واقعی می گوید علاقه ای به توسعه تجاری در Evraz محل هنوز هم قوی با وجود COVID-19

محتوای مقالهعلاقه به توسعه تجاری در Evraz جایی است که هنوز هم قوی با وجود اثرات اقتصادی از COVID-19 می گوید: R

توسط ATSHNEWS در 27 اردیبهشت 1399

محتوای مقاله

علاقه به توسعه تجاری در Evraz جایی است که هنوز هم قوی با وجود اثرات اقتصادی از COVID-19 می گوید: Regina نمایشگاه انجمن محدود (واقعی), رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت.

"در برخی از راه های آن بوده است تعجب به ما ... که نامه های موجود از منافع است که ما تا به حال در محل مربوط به یک پیشنهاد توسعه هتل و رستوران و توسعه و تفریحی شریک — هر سه نفر از کسانی که تحت فشار بوده اند به طور فعال به حرکت نهایی به اجاره فاز" گفت: تیم رید در طول یک ارائه به کمیته اجرایی این هفته است.

واقعی که در عمل Evraz محل همراه با توسعه اقتصادی رجینا (EDR) به رجینا, مرکز شهر, کسب و کار بهبود District (RDBID) و رجینا انبار بهبود کسب و کار منطقه ارائه شده اعضای شورا با خود 2019 گزارش سالانه و بودجه سال 2020 دومی است که طرح میتوانست با این بیماری همه گیر.

REGINA, SASK : October 24, 2018 -- Tim Reid, CEO and president of the Regina Exhibition Association Limited (REAL – operator of Evraz Place), makes an announcement about Evraz Place 2.0 and the future of Evraz Place in Regina. TROY FLEECE / Regina Leader-Post
تیم رید مدیر عامل و رئیس رجینا نمایشگاه انجمن محدود است. TROY پشم گوسفند وجانوران دیگر/رجینا رهبر-پست

برای واقعی اثرات COVID-19 بیشتر اثبات یک استراتژی جدید برای پایداری Evraz محل مورد نیاز است. که استراتژی جدید نشان داد در ماه فوریه شامل یک تغییر جهت به سمت یک منطقه مدل است که بر توسعه تجاری و سرمایه گذاری را بیشتر خدمات و سرگرمی مغازه ها به سایت از جمله چیزهایی مانند یک فروشگاه مواد غذایی, فیلم تئاتر, رستوران ها و رسانه های خرده فروشی.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب