آماده شدن برای برخاست: چگونه برای تبدیل شدن به یک خلبان

آیا قلب خود را ضرب و شتم هر زمان شما را در هیئت مدیره یک هواپیما و یا حتی فقط دیدن یک افزایش از طریق آسمان ؟ خ

توسط ATSHNEWS در 10 تیر 1399

آیا قلب خود را ضرب و شتم هر زمان شما را در هیئت مدیره یک هواپیما و یا حتی فقط دیدن یک افزایش از طریق آسمان ؟ خلبانی فقط ممکن است تماس خود را. طولانی و پر هزینه فرایند تبدیل شدن به یک خلبان می تواند تهدید آمیز اما نمایش خیره کننده سفر ثابت و کلی هیجان از این کار آن را به ارزش همه کار سخت. در اینجا یک شکست همه چیز شما نیاز به دانستن برای شروع سفر خود را به تبدیل شدن به یک خلبان.

خوانده شده در برای پیدا کردن چگونه شما می توانید تبدیل شدن به یک خلبان.

چه یک خلبان هواپیمایی انجام دهید ؟

unsplash.com

حرفه ای خلبانان خطوط هوایی, پرواز و حرکت هواپیما برای شرکت های بزرگ مانند دلتا, ایران و آمریکا. آنها مردم—و یا محموله اگر آنها را برای فدکس یا یو پی اس—جایی که آنها نیاز به رفتن. خلبانان که کار در خطوط هوایی باید به چوب سخت برنامه پرواز و به دنبال پروتکل اما آنها نیز باید تصمیم گیری در پرواز (جناس در نظر گرفته).

به عنوان یک خلبان شما:

  • حرکت هواپیما در هنگام برخاست فرود و پرواز
  • کامل قبل از پرواز آماده سازی
  • مانیتور و ابزار کنترل در کابین خلبان
  • برقراری ارتباط با خدمه همکار
  • اطمینان از ایمنی برای تمامی مسافران و خدمه
  • حضور در دوره آموزشی شرایط اضطراری هر چند ماه

چه آن را برای تبدیل شدن به یک خلبان هواپیمایی?

pixabay.com

مدرسه پرواز طول می کشد مقدار زیادی از زمان و پول زیادی تا قبل از فرو رفتن در یک پرواز درس و یا اگر شما می توانید. "شما قطعا می خواهید برای رسیدن به و یا در اطراف هواپیما و ببینید اگر شما هیجان زده شده توسط آن. اگر شما همه روشن و هیجان زده و سپس شما می دانید آن را واقعا به شما گفت:" لورا Einsetler یک خلبان به صورت عمده ایالات متحده هواپیمایی. هنگامی که شما مطمئن هستید که در مورد خلبان شدن شما نیاز به تحصیلات دانشگاهی خود را.

مدرک خود را ندارد به حمل و نقل هوایی مربوط, اگر چه بسیاری از دانشگاه ها را ارائه حمل و نقل هوایی برنامه های خود را. "من می دانم که بسیاری از خلبانان شرکت هواپیمایی که به مدرسه رفت برای اقتصاد و زبان انگلیسی و حتی هنرهای لیبرال درجه" گفت: پاتریک اسمیت یک خلبان به صورت عمده ایالات متحده هواپیمایی. "بسیاری از مردم فکر می کنم شما باید خوب در ریاضی و فیزیک و مطالعه آن چیزهایی که برای تبدیل شدن به یک خلبان. که فقط کاملا درست نیست." هنگامی که شما مدرک خود را, شما نیاز به 1000-1500 ساعت تجربه پرواز به درخواست شرکت های هواپیمایی منطقه ای.

شما می توانید این ساعت با کار به عنوان یک مربی پرواز یک copilot برای یک شرکت جت و یا یکی دیگر از ورود به سطح کار برای حداقل یک سال. با 1000 ساعت تجربه پرواز در زیر کمربند خود را, شما در نهایت می تواند شروع به کار برای یک منطقه ای شرکت هواپیمایی و در نهایت حرکت به کاپیتان موقعیت. هنگامی که شما حداقل 4000 ساعت از زمان پروازآن زمان به درخواست برای خطوط هوایی.

چه باید من می دانم که در مورد تبدیل شدن به یک خلبان ؟

pixabay.com

چه نوع از درآمد باید انتظار من ؟

با توجه به U. s. اداره آمار نیروی کار متوسط دستمزد سالانه برای خلبانان شرکت هواپیمایی $بود 147,220 در مارس 2019. خلبانان برای خطوط هوایی نیز پرداخت می شود اما آنها مشغول به کار سخت برای به دست آوردن وجود دارد. "هیچ کس را ساخت شش رقم درآمد تا زمانی که شما بوده ام در آن در حالی که" اسمیت گفت. "در نهایت زمانی که شما آن را به یک شرکت هواپیمایی آن را به یک حرفه ای خوب و شما به خوبی جبران می شود اما می توانید آن را به یک زمان طولانی است." شما به احتمال زیاد انجام می شود بیشتر هزینه از درآمد خود را در طول چند سال اول در این زمینه است. می دانم که صبر کلید است که آن را می آید به دنبال رویاهای خود را پرواز.

چقدر من کار می کند ؟

شما نمی فکر می کنم روز خود را از کشیدن تمام nighters خواهد پس از پایان کالج, آیا شما? از منطقه زمان تغییرات به پرواز از ساحل به ساحل یک شبه به عنوان یک خلبان شما باید به شکل از چگونه برای مقابله با خستگی های روزانه. خود را در شلوغ ترین کار فصل نیز اتفاق می افتد در طول هر کس دیگری را فصل مسافرت به این معنی که شما خواهید بود در ساعت در طول تعطیلات آخر هفته و تعطیلات. اما همه آن را می پردازد خاموش اگر شما واقعا دوست دارم به پرواز. "من تماس این هواپیما اعتیاد" Einsetler گفت. "شما دریافت رضایت از دانستن است که شما فقط پرواز این 150 میلیون دلار جت پر از صدها نفر از مردم به مقصد انتخاب خود را با خیال راحت. شما که." با وجود تمام اواخر شب خلبانان هرگز تایر از تعقیب که احساس فوق العاده ای.

چه خواهد شد من در محیط کار بود ؟

در حالی که خلبانان صرف بیشتر وقت خود را در کابین خلبان آنها نیز ماندن در یک سهم عادلانه از هتل ها و کشف بسیاری از شهرهای جدید است. آنها ایجاد دوستی طولانی مدت با همکار خود از اعضای خدمه که آیا آن را در حالی که آنها در حال گشت زنی از طریق هوا و یا بیرون رفتن برای نوشیدنی در طول یک مدت طولانی توقف. "مردم که من ملاقات کردم واقعا برجسته از زمان من در این صنعت است. من کاملا چند نفر از دوستان هنوز هم به این روز که من به پرواز با بیش از سال. ما فقط کلیک و چیزی سرگرم کننده در برخی از شهر ما تا به حال توقف در" سعید سام Weigel یک خلبان به صورت عمده ایالات متحده هواپیمایی. اگر چه خلبان شیوه زندگی گاهی اوقات می تواند تلفات در خانواده ها و روابط شرکت های هواپیمایی اجازه می دهد تا به شما آزادی بیشتری برای انتخاب کنید که در آن و زمانی که شما با ارشد. در نهایت, شما نمی خواهد که به کار هر تعطیلات و شما را تا پایان گرفتن به صرف زمان در برخی از مکان های سرد.

آیا من نیاز به دانستن در مورد آینده حرفه ای ؟

همه گیر نباید دلسرد کردن شما از دنبال یک حرفه ای به عنوان یک خلبان. به یاد داشته باشید که صنعت هواپیمایی همواره تجربه بزرگ رونق و رکود. قبل از COVID-19 آن 9/11. "چه می توانم بگویم هر کسی که در حال رفتن به این صنعت است که آنها را مجبور به قبول آن است که بسیار پایدار حرفه ای. این یو پی اس و فراز زندگی و گاهی اوقات شما آنها را نمی بینید آمدن" Weigel گفت. اگر شما یک استعداد برای آینده با سمت hustles و صرفه جویی برای یک روز بارانی, شما باید بدون مشکل دستیابی به موفقیت به عنوان یک خلبان. به علاوه در چند سال این صنعت به یک افزایش بزرگ در بازنشستگی (از خلبانان مورد نیاز برای بازنشستگی در سن 65). اگر شما شروع به دنبال کردن این حرفه در حال حاضر شما نمی خواهد نیاز به نگرانی در مورد تقاضا برای خطوط هوایی در هر زمان به زودی. در زمانی که شما آماده هستید برای ورود به نیروی کار در چندین سال این صنعت نیاز خلبانان جدید دوباره.

چه مهارت های کلیدی آیا من نیاز به تبدیل شدن به یک خلبان هواپیمایی?

unsplash.com

1. ارتباطات

پس حداقل دو خلبانان مرد هر کابین خلبان, پرواز یک هواپیما با موفقیت شامل بسیاری از صحبت کردن در گوش دادن و درک. به خصوص هنگام مواجهه با یک موضوع را با آب و یا مکانیک خلبانان باید با هم کار کنند به عنوان یک تیم برای رسیدن به یک راه حل و اطمینان حاصل شود که هیچ چیز را اشتباه می رود.

2. تصمیم گیری

هواپیما, سفر, سرعت, که بدان معنی است که خلبانان نیاز به فکر می کنم سریع می باشد. "هنگامی که شما در جت و شما در حال رفتن 550 مایل در ساعت , شما نمی توانید فقط دکمه مکث," Einsetler گفت. توانایی تماس بگیرید تا دانش خود را و استفاده از آن برای تصمیم گیری را حق دور می آید در دستی هنگامی که شما در سراسر یک مشکل در آسمان است.

3. انعطاف پذیری

هر خلبان باید بدانید که چگونه برای ایجاد تنظیمات زمانی که تأثیرات خارجی—مانند یک بیماری همه گیر—تاثیر کار خود را. بیشتر از آن غیر ممکن است برای پیش بینی حوادث مانند این. هنوز هم خلبانان باید بدانید که چگونه به آماده شدن برای تغییرات ناگهانی قبل از آنها رخ می دهد.

نظرات

unsplash.com

"هواپیمایی پرواز امروز تا حدودی regimented و نسبتا خودکار, اما من هنوز هم واقعا لذت بردن از پرواز. من این چالش را دوست دارم از آن و این واقعیت است که هیچ دو روز دقیقا همان. آب و هوا است که همیشه کمی متفاوت است و شما باید کوچک مختلف با چالش های هواپیما خود را در زمان. من لذت بردن از انواع" Weigel گفت.

"بدون صدایی شاخی من فکر می کنم بخش مورد علاقه من از این کار متوجه می شوند که من انجام آنچه که من می خواستم برای انجام وقتی که من بچه بودم" اسمیت گفت.

"دیدگاه ها که ما می بینیم از دفتر ما پنجره: ابر تشکل های ملیله زمین شهرستانها به دنبال مانند لگو شهرستانها از بالا. آن را فقط باعث می شود شما احساس خوش شانسمی شود قادر به تجربه و دیدن مناظر از ارتفاعات که ما انجام می دهیم" Einsetler گفت.گزارش این آگهی



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب