رکورد virus عفونت و مرگ و میر ممه آمریکای لاتین

توسط دیوید BILLER و کریستوفر شرمنریو دو ژانیرو (AP) — صعودی coronavirus است ravaging بخش هایی از آمریکای لاتین

توسط ATSHNEWS در 3 خرداد 1399

توسط دیوید BILLER و کریستوفر شرمن

ریو دو ژانیرو (AP) — صعودی coronavirus است ravaging بخش هایی از آمریکای لاتین و تنظیم پرونده برای موارد و مرگ و میر جمعه در برخی از کشورها در جهان بیشترین نابرابر منطقه حتی به عنوان همه گیر مارس کاهش می یابد و در بسیاری از اروپا و آسیا و ایالات متحده است.

آمریکای لاتین دو تا از بزرگترین کشورهای مکزیک و برزیل — گزارش تعداد بی سابقه ای از عفونت و مرگ و میر تقریبا روزانه این هفته سوخت انتقاد از رئیس جمهور که باید آهسته راه می رفت خاموش شدن ناگهانی در تلاش برای محدود کردن آسیب های اقتصادی.

برزیل گزارش داد بیش از 330,000 موارد تایید شده به عنوان پنج فراتر روسیه برای تبدیل شدن این کشور با دوم بیشترین تعداد عفونت های پشت تنها در ایالات متحده با توجه به شمارش نگه داشته و توسط دانشگاه جانز هاپکینز. برزیل همچنین ثبت بیش از 21,000 مرگ و میر هر چند کارشناسان بر این باورند که اعداد واقعی هستند بالاتر است.

ویروس "نیست ببخش" Uber راننده Bruno de Almeida ملو گفت: در دفن مادربزرگش Vandelma رزا, 66, در ریو دو ژانیرو. "آن را انتخاب نمی کند مسابقه و یا اگر شما را ثروتمند یا فقیر, سیاه و یا سفید. آن را بی رحمانه بیماری است."

De Mello گفت: مادر بزرگ خود گواهی مرگ خواند "مشکوک COVID-19" اما بیمارستان ندارد, آزمایشات لازم برای تایید آن است. که به معنی مرگ او بود نه در شمارش رسمی تلفات.

به گفته کارشناسان افزایش مرگ و میر در سراسر آمریکای لاتین نشان داد که محدودیت ها از اقدام دولت در یک منطقه که در آن میلیون ها نفر دارای مشاغل غیررسمی و بسیاری از نیروهای پلیس در حال ضعیف یا فاسد و قادر به اجرای محدودیت. عفونت نیز افزایش یافت و فشرده-واحد مراقبت بودند غرق در پرو شیلی و اکوادور کشور مورد تحسین قرار گرفته برای تحمیل زودهنگام و تهاجمی کسب و کار خاموش شدن ناگهانی و قرنطينه.

حتی در کشورهایی که در آن موارد در حال افزایش بسیاری از دولت ها می گویند که آنها نیاز به تمرکز بر روی کارهایی که در حال انقراض به عنوان به سرعت به عنوان ویروس گسترش می یابد.

در ایالات متحده و چین دو اقتصاد بزرگ بیکاری سر به فلک کشیده است. رئیس فدرال رزرو ایالات متحده تخمین زده است که به عنوان بسیاری به عنوان 1 در 4 آمریکایی ها می تواند بیکاری. در چین تحلیلگران تخمین می زنند حدود یک سوم از نیروی کار شهری است که بیکار است.

در آمریکا و مقامات بهداشت عمومی هشدار مردم به دنبال اجتماعی فاصله و دیگر ضد ویروس اقدامات که به عنوان سه روز تعطیلات آخر هفته که افتخارات نظامی این کشور مرده است. میلیون ها نفر در حال انتظار برای ظهور از مستندات و سر به سواحل و پارک های افزایش نگرانی در مورد شیوع بیماری های جدید.

در ضمن این ویروس خروشان از طریق کشورهای دیگر به مراتب بیشتر بیمار-مجهز به دستگیره گیر با دانشمندان نگران است که موارد جدید خواهد فن اون سوی خاکستر سوخته از دوم جهانی موج از عفونت.

هند شاهد بزرگترین واحد-بعد سنبله پس از همه گیر شروع و پاکستان و روسیه خود را ثبت بالاترین مرگ و عوارض. جدید ترین هندي موارد در بیهار که در آن هزاران نفر به خانه بازگشت از مشاغل در شهرستانها.

دولت روسیه آژانس های خبری گزارش استبدادی رهبر منطقه جنوب چچن گرفته شد به مسکو بیمارستان مشکوک به COVID-19 علائم. رمضان قدیروف اجرا شده است که عمدتا مسلمان چچن با مشت آهنین از سال 2007 و کرملین متکی است او را به نگه داشتن در شمال منطقه قفقاز پایدار پس از دو ویرانگر جدایی طلب جنگ. چچن مجلس را تکذیب کرد گزارش که اشاره ناشناس پزشکی منبع.

برخی از سران کشورهای آمریکای لاتین باید عنوان به شدت از ویروس.

رئیس جمهور برزیل Jair Bolsonaro تحت فشار قرار دادند تا در برابر دولت و استانداران که در تلاش برای اعمال محدودیت در جنبش مردم و بازرگانی. مخالفت قانونگذاران و دیگر مخالفان را به نام برای Bolsonaro را استیضاح و اتهام جنایی نادرست از پاسخ به این ویروس.

رئیس جمهوری مکزیک آندرس مانوئل لوپز Obrador در ادامه به سفر به این کشور پس از آن اولین مورد تایید شده. او اجازه سلامتی خود را به مشاوران را با سرب در بحران نگه داشته اما اصرار مکزیک قوی اوراق قرضه خانواده و اخلاق کار می کشیدن آن را از طریق.

مکزیک گزارش بالاترین روز به روز بر شمار کشته شدگان تا کنون با 479 جدید مرگ و میر جمعه از قبلی بالا چهارشنبه 424. همچنین گزارش شده 2,960 جدید موارد دربندی یک هفته است که در آن روزانه تایید عفونت آمار نزدیک به این تعداد. با این حال وزارت بهداشت اذعان دارد که تعداد واقعی احتمالا چندین بار بالاتر به دلیل مکزیک abysmally کم تست سرعت.

در سن کریستبل Mauseleum در مکزیکو سیتی حومه اکاتپک ٬ استادو د مخیکو مدیر آرماندو Sepulveda گفت: کسب و کار خود را دو برابر شده است در هفته های اخیر.

"این crematoriums در حال اشباع" Sepulveda گفت. "همه از کوره ندارد که ظرفیت."

او گفت: خانواده های صیقلی شهر "در اوج ناامیدی" به دنبال کمک به خدمات مراسم تشییع جنازه به دلیل بیمارستان ها نمی تواند نگه داشتن مرده ،

دولت مکزیک نقل مکان کرد تا به راه اندازی مجدد اقتصاد اجازه می دهد معدن و ساخت و ساز و بخش هایی از آمریکای شمالی خودرو عرضه زنجیره ای برای از سرگیری عملیات های این هفته است. تحلیلگران پیش بینی عظیم انقباض در اقتصاد است که در حال حاضر وارد یک رکود اقتصادی قبل از همه گیر.

این ویروس می رسد از کلانشهر به عمق جنگل های آمازون.

کلمبیا شهر Leticia نهفته است که در امتداد رودخانه آمازون در مرز برزیل و پرو حدود 1,300 موارد است. ساکنان وضعیتی وخیم از بیماری و از دست دادن درآمد با قرار دادن پارچه قرمز پرچم های خارج از خانه با قلع سقف برای نشان دادن آنها گرسنه هستند.

کلمبیا نشان می دهد مقامات برزیل به سرزنش برای یک افزایش ناگهانی در عفونت و رئیس جمهور Iván دوقو اتحاد نظامی مشترک مرزی.

کلمبیا را به وزارت بهداشت گزارش خود بزرگترین روزانه را افزایش می دهد جمعه با 801 جدید تایید عفونت و 30 مرگ و میر. نزدیک به 20000 نفر تشخیص داده شده است با این ویروس در کشور شده است که در قفل شده است و برای نزدیک به دو ماه.

در شیلی بیش از 90 درصد از تخت های مراقبت ويژه که هفته گذشته در پایتخت, Santiago.

اکوادور دولت نهاد 2 بعد از ظهر تا 5 صبح حکومت نظامی و اقدامات دیگر در مارس اما موارد غرق پزشکی و خدمات سردخانه در شهر گوایاکیول و در حال حاضر در پایتخت, Quito. صدها نفر از مردم دیده می شود نقض مقررات منع رفت و آمد در اکوادور بسیاری از فروش کالا در خیابان ها برای کسب درآمد به اندازه کافی برای خرید مواد غذایی.

رسانه های خبری نشان داد تصاویر از بیماران کاهش یافت در صندلی چرخدار دریافت اکسیژن در پرو جایی که تنها 2.5 فشرده-تخت های مراقبت از هر 100000 نفر یک چهارم استاندارد جهانی. این کشور تا به حال تقریبا 109,000 موارد تایید شده و بیش از 3,100 مرده که از پنج شنبه شب. پزشکان می گویند بسیاری از بیماران در حال کسبه رانندگان تاکسی و یا فروشندگان خیابانی.

___

شرمن در گزارش از شهر مکزیک. آسوشیتد پرس نویسندگان مایکل Biesecker در واشنگتن; فرانکلین Briceño در لیما پرو; Gonzalo سلنو در کویتو اکوادور; Eva Vergara در سانتیاگو شیلی; و کریستین مشخصات armario در بوگوتا, کلمبیا کمک کرده است.

___

دنبال AP همه گیر پوشش در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن