Pro-lifers باید در حفظ و مغلوب ساختن پیشی جستن مخرب رکورد در تمرکز

رئیس جمهور تهمت را وفادار ترین هواداران با افتخار ترومپت خود را طرفدار زندگی موضع. آنها را تکان دهنده محدود تع

توسط ATSHNEWS در 28 تیر 1399

رئیس جمهور تهمت را وفادار ترین هواداران با افتخار ترومپت خود را طرفدار زندگی موضع. آنها را تکان دهنده محدود تعریف pro-زندگی معنی و آنها در واقع مقصر در طلوع در جهان به مراتب بیشتر مرگ و بدبختی است.

تحت مغلوب ساختن پیشی جستن امریکا آمادگی برای نبرد COVID-19. او آرزوهای خود را به از بین بردن قانون مراقبت مقرون به صرفه دانستن وجود دارد چیزی برای جایگزین کردن آن با. پیشنهاد کاهش بودجه مواد غذایی و تراشه برنامه فراهم می کند که مراقبت های بهداشتی به کودکان است. و او را شلاق مقررات زیست محیطی و ترویج زغال سنگ افزایش سرطان است.

رها کردن, پاریس, آب و هوا بر می سازد و بشریت را در آینده بیشتر به مخاطره انداخته است. برش کمک های خارجی جان جهان آسیب پذیر ترین مردم است. آمریکا فروش تسلیحات به عربستان سعودی اجازه می دهد تا به جنگ در یمن به خشم در, تهدید قحطی. رها از ایران اجازه می دهد که رژیم به غنی سازی روزافزون مقدار اورانیوم. کره شمالی "عشق نامه ارز" هیچ چیز به همراه داشت اما ریاست جمهوری عکس op در حالی که emboldening کیم جونگ سازمان ملل متحد به اضافه کردن به زرادخانه هسته ای. مغلوب ساختن پیشی جستن را به نوبه خود چشم خود به چین را با قرار دادن یک میلیون اویغوری مسلمانان در "آموزش مجدد" اردوگاه زمانی که چین خرید بیشتر سویا از ایالات مهم به رئیس جمهور انتخابات. باید تهمت خروج ناتو و ما بی ثبات اروپا است. آنچه که احتمالا می تواند به اشتباه در آن قاره? جدا کردن این پوست نازک فرار مرد از هسته ای راه اندازی کدهای نهایی pro-زندگی عمل است.

نرم افزار-زندگی جامعه ممکن است در نظر گسترده تر اخلاقی حساب دیفرانسیل و انتگرال در ماه نوامبر. ادامه داد: بی تفاوتی عمدی به رئيس جمهور را به این زندگی, از بین بردن اقدامات آنها را همدست در نا معلوم درد و رنج انسان.

پیتر تامپسون
Nashua, New Hampshire



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب