تبلیغات اینستاگرام فرصتی برای نوآوری در بازاریابی2023-11-28

تبلیغات در اینستاگرام و افزایش تعامل تارنما

با وجود تنها 150 کاراکتر، بیوگرافی اینستاگرام شما یک املاک با ارزش است. این نشان دهنده فرصتی برای برجسته کردن آنچه برند شما در مورد آن است و تشویق فالوورها برای اقدام است. به عنوان مثال، اکثر هشتگ‌ها یا نام یک برند یا تغییرات جزئی در یک نام برند هستند. در حالی که یک نسخه دسکتاپ وجود دارد، این برنامه ابتدا برای موبایل طراحی شده است و انجام اکثر کارها در برنامه موبایل ساده‌تر است. اینستاگرام اجازۀ درج بیش از یک لینک را در بیو اینستاگرامی به شما نخواهد داد؛ اما شما می‌توانید با کمک ابزارهای رایگانی مثل بهلینک، بیش از یک لینک را در بیوی خود درج کنید. خلاقیت به خرج دهید و بهترین‌تان را در تصاویری که منتشر می‌کنید نشان دهید.

آن موقع شما باید کاملا روی خودتان مانور دهید، اما یک کسب و کار و کسی که به‌دنبال فروش در اینستاگرام و برندسازی در اینستاگرام است، باید روی کسب و کارش تمرکز کند. پس در قسمت تصویر پروفایل هم باید از لوگو و تایپوگرافی کسب و کارش استفاده کند. بعد از اینکه هدف خود را مشخص کردید و مخاطبین هدف را هم شناختید، باید بهینه‌سازی صفحه یا همان پیج اینستاگرام خود را شروع کنید.

اینستاگرام به عنوان یک پلتفرم، تعامل کاربران بسیار بیشتری نسبت به فیس بوک و توییتر ایجاد می‌کند. این پلتفرم اجتماعی ماهانه بیش از 2 میلیارد کاربر دارد و 90 درصد از افراد عضو آن حداقل یک پیچ کاری را دنبال می‌کنند. با در نظر گرفتن این موضوع، عجیب نیست که اینستاگرام را به عنوان مهم‌ترین رسانه اجتماعی برای برندها بدانیم. بنابراین، اگر حسابی برای کسب و کار خود در اینستاگرام ندارید، همین الان یکی بسازید.

    {
  • از مبانی اولیه تا تکنیک‌های پیشرفته، این مقاله راهنمای جامعی برای هر کسی است که می‌خواهد از قدرت اینستاگرام در عرصه بازاریابی دیجیتال به نفع کسب‌وکار خود بهره‌برداری نماید.
  • |}
  • یکی از کاربردی‌ترین این ابزارها، ابزار اینستاگرام آنالیتیکس (Instagram Analytics) است که می‌تواند اطلاعات جامعی را درباره عملکرد برگه شما در اختیارتان قرار بدهد.
  • اگرچه آن‌ها به راحتی قابل چشم‌پوشی هستند، اما خلاقیت‌های برند شما برای استراتژی بازاریابی اینستاگرام شما جدایی‌ناپذیر هستند.
  • {
  • بر اساس تحقیقات فیسبوک در سال ۲۰۱۹، ۶۵ درصد از افرادی که در یک نظرسنجی شرکت کرده بودند، پس از دیدن یک برند در اینستاگرام از وب‌سایت آن خرید کرده‌اند.
  • |}{
  • فالوورهای آنها این تبلیغات را می‌بینند و احتمالا شما را فالو می‌کنند.
  • |}
  • یا تنها پسرانی (یا مردان!) بالای ۳۰ سال که صفحه یک خواننده مشهور را دنبال کرده‌اند این تبلیغ را مشاهده کنند.

منظور از پست‌های انگیزشی، همان‌هایی است که ویژگی‌های بصری بسیار ساده‌ای دارند اما حاوی متنی انگیزشی هستند. این پست‌ها کاربران شما را تشویق و ارزش‌های برند شما را نمایان می‌کنند. سعی کنید چنین پست‌هایی را خیلی کم منتشر کنید، چون ممکن است مخاطبان بعد از مدتی از آن زده شوند. منظور از پست‌های اینفلوئنسری، پست‌های اینستاگرامی‌ای است که در آن یک سلبریتی از محصول شما استفاده می‌کند یا آن را به دیگران معرفی می‌کند.

شما تا 2200 کاراکتر در کپشن اینستاگرام می‌توانید بنویسید، اما لزوماً نیاز به این همه نوشتن نیست. معمولاً کاربران فقط 3 الی 4 خط اول کپشن‌ها را بدون لمس کردن More… می‌توانند ببینند. البته می‌توانید کپشن‌های طولانی‌تری هم بنویسید، اما سعی کنید خطوط اول را انقدر جذاب بنویسید تا در نهایت کاربران دل‌شان بخواهد تا انتهای مطلب‌تان را بخوانند. برای اینکه بتوانید IGTV منتشر کنید، می‌توانید این کار را از طریق اپلیکیشن اینستاگرام و اپلیکیشن مجزای IGTV هم انجام دهید. حساب‌های کاربری تایید شده یا همان Verified امکان انتشار ویدئو تا 1 ساعت را دارند اما حساب‌های کاربری دیگر، از 1 تا 20 دققیه هم می‌توانند منتشر کنند.

نکته جذاب ماجرا اینجاست که پست‌های اینستاگرام حدودا باعث برقراری ۳.۳۱٪ ارتباط با طرفداران می‌شود؛ در حالی که صرفا ۷ کاربر به ازای هر ۱۰۰۰۰ فالوئر توییتر شما با توییت‌تان ارتباط برقرار می‌کنند. شما می‌توانید برای قرار دادن محتوای خود در فیدهای کاربران اینستاگرام، هزینه پرداخت کنید. محتوای تبلیغاتی شبیه پست‌های معمولی است و در برخی از تبلیغات کنار آن نوشته می‌شود که محتوای تبلیغاتی است. همچنین می‌تواند دارای ویژگی‌هایی مانند پیوندها و کاتالوگ‌ها باشد که در محتوای معمولی موجود نیستند.

اگر پیش‌تر کسب و کار اینترنتی داشته باشید احتمالا لوگو برای سایت خود ساخته‌اید، تنها لازم است در یک ابعاد جدید آن را برای اینستاگرام هم بهینه کنید. تصویر شما به صورت مربعی آپلود خواهد اما به صورت یک دایره -مرکز آن- به کاربران نمایش داده خواهد شد. نام کاربری صفحه اینستاگرام شما باید مطابق اسم و کسب و کار شما انتخاب شود. از نام‌ شخصی خود و اسامی عمومی بی‌ربط بر روی نام کاربری خود استفاده نکنید.

آیا مشتری های شما را می توان در بین کاربران اینستاگرام یافت؟

تنها در صورتی باید از هشتگ‌ها استفاده کنید، که قصد دارید یک سری مطالب را در صفحه خود دسته‌بندی کنید که در ادامه بیشتر به آن اشاره می‌کنیم. توکیو به شیوه‌ای مؤثر از ویدئوهای بصری به‌عنوان عنصری کلیدی در استراتژی برندسازی شهری خود بهره برده است. توکیو که به مدرن بودن و فناوری شناخته شده است، در زمینه برندسازی شهری بسیار موفق عمل کرده و توانسته است جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی فراوان خود را برای جهان به معرض نمایش بگذارد. نایکی به‌جای نمایش صرفاً محصولاتش، افراد واقعی را نشان داد که با کفش‌ها و لباس‌های این برند ورزش می‌کردند. این حرکت ساده اما هوشمندانه، احساسات انسانی به تبلیغات نایکی بخشید و توانست مخاطبان را به برند نزدیک‌تر کند.

هشتگ‌ها به عنوان یک فراخوان عمل برای تشویق عکس‌ها و داستان‌های مشتری عمل می‌کنند. همچنین می‌توانید هشتگ‌های برند خود را در بیوگرافی خود قرار دهید تا استفاده بیشتری را تشویق کنید. از صفحه "Edit profile"، روی گزینه "Switch to professional account" ضربه بزنید. اگر می‌خواهید حضور خود را افزایش داده و مشتری جذب کنید، به یک استراتژی واضح و عملی برای اینستاگرام نیاز دارید. در این مرحله، نتایج حاصل شده از بازاریابی در اینستاگرام را به زیر ذره بین می‌برید و تغییرات مورد نیاز را در اقدامات و برنامه‌های خود پیاده می‌کنید.

این پلتفرم به سرعت به یکی از ابزارهای اصلی بازاریابی و بازارسازی برای برندها و کسب و کارها تبدیل شده است. یکی از عوامل مهم در موفقیت تبلیغات در اینستاگرام استفاده از تصاویر جذاب و هشتگ های مناسب است. تصاویر با کیفیت و خلاقانه می توانند توجه کاربران را جلب کرده و آن ها را به تعامل با محتوای شما ترغیب کنند. همچنین استفاده از هشتگ های مرتبط و پرطرفدار می تواند به افزایش دیده شدن پست ها و جذب کاربران جدید کمک کند. ماجرای قصه‌گویی را که یادتان است؟ در دنیای تبلیغات، محتوا یکی از ارکان اصلی است. محتوا به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا با مخاطب هدف خود ارتباط برقرار کنند، داستانی بسازند که جذاب باشد و تأثیر بگذارد و یک مشتری بالقوه را به مشتری وفادار تبدیل کند.

برای تولید محتوا و ارسال پست در اینستاگرام هم دوباره به شناختن مخاطبین و کاربران نیاز پیدا خواهید کرد. در واقع شناخت دقیق مخاطب و کاربر هدف، پایه اولیه بازاریابی در اینستاگرام است. اگر در این مرحله موفق عمل نکنید، با رعایت همه نکات تکنیکی که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم هم نمی‌توانید به نتیجه‌ی مطلوب خود برسید. اما به صورت کلی باید درنظر داشته باشید که اینستاگرام صرفا یک ابزار برای توسعه کسب و کار اینترنتی ما است.

Contact Us
https://appreview.ir/
Email: info@appreview.ir
Phone: 09145622900
, iran, iran

۲. هدف‌گذاری دقیق و بهینه

علاوه‌بر این، شما می‌توانید یک سری از استوری‌های آموزشی یا دستورالعمل خرید از برندتان را ایجاد کنید که می‌توانید آن را در بخش هایلایت استوری اینستاگرام‌تان قرار دهید. استوری اینستاگرام به شما اجازه می‌دهد تا به تعداد بیشتی پست در اینستاگرام منتشر کنید. استوری‌ها معمولاً به واقعیت نزدیک‌ترند و کمتر ادیت و غیرواقعی می‌شوند. پست‌های استوری اینستاگرام فقط حدود 24 ساعت در حالت انتشار می‌روند اما بعد از آن ناپدید می‌شوند. ویدئوهای اینستاگرام به‌صورت پیش‌فرض بدون صدا به نمایش گذاشته می‌شوند. به همین خاطر سعی کنید اوایل ویدئوی شما به گونه‌ای باشد که نیازی به شنیدن آن نباشد تا نکتۀ مهمی از دست نرود.

تبلیغات ریلز مشابه تبلیغات استوری عمل می‌کند، با این تفاوت که محتوای ویدیویی ریلز بیشتر برای بازاریابی و سرگرمی طراحی شده است و قابلیت پخش خودکار دارد. تبلیغات استوری یکی از محبوب‌ترین و مؤثرترین انواع تبلیغات در اینستاگرام است. استوری‌ها به کاربران این امکان را می‌دهند که در مدت زمانی کوتاه (۱۵ ثانیه) پیامی را به مخاطبان خود منتقل کنند. این ویژگی به دلیل رؤیت‌پذیری بالا و همچنین فرمت جذاب و سریع، به یکی از گزینه‌های اصلی تبلیغاتی در اینستاگرام تبدیل شده است. شما می‌توانید هشتگ یا کلمه کلیدی موردنظر خود را سرچ کنید و ببینید چه ترندی در این حوزه در جریان است. همچنین با بررسی صفحه رقبایتان نقاط قوت و ضعف آن‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد.

برای پست‌ها هم هزینه از 100 هزار تومان برای پیج‌های عمومی کوچک تا 50 میلیون تومان برای ماکرواینفلوئنسرها، در گردش است. به طور میانگین هزینه استوری از 25 هزار تومان برای پیج‌های عمومی کوچک تا 10 میلیون تومان برای ماکرواینفلوئنسرها متغیر است. یک نوع از تبلیغات که کمتر انجام می‌شود، اما بازدهی چشمگیری دارد، تبلیغات همسان است. هم اینکه هزینه‌های این نوع تبلیغ بالاست و هم اینکه به دلیل تحریم‌هایی که وجود دارد، برای انجام این نوع تبلیغات به واسطه احتیاج دارید. این ویدیوها که در فیس بوک و اینستاگرام استفاده می‌شوند تا 90 ثانیه هستند که به راحتی با موسیقی، متن و جلوه‌های بصری قابل ارتقا هستند.

سعی کنید تنها بر روی نقاط قوت آن‌ها تمرکز نکنید، بلکه نقاط ضعف و چیزهایی را که ممکن است از دست بدهند، نیز شناسایی کنید. این نکته به شما کمک می‌کند تاکتیک‌های مؤثر و غیرمعمولی برای ارتقای برند خود داشته باشید. مثلاً در حالی که سایر روانشناس‌ها در اینستاگرام تصاویر ثابتی را با دستورالعمل‌هایی در مورد تشخیص شرایط روانی منتشر می‌کنند. برای متمایز شدن پیج یک روانشناس، می‌توانید مخاطبان را سرگرم کرده و در مورد آزمایش‌های روانشناختی جالب، ویدیو ارسال کنید. بهترین زمان برای انتشار پست‌ها بسته به نوع کسب‌وکار و مخاطبان شما متفاوت است. با استفاده از ابزارهای تحلیل، می‌توانید بهترین زمان برای انتشار پست‌های خود را پیدا کنید.

بلکه قرار است در ابتدا برروی آنها تاثیر بگذاریم، توجه آنها را به برندمان جلب کنیم و سپس به آنها محصولاتمان را ارائه کنیم. قدرت تصاویر محصولات همیشه در خریدهای اینترنتی تاثیر خود را نشان داده است و شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی تصویرمحور، قدرت آن را چندبرابر می‌کند. ۶۷٪ کاربران در یک تحقیق گفته‌اند که تصاویر بیشتر از خواندن نظر دیگر مشتریان برروی تصمیم آنها برای خرید تاثیر گذاشته است. اگر تاریخ و زمان انتشار محتوا، نوع پست (تصاویر ثابت، ریل‌ها، لایو و غیره)، هشتگ‌هایی که استفاده می کنید و زیرنویس هایی که آنها را همراهی می‌کند.

به این معنا که جمع آوری اطلاعات در مورد فالوورهای خود و انواع پست هایی که می‌گذارند. تجزیه و تحلیل فعالیت آنها برای تعیین اینکه کدام نوع پست بیشترین تعامل را دارد. برگه فروشگاه را می توان در بالای نمایه شما، در زیر اطلاعات بیو پیدا کرد، که پس از کلیک کردن، بازدیدکنندگان را به فروشگاه شما در پلتفرم هدایت می‌کند. همچنین می‌توانید محصولات فروشگاه خود را در پست‌ها به همان روشی که کاربر دیگری را تگ می‌کنید، تگ کنید.

وقتی تبلیغات شما به مخاطبان مناسب نمایش داده می شود، نرخ تعامل و بازدیدکننده ها افزایش می یابد و این به نوبه خود هزینه های شما را کاهش می دهد. تبلیغات ویدیویی یکی از قدرتمندترین روش ها برای جذب مخاطبان در اینستاگرام است. مردم به طور طبیعی به تماشای ویدیوها علاقه دارند، مخصوصا اگر این ویدیوها کوتاه باشند. اگر به دنبال بهترین راه برای جلب توجه و درگیر کردن ذهن مخاطب با آگهی خود هستید، تبلیغات ویدیویی گزینه ای می باشد. با استفاده از ویدیوهای خلاقانه و جذاب، پیام خود را به طور بهتری انتقال دهید.

{

مرحله چهارم: شروع به اشتراک گذاری محتوا کنید

|}

Sprout Social  یکی از بهترین ابزارهای مدیریت اینستاگرام برای صاحبان برندها است. از زمان‌بندی پست‌ها گرفته تا مدیریت نظرات، پیگیری هشتگ‌ها و حتی اجرای گزارش‌ها، می‌توانید همه این کارها را با استفاده از این ابزار انجام دهید. اشتباه بزرگی که در اینجا باید از آن اجتناب کرد، طراحی یک شخصیت ساختگی است.

در این مرحله، باید ایده خوبی در مورد نوع محتوای اینستاگرامی که می‌خواهید بسازید داشته باشید.و این بدان معناست که زمان آن رسیده است که یک استراتژی اجرایی را توسعه دهیم. در حالی که با استفاده بیش از اندازه از هشتگ‌ها در یک پست، ممکن است به دیدی که مخاطبان از شما دارند لطمه وارد شود. استفاده بیش از اندازه از هشتگ، در واقع اتفاقی رایج است که تأثیر منفی بر روی بازاریابی اثربخش در اینستاگرام دارد. در طی تحقیق در مورد مخاطبان و رقبای تان، حتماً باید به خوبی دریافته باشید که چه هشتگ‌هایی در زمینه کاری شما داغ‌ترین هستند! برای مثال، اگر شما محصولی را می‌فروشید که قابل عکس برداری است به‌طور طبیعی محصول شما پایه و اساس محتوایتان خواهد بود. هر کدام از این اهداف، معیارهای خاص خود را دارند؛ بنابراین محتوایی که باید برای رسیدن به هر کدام از این اهداف تولید شود نیز متفاوت است.

جریان با اجرای هزاران کمپین تبلیغاتی موفق می‌تواند به شما در گرفتن نتایج بهتر و سریع‌تر کمک کند. با استفاده از این ابزارهای خلاقانه برای تبلیغات می‌توانید برنامه بازاریابی اینستاگرام خود را تکمیل کنید. اما همان‌طور که گفته شد امکان استفاده در حال حاضر برای ما از ایران وجود ندارد. به همین خاطر توضیحات و آموزش بیشتری را در این خصوص منتشر نخواهیم کرد.

شبکه اجتماعی اینستاگرام با وجود داشتن حدود یک میلیارد کاربر فعال در ماه یکی از بزرگترین بنگاه های تجاری و کسب و کار محسوب می شود که حداقل 80% از این رقم حداقل یک کسب و کار فعال برای خود دارند. نکته مهم آنکه روزانه نزدیک به 500 میلیون کاربر در اینستاگرام فعالیت می کنند. اینستاگرام با بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه، فرصت‌های بسیاری را برای بازاریابان فراهم می‌آورد. از جمله مزایای این بستر می‌توان به تعامل بالای کاربران، قابلیت‌های بصری قوی، دسترسی آسان به اطلاعات تحلیلی و هدف‌گیری دقیق مخاطبان اشاره کرد.

تبلیغات در پیج‌های بزرگ اینستاگرام، به این صورت است که شما بنر تبلیغاتی، کپشن و گاهی هشتگ‌های موردنظر خود را به آنها می‌دهید و آنها در پیج خود قرار می‌دهند. اول از همه شما باید هدف خود از تبلیغ در اینستاگرام را به طور دقیق بدانید. هدف شما از تبلیغ در اینستاگرام ممکن است آگاهی از برند، فروش بیشتر، افزایش فالوور و… باشد.

برندها باید قادر به مدیریت و پاسخگویی به این نظرات باشند تا از آسیب به شهرت خود جلوگیری کنند. یکی از بزرگ‌ترین مزایای تبلیغات در اینستاگرام، ابزارهای هدف‌گذاری پیشرفته آن است. با استفاده از این ابزارها می‌توانید تبلیغات خود را برای مخاطبان خاص و مرتبط با کسب‌وکار خود به نمایش بگذارید. Instagram Ads Manager یکی از ابزارهای اصلی برای مدیریت و بهینه‌سازی تبلیغات در اینستاگرام است. این ابزار به شما این امکان را می‌دهد که تبلیغات خود را به صورت دقیق و هدفمند طراحی کنید و از نظارت کامل بر عملکرد آن‌ها برخوردار شوید.

کپشن تصویر، امکان روایت داستانی را برای شما فراهم می‌کند که به واسطه آن می‌توانید تصویر مورد نظر را معنادارتر کنید. اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی محبوب و پرمخاطب، با فراهم آوردن یک پلتفرم تصویر محور و پتانسیل جذب دنبال کنندگان مشتاق و تعامل فراوان، جایگاه و اهمیت ویژه‌ای برای کسب‌وکارهای مختلف پیدا کرده است. این شبکه اجتماعی در طول چند سال گذشته، رشد قابل توجهی را تجربه کرده و با افزودن ویژگی‌ها و امکانات جدید و جالب، برای کاربران عادی و به خصوص برای صاحبان کسب‌وکار ارزشمندتر و سودمندتر شده است. محتوای تولید شده توسط کاربر یکی از بهترین روش‌های بازاریابی دهان به دهان است و به افزایش آگاهی از برند شما و تبدیل‌هایتان کمک می‌کند. از همۀ این‌ها گذشته، شما می‌توانید اینگونه محتواها را در شبکه‌های اجتماعی خودتان هم منتشر کنید. هر چه که می‌خواهید پست یا استوری کنید، اشکالی ندارد؛ اما باید یادتان باشد که حتماً برای استراتژی بازاریابی اینستاگرام خود هدف مشخص کنید.

اطمینان حاصل کنید که آن‌ها پاسخی نیز دریافت می‌کنند که آن‌ها را به کامنت گذاشتن دوباره تشویق کند. اپلیکیشن‌هایی نیز وجود دارند که می‌توانند در پیدا کردن بهترین زمان برای اشتراک گذاری پست در اینستاگرام، به شما کمک کنند. اگر عبارت “Best Time To Post On Instagram” را سرچ کنید، می‌توانید این ابزارها و اپلیکیشن‌ها را پیدا کنید. تحقیق در مورد این مسائل زمان زیادی نخواهد برد، اما برای بازاریابی و تبلیغات در اینستاگرام بسیار ضروری است.

برخی اوقات هم بهتر است از قانون یک سوم در عکاسی تخطی کنید و در عکس‌هایتان مرکزی در نظر بگیرید که دو طرف آن متقارن باشد. اگر فکر می‌کنید که هش‌تگ‌هایی که در caption تصویر می‌نویسید ممکن است باعث طولانی‌تر شدن آن شود، هش‌تگ‌ها را برای خود کامنت بگذارید. با استفاده از بخش مدیریت و دانلود کامنت‌ نوین هاب، همه کامنت‌ها را در یک صفحه می‌بینید، و هیچ کامنتی را از دست نخواهید داد.

اما در دراز مدت، این موضوع فقط به شما صدمه وارد خواهد کرد؛ بنابراین برای بازاریابی اثربخش در اینستاگرام ضروری است که این موضوعات را فراموش کنید. زمانی که موفق‌ترین پست‌های تان را پیدا کنید، می‌توانید متوجه شوید که مخاطبین شما چه چیزی می‌خواهند. لیستی از اهدافی که مایل هستید از طریق بازاریابی اینستاگرام به آنها دست پیدا کنید را یادداشت نمایید.

اگر یک کسب و کار اینترنتی و سایت اینترنتی دارید، سعی کنید در همه رسانه‌های اجتماعی از یک نام کاربری استفاده کنید. با وجود امکان انتشار عکس و ویدیو در اینستاگرام می‌توانیم با امکانات بیشتری برای بازاریابی کسب و کار خود از این رسانه اجتماعی استفاده کنیم. ما می‌خواهیم در بازاریابی اینستاگرام از طریق این شبکه اجتماعی به فروش و برندسازی برسیم. رسانه‌های اجتماعی نقش حیاتی در افزایش دیده‌شدن و جذابیت شهرها دارند و به آنها کمک می‌کنند تا ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را معرفی کنند و به شهرت برسند.

تبلیغات سنتی همچنان یکی از محبوب‌ترین و موثرترین راه‌های تبلیغاتی هستند. تبلیغات چاپی که سال‌هاست جایگاه خود را در دنیای تبلیغات حفظ کرده است، شامل پوسترها، بروشورها، آگهی‌های روزنامه‌ای و مجلات می‌شود. همچنین گفتنی است که با وجود تغییرات در طراحی و نحوه استفاده، تبلیغات چاپی همچنان به‌عنوان یکی از رسانه‌های کلاسیک و مؤثر شناخته می‌شود.

این ویژگی نه‌تنها راحت است و باعث صرفه‌جویی در زمان می‌شود، بلکه برای عملکرد شما نیز عالی است. محتوای تولید‌شده توسط کاربر (UGC) یک عصای جادویی برای بازاریابی اینستاگرام است. UGC  تأثیر مثبتی بر تبلیغات اینستاگرام دارد، زیرا 4.5 درصد نرخ تبدیل بالاتری را به همراه دارد، تعامل را افزایش می‌دهد، معیارهای هزینه به ازای کلیک و نرخ کلیک را برای تبلیغات پولی نیز بهبود می‌بخشد.

Ads Manager یک پلتفرم قدرتمند است که به شما این امکان را می‌دهد که کمپین‌های تبلیغاتی خود را مدیریت و تنظیم کنید. یکی از مؤثرترین استراتژی‌ها برای تبلیغات در اینستاگرام، همکاری با اینفلوئنسرها است. اینفلوئنسرها می‌توانند به شما کمک کنند که رسیدن به مخاطبان جدید و افزایش اعتبار برند را تسریع کنید. اینفلوئنسرها از اعتبار و ارتباط نزدیک با فالوورهای خود بهره می‌برند، بنابراین می‌توانند پیام برند شما را به طور مؤثری منتقل کنند. برای موفقیت در تبلیغات، لازم است که استراتژی‌های دقیقی طراحی و اجرا کنید. در این مقاله، به بررسی استراتژی‌های موفق تبلیغات در اینستاگرام خواهیم پرداخت که به شما کمک می‌کند تا از این پلتفرم نهایت بهره را ببرید.

با صرف نظر از اینکه چه نوع محتوایی را بارگذاری می‌کنید، هر پستی در صفحه پروفایل ایسنتاگرام‌تان باید به شکل مربعی باشد. ایجاد یک تقویم محتوایی می‌تواند به حضور شما در اینستاگرام و مدیریت زمان شما کمک کند. تقویم محتوایی‌تان را از انواع محتواهایی که برای اینستاگرام مناسب است پر کنید و برای کپشن‌تان، هشتگ‌تان و ساعات پست گذاشتن از قبل برنامه‌ریزی کنید. مهم نیست چه چیزی منتشر می‌کنید، مهم این است که به چه دلیلی آن را منتشر می‌کنید. اگر دلیل آن را می‌دانید، در نهایت می‌توانید عملکرد خود را با تحلیل پست‌های اینستاگرام خود مشخص کنید. از آنجایی که اینستاگرام با دیگر پلتفرم‌های اینترنتی متفاوت است، باید یک استراتژی متمایز هم برای آن در نظر بگیرید.

برای به‌دست‌آوردن اطلاعات در مورد مشتریان بالقوه خود، می‌توانید از هشتگ‌های اینستاگرام مرتبط با کسب‌وکار خود استفاده کرده و به پروفایل‌هایی که از این هشتگ‌ها استفاده می‌کنند، نگاه دقیق‌تری داشته باشید. سپس سعی کنید درمورد افرادی که با این حساب‌ها تعامل دارند، اطلاعات بیشتری کسب کنید. اگر نتوانید مخاطب هدف خود را مشخص کنید، تمام تلاش‌های شما برای دستیابی به اهداف تجاری بی‌اثر خواهد شد. یک نکته مهم در مرحله این است که بتوانید پرسونای خریدار را طراحی کنید.

اجازه دهید که آنها احساس کنند به جای یک برند، با یک فرد در ارتباط هستند. کارشناسانی که به صورت فریلنسر با مجموعه پونیشا همکاری دارند می‌توانند در این زمینه به شما کمک زیادی کنند. از این کارشناسان می‌توانید برای مدیریت پیج، ارتباط با مخاطبان، تولید محتوا، بازاریابی و غیره کمک بگیرید. آموزش اینستاگرام مارکتینگ شامل مراحل و روش‌های مختلفی است که شما می‌توانید از آن‌ها برای بهبود حضور و بازاریابی کسب و کار خود در اینستاگرام استفاده کنید. به طور خلاصه، برنامه‌ریزی پست‌های اینستاگرام، یک استراتژی بسیار موثر برای افزایش تعامل با مخاطبان و رشد پیج شما است.

با توزیع نسبتاً جامعی از سنین و جنسیت‌ها، احتمالاً حداقل یک بخش از مخاطبان هدف خود را در این برنامه پیدا خواهید کرد. قرار دادن سوژه‌تان در گوشه‌های موقعیت عکاسی (نه وسط!) کمی عدم تعادل به ارمغان می‌آورند که می‌تواند توجه مخاطب شما را به آن جلب کند. خوشبختانه این روزها تکنولوژی تلفن‌های هوشمند و دوربین‌هایشان آنقدر پیشرفت کرده به اندازۀ یک دوربین عکاسی می‌تواند باکیفیت و عالی باشد. عکاسی عالی حالا دیگر فقط محدود به آن‌هایی که دوربین حرفه‌ای دارند محدود نمی‌شود. خود شما هم می‌توانید به‌راحتی و با رعایت چند نکته، عکاسی منحصربفردی داشته باشید و رشد فالوورهایتان را افزایش دهید. ریلز اینستاگرام یکی از جدیدترین امکانات آن است که به این پلتفرم اضافه شده و قصد اینستاگرام از راه‌اندازی آن، رقابت با TikTok بوده است.

تأکید می‌کنیم که برای بازاریابی اثربخش در اینستاگرام هیچ پاسخ صحیح یا غلطی در مورد این سوالات وجود ندارد. اما واجب است که کل تیم به نحوی هماهنگ عمل کنند و در دراز مدت به پاسخ این سوالات متعهد بمانند. کپشن، در واقع همان جایی است که شما می‌توانید از طریق آن با مخاطبان تان صحبت کنید. در عین حال، اطمینان حاصل کنید که صفحه اینستاگرام شما از انسجام و زیبایی کافی برخوردار است. از آنجایی که امکان تنظیم عکس دلخواه برای هایلایت‌ها وجود دارد، پیشنهاد می‌شود از تم رنگی که پیش‌تر در بخش محتوا به آن اشاره کردیم، این‌جا هم استفاده کنید. در بخش توضیحات (Description) پست‌های اینستاگرامی خود هم سعی کنید از فرمول خاصی پیروی کنید.

هر یک از این ابزارها ویژگی ها و مزایای خاص خود را دارند که می توانند به بهبود عملکرد تبلیغات شما کمک کنند. از تبلیغات چاپی و تلویزیونی گرفته تا شبکه‌های اجتماعی؛ بدیهی است که این بستر، فرصت‌های بی‌شماری برای معرفی و متمایز کردن برند شما ارائه می‌دهد. اگر می‌خواهید مخاطبانتان را جذب کنید، احساساتشان را هدف قرار دهید و آن‌ها را به خرید تشویق کنید.

باید بدانید که بیشترین درصد کاربران اینستاگرام بین سنین 18 تا 29 سال قرار دارند که حدود 55 درصد از کل کاربران را تشکیل می دهند؛ اما این همه داستان نیست. بعد از این گروه سنی، کاربران بین 30 تا 49 سال با 28 درصد و سپس سایر گروه های سنی، از جمله افراد مسن تر و جوان تر، به این پلتفرم دائما در حال پیوستنند. پاسخ‌دادن به کامنت‌ها و پیام‌های دایرکت باعث می‌شود مخاطبان حس کنند که برند شما برای آن‌ها ارزش قائل است و این امر موجب ایجاد وفاداری آن‌ها می‌شود. با استفاده از ابزارهای دقیق، بررسی داده‌ها و بازبینی استراتژی‌ها می‌توانید کمپین‌های موفق‌تری ایجاد کنید و به اهداف بازاریابی خود نزدیک‌تر شوید. پلتفرم تبلیغات جریان با اجرای هزاران کمپین موفق می‌تواند به شما در گرفتن نتایج بهتر کمک کند و گزارش کامل و جامعی را در اختیار شما قرار دهد. با رعایت این نکات و اجرای دقیق آن‌ها، می‌توانید به‌مرورزمان در اینستاگرام حضور قوی‌تری داشته باشید و کسب‌وکار خود را به سطح بالاتری ببرید.

میکرو اینفلوئنسرها کسانی هستند که تعداد فالوورهای محدودی دارند؛ اما تاثیر آن‌ها روی مخاطبان زیاد است. اگر می‌خواهید با روش‌های ارزان بازاریابی اینستاگرامی آشنا شوید، ادامه مقاله را بخوانید. اگر فونت‌های فارسی را از منابع اصلی آن‌ها تهیه کرده باشید، می‌توانید به وزن‌های مختلف فونت‌ها دسترسی داشته باشید و زیبا‌تر پوسترها و طرح‌های خود را آماده کنید. اما شما برای معرفی محصول در اینستاگرام نباید مستقیما به سراغ پیشنهاد خرید بروید.

{تعمیرات لپ تاپ|لپ تاپ} https://appreview.ir/
لینک منبع