بخش عمومی کاهش ابر بعدی در مشاغل' افق

مات و مبهوت کار ناظران نمی توانستم باور اخبار جمعه که در سراسر کشور 2.5 میلیون نفر بیشتر شد در ماه مه نسبت به

توسط ATSHNEWS در 20 خرداد 1399

مات و مبهوت کار ناظران نمی توانستم باور اخبار جمعه که در سراسر کشور 2.5 میلیون نفر بیشتر شد در ماه مه نسبت به ماه آوریل ممکن است نشانه ای که بازار اشتغال ممکن است آماده به دوباره بجای اول برگشتن با وجود ادامه COVID-19 بیماری همه گیر.

که غذای آماده از آخرین مشاغل فدرال گزارش که crunched داده ها از دومین ماه کامل از شیوع کروناویروس مجبور گسترده کسب و کار تعطیلی و اجتماعی فاصله.

تنظیم فصلی نرخ بیکاری کاهش 1.4 درصد در ماه مه به 13.3% — هنوز دوم بالاترین نرخ ماهانه در سال 70 — به جای شکوه از 20 درصد به عنوان بسیاری از پیش بینی پیش بینی کرد.

تسکین تجمع مشتعل در وال استریت که در آن داو جونز به طور متوسط افزایش یافت و بیش از 800 امتیاز. پس از ضبط 20.7 میلیون شغل از دست داده در آوریل اداره آمار نیروی کار گفت که بسیاری از کسانی که شغل اضافه شده در مارس آمد در صنایع بیشترین شدت تحت تاثیر رکود اقتصادی است.

اقتصاددانان هنوز هم احتیاط در حالی که خوش مشرب داده ها همچنین حاوی نشانه هایی از فشار مالی.

آلیشیا Sasser Modestino دانشیار مدیر Dukakis مرکز شهری و منطقه ای سیاست در دانشگاه گفت: گسترده تر شکل در آخرین شماره را نشان می دهد که 21.2 درصد از نیروی کار یا بیکار, کار, کاهش ساعت یا داده تا تلاش برای پیدا کردن کار — یک عدد همیشه underplayed در بیکاری ،

"من فکر می کنم آن را کمی بهبود شکننده در این مرحله" Modestino گفت: دولت خانه اخبار سرویس. "ما به هیچ وجه از جنگل, اما من فکر می کنم آن را شروع به تشویق و واقعا بعد از دو سه چهار ماه را به ما بگویید که در آن ما هستند."

در حالی که کاخ سفید تا به حال به نظر می رسید آماده برای حمایت از دور دیگری از محرک تا $1 تریلیون استفن مور, کلید, مشاور اقتصادی, در حال حاضر معتقد است که اشتغال چرخش "طول می کشد بسیاری از این باد از بادبان" و به اصطلاح فاز چهار پیشنهاد با توجه به واشنگتن پست.

که ممکن است درست باشد به عنوان آن مربوط به بخش خصوصی از اقتصاد, اما آن را حساب نمی کند برای کفش که هنوز به سقوط در سمت عمومی — فدرال و ایالتی و محلی اشتغال است.

و قابل توجه تکه از کل اشتغال ،

با توجه به U. s. اداره آمار نیروی کار به عنوان از آوریل 2019, فدرال و دولت های ایالتی و محلی از جمله دولت متعلق به مدارس و بیمارستان ها و آمریکایی شاغل نزدیک به 22 میلیون نفر با ميانگين سالانه دستمزد کمتر از $60,000.

دولت های محلی شامل 63.5 درصد از بخش دولتی اشتغال و به دنبال آن توسط دولت (23.2%) و فدرال غیر پستی کارگران (8.8%).

ماساچوست در کشورهای مشترک المنافع در مورد استخدام 140,000 کارگران — شهرداری و مدارس ترکیب شده است. بدون اضافی فدرال محرک دلار متحده و شهرداری گرسنگی برای پول نقد نیاز به پیدا کردن صرفه جویی قابل توجهی. و پس از آنها اختصاص اکثریت قریب به اتفاق منابع خود را به هزینه های پرسنل است که این کاهش باید.

بر خلاف دست و دل باز دولت فدرال ایالات متحده باید از ارائه بودجه متعادل در هر سال مالی که به زور برخی از انتخاب های سخت به عنوان طولانی به عنوان درآمد تاخیر.

ما مالیات دهندگان خواهم به این باور وجود مقدار زیادی چربی در بخش دولتی قطع می شود اما کاهش مقیاس فکر بدون ملاحظه تزریق فدرال کمک ممکن است تغییر کند که طولانی برگزار شد ،

که بدان معنی است که حرکت صعودی اشتغال تعجب ما فقط شاهد ممکن است تبدیل به استثنا و نه قاعده.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن