کشف ریشه های غرور

وقتی پراید در شهرستان لغو شد, من در اشک را شکست. نه مثل من نمی بینم آن در آینده. در این مرحله آن را اواسط ماه

توسط ATSHNEWS در 13 تیر 1399

وقتی پراید در شهرستان لغو شد, من در اشک را شکست. نه مثل من نمی بینم آن در آینده. در این مرحله آن را اواسط ماه مارس, من تا به حال شده است در قرنطینه خانه برای یک ماهو دانشگاه من تا به حال رسما به نام در کلاس های حضوری برای بقیه ترم. من می دانستم که, منطقی است که یک همایش بزرگ از مردم نمی خواهد کار.

هنوز قلب من برگزار شد. من همیشه عاشق غرور و افتخار است.

قبل از من آمد من آن را دوست داشت از راه دور از طریق my Instagram, خوراک توصیف چگونه همه این افراد قادر به بیان آنها معتبر نيست. من در نهایت در عمل در سال 2017, پوشیدن یک کلاه و یک تی شرت به دنبال قطعا (غم انگیز) ،

توسط 2019 من در خانه کراوات رنگ گروه.

People pose together at Pride.
instagram.com

در حالی که من مد تکامل است که به جرات میتونم بگم قابل توجه است که همیشه بخش کوچکی از آنچه غرور و افتخار است برای من. آنچه واقعا مهم برای من در مورد غرور و افتخار است که این معنا از جامعه احساس می کنم زمانی که من احاطه شده توسط مردم که درست مثل من. من عاشق احساس شادی و عشق من احساس می کنم در هر غرور رویداد. من عاشق جشن با دوستان و delighting ما queerness. فقط فکر آن را به ارمغان می آورد لبخند به چهره من.

البته بسیاری از افرادی که در تجاوز+ جامعه نیست یک فن از غرور جشن. به آنها افتخار تبدیل شده است بیش از حد تجاری و معنی آن است. مارک های سوئیچ آرم خود را به ترکیب کلاسیک رنگین کمان برای ماه تنها به خندق آن در پایان ماه ژوئن هنگامی که آن را دیگر یک استراتژی بازاریابی خوب ، این پدیده شناخته شده به عنوان "رنگین کمان سرمایه داری" به طور موثر نادیده معنای واقعی از غرور و افتخار و به جای تبدیل آن به یک روند مصرف.

در حالی که غیر قابل انکار درست یک بخش کوچک از من یک بار نگران است که بدون ملموس غرور, جشن, احساس من از جامعه از دست خواهد داد. به خصوص که ما در ادامه اجتماعی فاصله. و حتی فراتر از گیر این غرور ماه بوده است بر خلاف هر گونه دیگر. پس از خشونت و بی معنی قتل جورج فلوید Ahmaud Arbery, Breonna تیلور و بسیاری دیگر قبل از آنها مردم است و باید به خیابان ها به نشان می دهد تا به صورت سیاه و سفید زندگی می کند. در میان آنها اعضای عجیب و غریب جامعه—مردم در جستجوی عدالت است.

ما اغلب فراموش نکنید که اصلی غرور نبود یک حزب آن را یک شورش. شورشهای استون وال مشتعل گی, جنبش رهایی و اغلب اعتبار به عنوان شروع از غرور و افتخار است. مردم که منجر به شورش شد هیچ یک دیگر از مارشا P. Johnson, سیاه ترانس زن و Storme DeLarverie سیاه لزبین بوچ. این چهره های به یاد ماندنی در نظر گرفته شد "حداقل از ما" مردم تحت فشار قرار دادند توسط جامعه به عنوان یک نتیجه از هویت خود است.

سیاه و سفید عجیب و غریب مردم مانند مارشا و Storme هستند که از آن ساخته شده, بنابراین من می توانید جشن غرور و افتخار امروز. در به خاطر سپردن Stonewall من تشخیص عجیب و غریب آزادی و آزادی به طور جدایی ناپذیری مرتبط است. شورش شکستن در سراسر کشور هستند و لازم است در واکنش به ظلم و ستم سیستماتیک توسط موسسات به معنای محافظت و خدمت می کنند. جنبش حقوق همجنس مدیون حرکت خود را به شورش; به مخالفت با آنها در حال حاضر به خنده در چهره تاریخ ما است.

Stonewall فقط یک یادآوری است که عجیب و غریب آزادی و آزادی به طور جدایی ناپذیری مرتبط است. امروز که لینک باقی مانده زحمت پاک کردن زمانی که ما نگاهی به داده های اطراف سیاه, ترانس زنان است. متوسط امید به زندگی برای لباس زنان 35 سال. آنها به طور نامتناسبی هدفمند با خشونت و نفرت و تعصب است. به تازگی به عنوان اوایل این ماه دو سیاه, ترانس زنان اولاد رياح میلتون در اوهایو و دومینیک "Rem'Mie" Fells در پنسیلوانیا به قتل رسیدند.

این است که نه فقط تاریخ ما, این است واقعیت ما.

A person holds up a Black Lives Matters sign
vsco.شرکت

سفید, همجنس باز به چشم پوشی چگونه تقاطع ها از نژاد تمایلات جنسی و جنسیتی نقش مهمی در نظام ظلم و ستم است یک عمل خشونت است. ایستاده با سیاه زندگی مهم جنبش است و نه فقط یک ماده از آن که کار درست را انجام دهید. غرور همواره در مورد مبارزه با بی عدالتی است. لغو زندان و پلیس ذاتا عجیب و غریب مسائل.

به جای پانسمان تا در رنگین کمان و هدف قرار دادن شهر من صرف من غرور ماه مرور این تقاطع گوش دادن به صداها و همیشه ادامه به یاد بگیرند. من اهدا شده به سازمان حمایت از سیاه و سفید ترانس زنان. همچنین من صحبت کرد به من و عجیب و غریب دوستان در مورد نقش ما در جنبش و چگونه ما می تواند بهترین بالا بردن دیگران که نیاز به شنیده می شود. من تلاش آگاهانه برای خواندن و تماشای رسانه ای است که آنه سیاه داستان های عجیب و غریب (و در انجام این کار در نهایت به اطراف کردم به تماشای دیدنی و جذاب فیلم است که توسط Moonlight.)

در مبارزه برای عدالت در شناخت خود من امتیاز و در یاد کسانی که ما از دست داده ام من هرگز احساس متصل به ریشه های عجیب و غریب. غرور هرگز در مورد رنگین کمان merch, آرایش به نظر می رسد و یا رژه می روند. آن را در مورد مقاومت در برابر. آن را در مورد نگه داشتن فضا برای خودتان و برای دیگران که صدای شنیده نمی. آن را در مورد داشتن شجاعت و آزادی وجود داشته باشد. هنگامی که این افکار و اساسی شده اند به طور مداوم را تکذیب کرد به ما و دوستان و خانواده و همسایگان برای قرن ها ما را به عنوان عجیب و غریب مردم نمی تواند به نظاره نشست و به تماشای آن اتفاق می افتد.

ما همواره و همچنان تر و قوی تر با هم.

A crowd of people support Pride and Black Lives Matter.
pikist.com

غرور ماه مارس بود اما غرور و افتخار واقعی هرگز به پایان می رسد. ما نمی توانیم اجازه این جنبش لغزش دور. ادامه اهدای اعتراض و نشاط بخشی, سیاه, صدای. من می دانم که من شخصا در نظر گرفتن زمان به منعکس کننده یادگیری و ادامه مبارزه. این غرور شده اند ممکن است اما من می خواهم استدلال می کنند این مورد علاقه من است یکی است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب