RCMP جدا برای از سرگیری برخی از جلو پیشخوان خدمات

محتوای مقالهساسکاچوان RCMP به از سرگیری برنامه های محدود جلوی پیشخوان خدمات در واحدها در سراسر استان شروع در د

توسط ATSHNEWS در 8 مرداد 1399

محتوای مقاله

ساسکاچوان RCMP به از سرگیری برنامه های محدود جلوی پیشخوان خدمات در واحدها در سراسر استان شروع در دوشنبه ، 4.

اعضای عمومی به خواسته تنها حضور در جدا شدن در فرد هنگامی که آن را کاملا ضروری است و تنها در صورتی که نمی, نشان دادن هر گونه نشانه یا علائم بیماری با توجه به بیانیه ای صادر چهارشنبه.

علامت در ورودی جدا خواهد شد ارسال شده به اطلاع کلیه بازدید کنندگان از ساعت محدود از عملیات محدودیت در تعداد افراد مجاز به صبر در لابی, بهداشت جسمی و فاصله و هدایت جریان ترافیک پا.

سه اولویت های شناسایی شده اند برای ساسکاچوان جدا RCMP جبهه مقابله با خدماتی که ارائه خواهد شد در انطباق با دستورالعمل های بهداشتی و پروتکل.اولویت خدمات taking شکایت criminal ثبت چک و برخورد ،

کسانی که نیاز فوری انگشت نگاری (برای مثال برای افرادی که نیاز به VS/CRC به عنوان بخشی از اشتغال خود خواهد پرسید چند غربالگری سوالات برای شناسایی هر گونه نشانه یا علائم بیماری است. اگر یک درخواست فوری درآمد حاصل پس از غربالگری متقاضی مورد نیاز خواهد بود برای پوشیدن فولاد ماسک در طول فرایند.

"ما به طور مستمر ارزیابی ما در فرآیندها و روش ها و در حال کار با Saskatchewan بهداشت عمومی برای اطمینان از ایمنی عمومی و جلو ما-کارکنان خط می گوید:" RCMP بیانیه.

مردم توصیه به گوشی خود را در محلی جدا در پیشبرد برای تایید اولویت خدمات در دسترس محدود جدید ساعت پس از عمل و یا جدا شدن-پروتکل های خاص. بخش اطلاعات تماس در دسترس است در ما وب سایت: https://www.rcmp-grc.gc.ca/detach/en/find/SK



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن