پیشنهاد والیبال تغییر حکومت اجازه می دهد پسران به بازی ردیف جلو در مسابقات

با شروع سال آینده MIAA را از سه دختران والیبال بخش در دولت بازی مسابقات تا پنج بعد از 153 تیم های واجد شرایط ب

توسط ATSHNEWS در 30 اردیبهشت 1399

با شروع سال آینده MIAA را از سه دختران والیبال بخش در دولت بازی مسابقات تا پنج بعد از 153 تیم های واجد شرایط برای postseason بازی در پاییز گذشته.

یکی از دلایل افزایش اعداد است که اجازه می دهد پسران به بازی در تیم های دختران با برآورد حدود 100 بازی در سراسر کشور در پاییز گذشته. از سال 2003 پسران تنها شده اند مجاز به بازی در ردیف عقب, اما که می تواند تغییر کند.

در مه 28, نمایندگان از MIAA والیبال کمیته از جمله برنستبل سر مربی تام Turco و اندوور سر مربی جین Bergin خواهد شد شرکت در یک روبان آبی کمیته دیدار و به ارائه پیشنهاد تغییر حکومت است که اجازه می دهد پسران به بازی در ردیف جلو در طول بازی اجازه می دهد آنها را به سنبله والیبال.

این پیشنهاد باعث شده است که برخی از جنجال, به ویژه در رسانه های اجتماعی.

خورشید رسیده به برخی از اعضای کمیته والیبال اما به آنها گفته شد از طریق ایمیل در روز یکشنبه به صحبت کردن با مطبوعات در مورد این موضوع.

راب Mahoney که در حال حاضر مربی در بیشتر لارنس Tech پس از گذراندن 17 سال در دانشگاه نوتردام به عنوان یکی از برنامه های بالا در بخش 3 تقریبا هر سال بود و خیلی بی پرده با پاسخ خود را هنگامی که درباره پیشنهاد.

"احمق, فقط, کاملا, احمق," او گفت:. "من احساس شخصی است که هنگامی که یک دختر می شود در این صورت اولین بار توسط یک پسر بچه بود که در ردیف جلو آن خواهید بود در دادگاه. اگر (MIAA) فکر می کند که دادگاه در حال حاضر بد هستند فقط صبر کنید آن را بدتر. هنگامی که دختران ظهور در چهره و بینی شکسته و یا تکان مغزی آن را بیش از همه. من فقط فکر می کنم آن را کاملا دیوانه این همه چیز است."

سال گذشته ماهانی گفت: او با بازی در برابر شش پسر از جمله چهار نفر از وهیتیر Tech. او گفت: هر سال در طول مربیگری حرفه ای خود را از تیم رفته اند تا در برابر پسران است.

"من به یاد داشته باشید در سال 2002 زمانی که من با Academy of Notre Dame ما از دست داده و به Matignon در (بخش 3) شمال نهایی تا حد زیادی به این دلیل که آنها با استفاده از یک پسر در ردیف جلو. پس از این فصل بود که بیش از ما گذارنده نیکی Dumond (از توکسبری) جنگیدند که با MIAA و سال آینده این قانون را تغییر داد."

ادگار والدز است مربی تیم برای لوول کاتولیک تیم دختران در پاییز و سپس چلمزفورد پسران تیم در فصل بهار است. از او خواسته شد در مورد افکار خود را بر روی این موضوع.

"من واقعا به دنبال این موضوع از آن نگرانی های بهداشتی و همچنین رقابت جنبه های آن," او گفت:. "من احساس می کنم مانند بسیاری از دختران تیم خواهد شاید نگاه کنید و می خواهید را به یک تیم است که تا به حال یک پسر یا چند پسر بازی ردیف جلو به عنوان یک چالش. من فکر می کنم من ممکن است حتی استفاده از آن به عنوان انگیزه ای برای ضرب و شتم یک تیم مانند آن.

"اما در همان زمان لحظه یک بچه می شود در هدف قرار دادن خطوط و یا بازدید از یک دختر بچه در هوا گرفته شود ممکن است درست در خارج از ساختمان است که با تمام gasps. کسی که وارد شدن صدمه جدی با یک ضربه مغزی یک نگرانی در حال حاضر در ورزش ما است. اگر شما اضافه کردن این مطلب به احتمال زیاد به رخ می دهد, اما آن را نیز تبدیل به یک روانی نگرانی برای بازیکن را به احساس مانند آنها نمی توانند به رقابت بپردازند."

او گفت: وقتی که می آید به دختران و پسران, والیبال, بازی بسیار متفاوت از بسیاری جهات.

"اگر شما تماشای بسیاری از دختران و پسران, والیبال, شما آن را ببینید فقط متفاوت از یک مهارت و ورزشکاری, چشم انداز," او گفت:. "در دختران می کنید تیم که با تکیه بر تکنیک و مهارت زیرا آنها نمی باید ارتفاع. شما واقعا نمی بینید بسیاری از دختران تیم که از بازیکنان که فقط بازی راه فوق خالص در ردیف جلو و در پسران شما انجام دهد. تیم موفق با تکیه فقط بر ورزشکاری به تنهایی.

"اگر شما اضافه کردن پسران بلندتر بودن و پرش بالاتر به طور متوسط به عنوان یک مزیت به علاوه این واقعیت است که خالص تر است برای دختران که بدان معنی است که شما باید یک هفت اینچی خالص ارتفاع مزیت برای پسران بازی بر روی یک شبکه است. خالص ارتفاع به تنهایی باعث می شود آن را یک بازی کاملا متفاوت. اگر نیست پس چرا در حال خالص ارتفاعات متفاوت در دختران و پسران والیبال؟"

در همین حال خورشید را حاکم والیبال, بازیکن سال چلمزفورد را Ahnasia میشن که طرفدار این ایده.

"من فکر می کنم پسران بازی مقابل ردیف یک ایده عالی است," او گفت:. "من شخصا بر این باورند که نقش یک پسر را بازی به عنوان یک حریف در ردیف جلو بسیار چالش برانگیز است به نقطه ای که آن را سرگرم کننده است. از تجربه آموزش با پسران باعث می شود شما بیشتر رقابتی و بازی جالب تر می شود. من آرزو می کنم من قادر به بازی با پسران در ردیف جلو. اگر یک دختر بودند به مسدود کردن یک پسر, من فقط می توانید تصور کنید که جمعیت رفتن وحشی. بازی را 100% بود جالب تر است."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن