رجینا تکنولوژی انکوباتور کشتکار کار برای ثبت نام بیشتر زن بنیانگذاران

محتوای مقالهبعد از حضور زنان در تکنولوژی رویداد کشتکار در اکتبر گذشته در ورزشگاه مانگ تصمیم به انجام کاری او ق

توسط ATSHNEWS در 21 تیر 1399

محتوای مقاله

بعد از حضور زنان در تکنولوژی رویداد کشتکار در اکتبر گذشته در ورزشگاه مانگ تصمیم به انجام کاری او قبلا فکر می کردم غیر ممکن خواهد بود.

در طول این رویداد او با حضور در Conexus اعتباری تکنولوژی راه اندازی رشد Mang کردم به دیدن یک پانل از رهبران زن در رجاینا فناوری و کسب و کار جامعه.

"این بود تمام زنان که در صحبت کردن بودند که پاسخ دادن به سوالات در مورد چگونه آنها را به این برنامه چگونه آنها ساخته شده است تا کسب و کار خود را. برخی از آنها حتی تا به حال کودکان که خوب بود برای من که با شناسایی" گفت: Mang.

با وجود داشتن یک پس زمینه تکنولوژی در این رویداد یک اعتماد به نفس افزایش مانگ که پس از آن تصمیم به ثبت نام در کشتکار شروع برنامه طراحی شده است برای کمک به بنیانگذاران خود را تبدیل ایده به یک کسب و کار.

Mang اجرا می شود, متولد می شود, پرماجرا, یک سایت اجتماعی و پلت فرم طراحی شده برای خانواده ها به دنبال شرکت در فعالیت های در فضای باز مانند پیاده روی. او در حال حاضر در فرآیند تبدیل این پروژه به راه اندازی کمک خواهد کرد که خانواده ها پیدا کردن اطلاعات در مورد مسیرهای پیاده روی و جاده سفر با یک وب سایت و نرم افزار تلفن همراه به نام TrailCollectiv.



tinyurlis.gdv.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب