گلدان مغازه ها سوئیچ برای ساخت ضد عفونی کننده

AYER — ضد عفونی کننده دست تبدیل به یک کالا به عنوان باارزش و نادر به عنوان طلا بیش از دو ماه گذشته اما بیشتر د

توسط ATSHNEWS در 23 اردیبهشت 1399

AYER — ضد عفونی کننده دست تبدیل به یک کالا به عنوان باارزش و نادر به عنوان طلا بیش از دو ماه گذشته اما بیشتر در حال توسعه از یک منبع بعید است.

از مارس 30 ماساچوست شاهدانه کنترل کمیسیون مجاز است ماری جوانا کسب و کار در سراسر کشور به تولید ضد عفونی کننده دست. با استفاده از محصولات تایید شده توسط سازمان بهداشت جهانی ، ماری جوانا کسب و کار تولید شده اند و اهدای ضد عفونی کننده دست به بيمارستانهای دولتی دریافت و تحویل از ماساچوست سازمان مدیریت اضطراری.

یکی از کسانی که کسب و کار است که Central Ave. مراقبت از مهربان, درمانگاه ماری جوانا پزشکی متعلق به جان Hillier. او همچنین در هیئت مدیره مشترک المنافع درمانگاه انجمن که نشان دهنده بسیاری از ماری جوانا کسب و کار در دولت است. Hillier گفت: او به ارمغان آورد و ایده تولید ضد عفونی کننده دست به دیگر اعضای هیئت مدیره در جلسه هنگام گزارش از coronavirus شروع به ریختن در.

"پس از شنیدن از دست عفونی کمبود اتفاق می افتد در بیمارستان ها و داروخانه ها مجاز به شروع ترکیبات ضد عفونی کننده دست فکر به سر من ظهور است که ما باید تمام قابلیت های لازم برای تولید ضد عفونی کننده در Central Ave." او اضافه شده است. "ما توافق کرده اند که بسیاری از ما تا به حال این قابلیت با خیال راحت به تولید ضد عفونی کننده دست در معنی مقیاس و بی درنگ شروع به اقدام برای دریافت مجوز از شاهدانه کنترل کمیسیون برای انجام این کار. ما به اشتراک گذاشته اند بهترین شیوه تامین کنندگان تجهیزات و مواد برای به حداکثر رساندن تولید در سراسر صنعت است. بسیاری از مواد تشکیل دهنده ما شده اند در تقاضای بالا بنابراین هر گروه انجام بهترین خود را برای تهیه محصول مورد نیاز و به اشتراک گذاری با بقیه."

دیوید Torrisi رئیس CDA گفت: در ماه مارس که در هر داروخانه است که منابع خود را مواد خام را به ضد عفونی کننده. در مورد Central Ave. این مواد شامل اتانول/ایزوپروپیل الکل به عنوان یک پایه گلیسرول پراکسید هیدروژن و آب تصفیه شده.

"برای به دست آوردن مواد خام یک چالش بود اما هیئت مدیره فکر کردم این امر می تواند یک ایده عالی" Torrisi گفت. "مردم ما به خوبی آموزش دیده در تولید ساخت."

دیو Catandano است مدیر عملیات در ماساچوست برای Patriot مراقبت است که ماری جوانا پزشکی فروشگاه در لوول, بوستون و سبز می باشد. او نیز شاهد تولید ضد عفونی کننده دست به عنوان یک لازم ابتکار گفت: Patriot مراقبت "پرید" را به عنوان به زودی به عنوان ایده آمد.

"من فکر می کنم نیاز به آن است که به وضوح وجود دارد" Catandano گفت. "بیمارستان ها در وجود خط مقدم این نبرد در هر روز است."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن