رجینا سقوط برگ در بیمارستان با آسیب های جدی

محتوای مقالهیک مرد است که در بیمارستان با آسیب به عنوان تهدید کننده زندگی پس از برخورد این هفته در جاده های حل

توسط ATSHNEWS در 14 خرداد 1399

محتوای مقاله

یک مرد است که در بیمارستان با آسیب به عنوان تهدید کننده زندگی پس از برخورد این هفته در جاده های حلقه ای در نزدیکی آلبرت شمالی خیابان.

حدود 3:30 بعد از ظهر روز دوشنبه پلیس فرستاده شد به رمپ از جاده های حلقه ای به آلبرت خیابان شمالی برای یک گزارش از برخورد با توجه به انتشار اخبار صادر اواخر روز سه شنبه بعد از ظهر.

اطلاعات اولیه نشان داد که یک کامیون به حال سرعت خاموش در جاده های حلقه ای در سطح شیب دار بدبختانه و سپس نورد بر روی منطقه پوشیده از چمن در نزدیکی رمپ. وقتی ماموران وارد, وجود دارد, چند نفر جمع شده در اطراف 27 ساله راننده شده بود که خارج از خودرو. امدادگران و آتش نشانان نیز حضور داشتند و منتقل شد به بیمارستان که در آن او هنوز هم باقی مانده است در روز سه شنبه.

پلیس بسته کردن جاده و شروع به تحقیق و تفحص از جمله جمع آوری چندین اظهارات شاهد. برخورد reconstructionist و ترافیک دیگر اعضای جمع آوری شواهد و اندازه گیری از جاده و برخورد ،

برخورد همچنان تحت بررسی است. پلیس بپرسید که هر کسی که در حال صحبت با افسران و این اطلاعات برای کمک به این تحقیقات برای تماس با رجینا خدمات پلیس در 306-777-6364 یا جلو جنایت در 1-800-222-8477 (راهنمایی).



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب