رجینا گروه تجدید خواستار Dewdney خیابان پارک تغییر نام

محتوای مقاله در ادامهبا سیاه و سفید زندگی مهم جنبش اخیر فشار برای افزایش بومی آگاهی و مبارزات انتخاباتی به Joh

توسط ATSHNEWS در 6 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

با سیاه و سفید زندگی مهم جنبش اخیر فشار برای افزایش بومی آگاهی و مبارزات انتخاباتی به John A. Macdonald مجسمه برداشته شده از ویکتوریا پارک هانوس معتقد است که مردم ممکن است بیشتر مایل به گوش دادن به تماس برای تغییر نام در حال حاضر.

کمپین دیده است موفقیت کمی در دو سال گذشته و هانوس گفت: در آن احساس می کند مانند جنبش گرفتار شد در "بوروکراسی را در سالن شهر" اگر چه او خوشحال بود برای دیدن این شهر ایجاد کمیته نامگذاری.

"به نظر می رسد گیر می شود اما من فکر می کنم با تمام حوادث اخیر اتفاق می افتد, من فکر می کنم وجود دارد شاید رفتن به برخی از تغییر ذهن" او گفت:.

REGINA, SASK : July 24, 2020 -- Miranda Hanus, a member of a group called Decolonizing Relations, stands at the corner of Dewdney Avenue and Montague Street in Regina, Saskatchewan on July 24, 2020. Her group is renewing its campaign to see the City of Regina change the name of Dewdney Avenue and Dewdney Park and Pool to Buffalo Avenue and Buffalo Meadows and Pool. BRANDON HARDER/ Regina Leader-Post
میراندا هانوس یک عضو از یک گروه به نام Decolonizing روابط ایستاده در گوشه ای از Dewdney خیابان و مونتاگ Street Regina, Saskatchewan در جولای 24, 2020. او که از سرگیری مبارزات انتخاباتی خود را برای دیدن شهر رجاینا تغییر نام Dewdney خیابان و Dewdney پارک و استخر به بوفالو خیابان و بوفالو مراتع و استخر. براندون سخت تر/رجینا رهبر-پست

فلورانس Stratton محلی فعال و Decolonizing روابط, عضو, گفت:, گروه, گردش شده است یک درخواست در مورد تغییر نام که از سه شنبه تا به حال 576 امضا. این گروه قصد دارد به ارائه دادخواست به رجینا شهر کارمند اداری در روز چهارشنبه.

در درخواست از مردم برای ثبت درخواست Stratton گفت: یک دلیل مشترک مردم حاضر است چرا که آنها نمی خواهند برای تغییر تاریخ است.

"هیچ کس در تلاش برای تغییر تاریخ ما فقط یادگیری تاریخچه," او گفت چگونه او تدریس نمی شود در مورد کانادا تاریخ استعماری در مدارس و تا به حال به یاد بگیرند که خود در خود.

"هنگامی که ما متوجه است که Dewdney مشغول بود در نسل کشی و اقدامات پس از آن که ما هنوز هم می خواهید به جاده اصلی شهر به نام بعد از او؟"

ادگار Dewdney شد هند کمیسر شمال غرب سرزمین (NWT) از 1879-1888 که در آن او انجام شده مک دونالد سفارش به استفاده از گرسنگی به عنوان وسیله ای برای به انقیاد مردم بومی است. در سال 1881 Dewdney همچنین منصوب شد به عنوان ستوان فرماندار NWT که نقش او را برداشت رجینا را به عنوان منطقه پایتخت جدید در سال 1882.

برای هانوس هر بار که او می بیند یک نشانه با Dewdney نام او به یاد او خود را با تاریخچه نژاد پرستی و دهها. او می خواهد مردم را به درک Dewdney درست میراث در رجاینا.

"در بسیاری از تاریخ پشت Dewdney نام است که بسیاری از مردم نمی دانند اما او بسیار عمده ای در انجام ... این نسل کشی سیاست های مک دونالد" او گفت:.

خواستار مجسمه مک دونالد به حذف از ویکتوریا پارک نیز همچنان با یک تظاهرات برنامه ریزی شده در مقابل مجسمه ای در روز یکشنبه در 4 p. m.

lgiesbrecht@postmedia.com



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن