معترضان سرنگونی Jefferson Davis مجسمه در ویرجینیا سرمایه

توسط سارا RANKINRICHMOND, Va. (AP) — اعتراض به پایین کشیده یک قرن مجسمه ای از رئیس جمهور کنفدراسیون جفرسون دیو

توسط ATSHNEWS در 22 خرداد 1399

توسط سارا RANKIN

RICHMOND, Va. (AP) — اعتراض به پایین کشیده یک قرن مجسمه ای از رئیس جمهور کنفدراسیون جفرسون دیویس در پایتخت سابق کنفدراسیون اضافه کردن آن به لیست جنوبی آثار تاریخی حذف شده و یا آسیب دیده در سراسر آمریکا در پی جورج فلوید مرگ است.

این مجسمه برنزی در ریچموند بنای خیابان شده بود اما مشخص شده برای حذف رهبران شهر در چند هفته اما تظاهرکنندگان زمام امور را به دست خود یکشنبه شب بستن طناب در اطراف آن و سرنگونی آن را بر روی پیاده رو.

جمعیت را تشویق می کردند و پلیس نگاه به عنوان یادبود نصب شده توسط یک مؤتلفه میراث گروه در سال 1907 در طول Jim Crow عصر — یدک کشیده شد دور

وجود دارد هیچ گزارش فوری هر گونه بازداشت.

سرنگونی آمد و در همان روز نسکار ممنوع مؤتلفه پرچم — یک سایت مشترک برای چند دهه در ورزش غرق در سنت جنوب — در آن سهام ماشین مسابقه.

در هفته های پس از فلوید را به مرگ سفید مینیاپولیس افسر پلیس را به زانو در تنظیم کردن اعتراضات و پراکنده خشونت در سراسر ایالات متحده بسیاری از مؤتلفه نمادها و آثار تاریخی آسیب دیده اند و یا پایین آورده برخی از سرنگون توسط تظاهرکنندگان و دیگران برداشته شده توسط مقامات محلی است.

جنبش گسترده در سراسر جهان با معترضان decrying آثار به برده معامله گران امپریالیستها و کاشفان از جمله کریستوفر کلمبوس, سیسیل رودز و پادشاه بلژیک لئوپولد دوم.

Davis بنای تاریخی بود که چند بلوک دورتر از عظیم سوارکاری مجسمه مؤتلفه ژنرال رابرت E. Lee که ایالت ویرجینیا در تلاش است به پایین. لیبریا رالف نرتهم هفته گذشته دستور آن را حذف اما یک قاضی روز دوشنبه مسدود شده و این عمل به مدت حداقل 10 روز است.

سخنگوی ویرجینیا بخش از فرزندان جانبازان مؤتلفه B. فرانک جدی را محکوم سرنگونی "عمومی آثار هنری" و تشبیه از دست دادن مؤتلفه مجسمه به از دست دادن یک عضو خانواده است.

"مردانی که خدمت زیر Robert E. Lee شد من بزرگ پدربزرگ و یا برادران و عموزاده خود را. پس از آن است که خانواده من," او گفت:. "چه می شود اگر یک جمعیت از هر گروه دیگری رفت و نمادهای کسی آنها را دوست ندارد و تصمیم گرفت به آنها را پاره کردن ؟ همه خواهد بود وحشت زده. اما من نمی دانم چرا این قابل قبول است که چرا افرادی که در حال فرود از مؤتلفه ارتش و مؤتلفه سربازان آن پذیرفته شده در این کشور است که شما می توانید هر چیزی را انجام دهید ما به شما می خواهید."

سرنگونی Davis مجسمه منعکس معترضان بی حوصلگی با رهبران سیاسی. یک کمیسیون از مورخان و رهبران دولت توصیه کرده بود در سال 2018 در نظر گرفتن این اثر تاریخی و ریچموند شهردار Levar سنگی به تازگی اعلام کرد که او معرفی یک فرمان به آن را حذف و مجسمه چند, دیگر Confederates.

همچنین یکشنبه شب معترضین در Portsmouth, Virginia حدود 80 مایل (130 کیلومتر) دور سر بریده و سپس پایین کشیده چهار مجسمه که بخشی از یک Confederate monument به عنوان یک گروه برنج انجام شده در خیابان ها و تظاهرات رقصید. جمعیت بود نا امید شده توسط پورتسموث شهرستان شورای تصمیم به قرار دادن خاموش در حال حرکت بنای تاریخی است.

یک معترض در 30s شد, ضربه به سر زدم و ناخودآگاه به عنوان بنای تاریخی سقوط کرد پورتسموث NAACP معاون رئیس جمهور لویی گیبس گفت. مرد گرفته شده بود به یک بیمارستان است. شرایط او بلافاصله افشا می شود.

در روز سه شنبه معترضان در ریچموند پاره کردن یک مجسمه کلمبوس آن را در آتش و تن به تن آن به یک دریاچه است.

حامیان مؤتلفه آثار استدلال کرده اند که آنها یادآوری مهم از تاریخ, در حالی که مخالفان ادعا می کنند آنها جلال کسانی که رهبری شورش را حفظ میكنند.

Davis بنای تاریخی و بسیاری دیگر در سراسر جنوب ساخته شد در دهه های پس از جنگ داخلی در طول Jim Crow عصر در آن آمده کلمپ را بر مردم سیاه و سفید و در طول این دست باعث حرکت که در آن مورخان و دیگران به دنبال توزیع مجدد جنوبی شورش به عنوان یک نجیب انجام مبارزه برای دفاع از نه برده داری اما متحده حقوق.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن