رجینا-ساخته شده ضد عفونی ماشین گرفتن توجه بین المللی

محتوای مقاله در ادامهشان شاد و خرم (سمت چپ) مدیر عامل شرکت زمین اثرات زیست محیطی شرکت خدمات و ترور کارلسون (را

توسط ATSHNEWS در 15 خرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

Sean Frisky (left), CEO of Ground Effects Environmental Services Inc and Trevor Carlson (right), principal consultant with Geosyntec Consultants, stand with the SANOZONE prototype in Geosyntec Consultants' Saskatoon laboratory. (Photo courtesy of Trevor Carlson)
شان شاد و خرم (سمت چپ) مدیر عامل شرکت زمین اثرات زیست محیطی شرکت خدمات و ترور کارلسون (راست) مشاور مدیر با Geosyntec مشاوران ایستاده با SANOZONE نمونه در Geosyntec مشاوران' ساسکاتون آزمایشگاه. ترور کارلسون/ارسال شده

این شرکت در حال حاضر در بحث با حرفه ای لیگ برتر تیم های ورزشی عمده گروه هتل قمار مترو مقامات حمل و نقل دانشگاه ها و تولید کنندگان در سراسر جهان است.

"ما فقط راه اندازی این نکته و علاقه به آن است که مجنون گفت:" شاد و خرم و اشاره کرد که در 22 سال از کسب و کار او دیده می شود هرگز چنین سریع جذب فن آوری های جدید.

"این نوع از بدست دیوانه در واقع."

اما دقیقا چگونه دستگاه کار می کند ؟

"آنچه در سیستم می کند ... در آن طول می کشد هوا و تبدیل آن به اکسیژن است که سپس تبدیل آن را با استفاده از ولتاژ بالا برق به گاز ازن" گفت: شاد و خرم.

در بالا, غلظت ازن با این نسخهها کار برای ضدعفونی دست زدن به هر چیزی هوایی در فضا, حتی اگر آن را در یک کمد یا کشو و خرم اضافه شده است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن