?' و او گفت: "من از آنها بدم میاید که نشان می دهد.' و من گفت: که پدر من است.'"

در عین حال Philbin مورد علاقه نسل جوان جالب, آیکون, David Letterman. زمانی که Letterman اعلام کرد که او تا به حال تحت عمل جراحی قلب آن را در هوا به Philbin که او نیز وجود دارد برای لترمن روز اول پس از بهبود است.

لترمن بازگشت و به نفع ظاهر می شود در Philbin را نشان می دهد زمانی که او رفت و برگشت در هوا در مارس سال 2007 پس از تحت عمل جراحی بای پس قلب.

در سال 2008 AP مصاحبه Philbin گفت: او را دیدم "گرفتن بهترین از مهمانان خود" به عنوان "یک تخصص. ... محدودیت های زمانی معنی شما رو به حق به این نقطه, شما باید به آن پرداخت, به, تجاری, شروع دوباره. بازی که کلیپ. خداحافظی." او به دسکتاپ سرنوشت ساز رپ.

"و آن را به تمام مکالمه."

Regis فرانسیس خاویر Philbin رشد در نیویورک قصبه از برانکس, پسر, ایتالیایی-ایرلندی پدر و مادر و به نام کلیسای کاتولیک روم پسران دبیرستان پدرش حضور داشتند. او رفت و به نوتردام دانشگاه بود و چنین مشتاق آلوم او یک بار گفت که او می خواست خود را خاکستر پراکنده وجود دارد.

پس از ترک نیروی دریایی در سال 1955 Philbin صحبت راه خود را به دیدار با حلق, خفه شدن در KCOP-تلویزیون در لس آنجلس. او یک کار پارکینگ اتومبیل و پس از آن پیشرفت به عنوان یک stagehand, پیک newswriter و تهیه کننده ورزشی برنامه تلویزیونی. هنگامی که آن گوینده برنامه ورزشی را نشان نمی دهد تا یک روز Philbin پر.

Philbin کردم به مراتب بیشتر در هوا تجربه در سن دیگو در اوایل دهه 1960 هنگامی که KOGO-تلویزیون شروع به تولید "به Regis Philbin نشان می دهد" برای مخاطبان ملی. برنامه موسیقی و افراد مشهور مصاحبه ضبط شد دو هفته قبل از هر پخش. آن لغو شد پس از چهار ماه.

در سال 1967 Philbin استخدام شد و به عنوان گوینده و شخص وابسته به طنز جوی اسقف در شبکه خود نشان می دهد. زمانی که او شنیده ام که او قرار بود به اخراج به دلیل ضعیف رتبه بندی Philbin tearfully اعلام کرد او ترک در جولای 12, 1968, پیاده روی در طول یک پخش زنده. او بازگشت و سه روز بعد پس از نامه حمایت ریخت.

او و اسقف حال بد خون: اسقف به نام Philbin یک "ناسپاس" برای راه رفتن در یک حقوق و دستمزد اختلاف و بعد badmouthing او.

Philbin همسر دوم, شادی, شد اسقف دستیار.

بعد از سه سال رفت و آمد به سنت لوئیس در هر هفته برای یک محلی شنبه شب Philbin یک ستاره تبدیل شد در محلی صبح تلویزیون — برای اولین بار در لس آنجلس و پس از آن در نیویورک است. در سال 1985 او تیمی با Kathie لی جانسون یک سال قبل از او ازدواج سابق ستاره فوتبال فرانک Gifford و رفت ملی در سال 1988.

Philbin را "طعنه آمیز بازیگوشی" endears او را به طرفداران خوب, خانه داری, مجله نوشت و در سال 2000.

"او پسر کوچک در اعتراض به بی عدالتی زندگی از جرم و جنایت امواج به کاهش کاغذ" مجله نوشت. "این رجزخوانی است مربوط با Kathie Lee آشنا فریاد" اوه Reege,' ادا گاهی اوقات در انفجار همدردی و گاهی اوقات در teacherly موعظه."

آرام مجادله و چشم-نورد غضب در Philbin و Gifford را روی صفحه ارتباط آشنا بود و به هر کسی که در یک رابطه طولانی مدت.

"هیچ استدلال بدون کلمات خشن در تمام این مدت" Philbin گفت: مخاطبان تئاتر در سال 2000. "خوب شد این بار من نمی صحبت کردن با او برای دو هفته. نمی خواهم به قطع او."

Gifford سمت چپ نشان می دهد در سال 2000. پس از یک ازمایش دوره برای جایگزینی صابون ستاره Ripa ("همه فرزندان من") پر شده حافظه.

همان کلاهبردار که اتومبیل های پارک شده در هالیوود مشغول به کار فقط به عنوان سخت به زمین در "چه کسی می خواهد به یک میلیونر است."

"من خواهش کرد که من در راه" او به مجله مردم گفت. "وجود دارد یک لیست کوتاه و من بر روی آن. من به نام من و ما یک حمله در ABC در L. A."

مخاطبان در پاسخ به Philbin گرم, طنز لمسی در نقش. او بعدها به شوخی اشاره به خود را به عنوان مردی که ذخیره ABC. آن را کامل مبالغه: ABC بود که درد و رنج در رتبه قبل از بازی شد سر و صدا موفقیت است. فوربس گزارش داد که دو سوم از ABC سود عملیاتی در سال 2000 بود که با توجه به "چه کسی می خواهد به یک میلیونر است."

Philbin به نظر می رسد به عشق هر دقیقه از آن را. حتی داور نهایی از ران MTV جوایز ویدئو خواست او را به یک ظاهر.

"بهتر است به" او گفت: AP. "آن را سرگرم کننده. من می دانم که این کسب و کار است. من کاملا با محتوای صبح من نشان می دهد. مردم از من بپرسید, 'چه خبر؟' وجود دارد هیچ چیز بعدی. هیچ کوه برای من به صعود. باور کنید وقتی که من به شما بگویم همه من می خواستم وقتی که من آغاز شده و این نشان می دهد در سال 1961 بود که یک موفقیت در سراسر کشور."

نخست-زمان بازی سوخته به سرعت به دلیل استفاده بیش از حد و در سال 2002 به پایان رسید.

Philbin لذت بردم سمت حرفه ای به عنوان یک خواننده که زمانی شروع شد که او خواند "سکه از بهشت" به بینگ کرازبی در اسقف را نشان می دهد. او گفت: ثبت شرکت به نام او روز بعد و او ساخته شده یک آلبوم.

حتی اگر سری "Regis Philbin سلامت و سبک" در طول عمر در 1980s بود بخشی از طولانی رزومه Philbin تا به حال مسائل مربوط به سلامت. پزشکان انجام آنژیوپلاستی برای از بین بردن عروق مسدود شده در سال 1993. او تحت عمل جراحی بای پس در سال 2007 در سن 75.

او جان سالم به در برد با شادی و دختران خود J. J. and Joanna Philbin و همچنین دخترش امی Philbin با همسر اول خود را, کاترین Faylen با توجه به مردم است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب