رجینا شهردار منجر به بارگیری در این هفته برای تشویق قهرمانان دعوت مردم به پیوستن در

محتوای مقالهبرای کمک به افتخار مقدم کارگران در طول COVID-19 pandemic, Regina ساکنان دعوت به پیوستن به یک هفتگی

توسط ATSHNEWS در 9 اردیبهشت 1399

محتوای مقاله

برای کمک به افتخار مقدم کارگران در طول COVID-19 pandemic, Regina ساکنان دعوت به پیوستن به یک هفتگی برای تشویق قهرمانان رهبری شهردار مایکل Fougere.

"بسیاری از کارگران شیفت مانند افسران پلیس و پرستاران تغییر شیفت در 7 صبح و 7 بعد از ظهر هر روز" Fougere گفت: در انتشار اخبار دوشنبه. "آن است که اغلب استرس زا کار به خصوص در این زمان از عدم اطمینان و اضطراب است. این یک فرصت برای بقیه از ما به برخی از سر و صدا و اجازه دهید آنها را می دانیم که کار خود را مهم است و ما از آنها تشکر می کنم خود را برای تلاش های بی شائبه در طول این زمان دشوار است."

REGINA, SASK : December 3, 2019 -- Mayor Michael Fougere speaks with the Leader-Post for his year-end review at City Hall in Regina. TROY FLEECE / Regina Leader-Post
شهردار مایکل Fougere. TROY پشم گوسفند وجانوران دیگر/رجینا رهبر-پست

ساختمان در حوادث قبلی دیده در سراسر کشور این تشویق برای قهرمانان می پرسد ساکنان به جمع خود به جلو گام جلو متری ایوان و بالکن به مردم اجازه کار به نگه داشتن رجینا امن و سالم می دانند که ساکنان حمایت از آنها. این است که با تشویق سازهای و ساخت به اندازه سر و صدا به عنوان "خلاقانه ممکن است" برای پنج دقیقه.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن