استفاده از تبلیغات اینستاگرام برای افزایش نرخ تبدیل2022-11-21

۷ روش ساده برای افزایش مشتری، حتی بدون تبلیغات تابناک

این پارامتر یا تگ UTM بیشتر برای کمپین‌های تبلیغاتی کلیکی (مانند گوگل ادوردز Google adwords) استفاده می‌شود و کلمات کلیدی خاصی که کاربران جستجو کرده‌اند را نشان می‌دهد. با استفاده از این پارامتر، می‌توانید تحلیل کنید که کدام کلمات کلیدی بیشترین ترافیک را به وب‌سایت شما هدایت کرده‌اند. این تکنیک با استفاده از مکانیزم‌های بازی مانند امتیازدهی، رقابت و جوایز، تجربه کاربران را جذاب‌تر می‌کند. برگزاری مسابقات جذاب و چالشی یکی دیگر از راه‌های افزایش تعامل در اینستاگرام است.

تولید محتوای باکیفیت و ماندگار نیز نقشی کلیدی در حفظ اعضای جدید ایفا می‌کند. در نهایت، ارزیابی دقیق نتایج تبلیغات پس از پایان کمپین برای بهبود استراتژی‌های آینده, امری حیاتی است. شما می‌توانید خرید پکیج تبلیغات آنلاین تاجرباشی، کسب‌وکار خود را در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و لینکدین تبلیغ کنید. این پکیج با ارائهٔ خدمات متنوعی مانند سئو آن‌پیج و تبلیغات آف‌پیج، به دیده‌شدن کسب‌وکار و خدمات شما کمک می‌کند.

پارامترهای UTM چیست و هرکدام چه کاربردی دارند؟

تبلیغات در اینستاگرام باید به‌ گونه‌ای طراحی شود که امکان تعامل با مخاطبان را برای کسب‌وکار شما فراهم کند. لازم نیست که برای ایجاد این تعامل از روش‌های فرازمینی و فوق‌پیچیده‌ای استفاده کنید؛ حتی با گنجاندن یک سؤال در کپشن یا نظرسنجی از کاربران هم می‌توانید کاری کنید که مخاطبان با محتوای شما درگیر شوند. کمپین های خرید مناسب اینستاگرام، یک قالب کمپین نسبتا جدید بوده که به طور خاص برای ایجاد نرخ تبدیل بیشتر برای تجارت الکترونیک طراحی شده است. این کمپین ها با نام Advantage+ از یادگیری ماشینی برای مدیریت خودکار جنبه‌ های مختلف کمپین تبلیغاتی شما، از جمله هدف ‌گیری و انتخاب خلاقانه استفاده می ‌کند. این باعث صرفه جویی در زمان و انرژی شما در مقایسه با راه اندازی و بهینه سازی دستی کمپین ها می شود.

اگر می‌خواهید تبلیغات اینستاگرام خود را در قالب استوری یا ریل ارائه کنید، سراغ جهت عمودی بروید. برای پست‌کردن تصویر در فید نیز باید از تصاویر مربع یا پرتره استفاده کنید. برای بهبود نرخ تبدیل، استفاده از ابزارهای تحلیلی و بازاریابی یکی ملزومات است. این ابزارها داده‌های ارزشمندی را در اختیار شما قرار می‌دهند تا استراتژی‌های خود را بهینه کنید. بهبود نرخ تبدیل پیج‌های فروشگاه‌های اینستاگرامی یک فرآیند چند جانبه است که نیاز دارد شما به جزئیات مختلفی توجه کنید.

نرخ پرش نشان‌ دهنده درصد کاربرانی است که وارد سایت شما شده‌اند و بدون انجام هیچ اقدامی آن را ترک کرده‌اند. این تکنیک به شما اجازه می‌دهد تا دو نسخه از یک صفحه یا عنصر سایت را آزمایش کنید و عملکرد هرکدام را با هم مقایسه کنید. برای افزایش فروش در Instagram راهکارهای زیادی وجود دارد که در ادامه کاربردی‌ترین آن‌ها را توضیح خواهیم داد.

همکاری با اینفلوئنسرهای اینستاگرام

این تضمین می کند که تبلیغات شما در زمان مناسب به افراد مناسب برسد و شانس شما را برای بهینه سازی نرخ تبدیل در اینستاگرام افزایش یابد. ایجاد اعتماد در میان مشتریان یکی از مهم‌ترین موضوعات روز بازاریابی و تبلیغات است. شما می‌توانید با تهیه‌ی یک مستند کوتاه و جذاب از کسب و کار، کارکنان و محل کار خود و به اشتراک‌گذاری آن در IGTV ارتباط صمیمانه‌تری با مخاطبان خود برقرار کرده و اعتماد آن‌ها را جلب کنید. تبلیغات هدفمند اینستاگرام ابزاری موثر برای جذب مشتریان جدید و افزایش فروش است. شاید این گزینه هم برای ساکنان ایران جذاب نباشد، اما در ارتقای پیج و میزان بازدید پست ها و افزایش فروش در اینستاگرام بسیار موثر است.

این روش‌ها نه‌تنها کم‌هزینه هستند، بلکه اگر درست اجرا شوند، تأثیر طولانی مدتی هم خواهند داشت. بررسی‌ها نشان داده که استفاده از گیمیفیکیشن در بازاریابی مستقیم می‌تواند تعامل کاربران را تا ۵۰ درصد افزایش دهد. تحلیل‌های لحظه‌ای (Real-Time Analytics) به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا رفتار کاربران را در زمان واقعی بررسی کرده و تصمیمات بهتری بگیرند. کوکو با ارائه گزارش‌های دقیق، به شما نشان می‌دهد که تبلیغات شما تا چه اندازه مؤثر بوده‌اند و چه بخش‌هایی نیاز به بهینه‌سازی دارند. معمولا در اینستاگرام طی یک بازه زمانی خاص از هشتگ‌های خاصی با موضوعات مختلف برای انتشار پست و استوری بهره گرفته می‌شود. شما می‌توانید این هشتگ‌ها را شناسایی کرده و در صورت متناسب بودن آن‌ها با موضوع پپج و اکانت تجاری خود، از آن‌ها برای جذب مخاطب استفاده کنید.

برای استفاده از چت بات ها در اینستاگرام، می توانید از ابزارهای مختلفی مانند ManyChat و Chatfuel استفاده کنید. این ابزارها به شما امکان می دهند چت بات های سفارشی را برای اینستاگرام ایجاد کنید. برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین می توانید از پلتفرم های فروشگاه ساز مانند ووکامرس، استفاده کنید. محتوای آموزشی و در عین حال سرگرم کننده، بیشترین میزان توجه را به خود جلب می کند.

این استراتژی یکی از محبوب‌ترین روش‌هایی است که به بالا رفتن تعامل اینستاگرام منجر می‌شود. در نظر گرفتن یک هایلایت برای منتشرکردن رضایت مشتریان از محصولات و خدمات شما ایده بسیار مناسبی برای انجام این کار است. با وجود این نوشتن کپشن جذاب برای عکس‌ها و ویدیوها می‌تواند بر افزایش تعامل در پست و استوری اینستاگرام اثر بگذارد. استفاده از کپشن‌های کوتاه، صمیمانه و کاربردی در جلب نظر کاربران به شما کمک می‌کند.

سعی کنید شات را در زمانی منتشر کنید که مخاطبان بیشتری آنلاین هستند و احتمال دیده شدن بیشتر است. یکی از مهم‌ترین کاربردهای کد UTM یا همان UTM Codes، استفاده از آن‌ها در گوگل آنالیتیکس (Google analytics) است. با استفاده از این ابزار، می‌توانید ترافیک ورودی به وب‌سایت خود را به‌طور دقیق ردیابی و تحلیل کنید. این پارامتر برای تمایز بین نسخه‌های مختلف یک تبلیغ یا محتوای خاص استفاده می‌شود. اگر چندین تبلیغ متفاوت برای یک کمپین داشته باشید، می‌توانید از utm_content برای شناسایی نسخه‌ای که عملکرد بهتری دارد، استفاده کنید.

افزایش تعامل در پست و استوری اینستاگرام به تسریع فرایند برندسازی، تبدیل مخاطبان به مشتریان دائمی و تبدیل کاربران به مشتریان جدید کمک می‌کند. تعداد لایک‌ها، کامنت‌ها، ذخیره‌سازی پست‌ها و به‌ اشتراک گذاشتن آن‌ها بعضی از عواملی‌ هستند که بر بالا رفتن نرخ تعامل اثر می‌گذارند. انتخاب بهترین محصول برای فروش در اینستاگرام به شناخت دقیق نسبت به مخاطبان هدف، تحلیل بازار و توجه به ویژگی‌های پلتفرم نیاز دارد. بنابراین یکی از مهمترین ترفندهای جدید و تضمینی برای افزایش فروش در اینستاگرام، انتخاب محصول مناسب است. اینستاگرام با بیش از یک میلیارد کاربر فعال در ماه، امکانات چندرسانه‌ای قوی و رابط کاربری آسان، یکی از پرطرفدارترین و قدرتمندترین شبکه‌های اجتماعی است.

مخاطبان همواره منتظر ادامه محتوا می‌مانند و تعامل خود را با پیج بیشتر می‌کنند تا ادامه مطالب را از دست ندهند. ایجاد یک تقویم محتوایی و انتشار محتوا به‌صورت منظم بر بالا رفتن آمار تعامل حساب اینستاگرام شما اثر می‌گذارد. توجه داشته باشید که افزایش بازدید پست اینستاگرام با میزان مشاهده آن در ساعات اولیه انتشار مطلب ارتباط دارد.

این افراد، می‌توانند برند، محصولات، خدمات و پیج شما را تبلیغ کنند تا فالوورهایشان، پیج شما را مشاهده کنند. به دلیل آن که این افراد نرخ تعامل بالایی با مخاطبانشان دارند، نرخ تعامل صفحه شما هم بهبود پیدا می‌کند. البته به شرط آن که اینفلوئنسرهای درستی انتخاب کنید و فردی محبوب در میان فالوورهایش باشد. الگوریتم‌های اینستاگرام فاکتورهای مختلفی را برای رتبه ‌بندی و نمایش محتوای پیج‌ها به کاربران بررسی می‌کنند. از مهم‌ترین فاکتورها می‌توان به نرخ تعامل اشاره کرد که نقش مهمی در دیده شدن پیج دارد. نرخ تعامل هم بر اساس تعداد فالوور، لایک، میزان کامنت‌های دریافتی و به اشتراک گذاشته شدن پست توسط کاربران اندازه‌ گیری می‌شود.

حالا که با اهمیت شات کردن آشنا شدید، وقتش است که یاد بگیرید چطور این کار را انجام دهید. برای مطالعه بیشتر در زمینه کمپین‌های تبلیغاتی، این مقاله از سایت پارس‌پک را بخوانید. شما می‌توانید با استفاده از دو روش این نرخ را اندازه‌گیری کرده و از تعداد بازخوردهای پست‌ها و استوری‌ها مطلع شوید.

تنها برای آن میزان از منابع سخت‌افزاری که نیاز دارید هزینه می‌پردازید و دیگر نیازی به پرداخت هزینه‌های غیر موجه، در ابتدای فعالیت وب سایت خود، نخواهید داشت. سرویس قوی و پایدار که برای نصب و راه‌اندازی سیستم مدیریت محتوای وردپرس بهینه شده است. فروشگاه اینترنتی لوتوس با حدود ۱۰ سال سابقه فعالیت های اینترنتی و ۸ سال سابقه در بستر فروشگاههای اینترنتی دارای سابقه درخشان در این زمینه میباشد. اگر می‌خواهید دسترس‌پذیری اینستاگرام خود را افزایش دهید، ابتدا باید مشخص کنید که دسترس‌پذیری در اینستاگرام به چه معناست. همچنین شما میتوانید برای افزایش بازدید خود و ترفند های آن به مقاله ما با عنوان “چگونه به ۱۰ هزار بازدید ریلز برسیم؟ ” مراجعه کنید.

  • برگزاری مسابقات جذاب و چالشی یکی دیگر از راه‌های افزایش تعامل در اینستاگرام است.
  • اگر شما هم با مشکل رفع محدودیت کامنت اینستاگرام مواجه شده‌اید، ممکن است دلایل مختلفی مثل استفاده نادرست از اپلیکیشن، فعالیت‌های مشکوک یا تغییرات الگوریتم اینستاگرام باعث بروز این مشکل شده باشد.
  • {
  • تعداد لایک‌ها، کامنت‌ها، ذخیره‌سازی پست‌ها و به‌ اشتراک گذاشتن آن‌ها بعضی از عواملی‌ هستند که بر بالا رفتن نرخ تعامل اثر می‌گذارند.
  • |}
  • همانطور که پیشتر گفتیم جذب ترافیک از اینستاگرام به تنهایی کافی نیست و هدف ما تبدیل این ترافیک به مشتری و خریدار خدمت یا محصول است.
  • {
  • یکی دیگر از راه‌های افزایش تعامل در اینستاگرام، استفاده از محتوای ویدئویی است.
  • |}{
  • وقتی شات می‌شوید، بسیاری از بازدیدکنندگان ابتدا به هایلایت‌های شما نگاه می‌کنند.
  • |}

واقعا کدام کسب‌وکار است که بخواهد بیش از 2 میلیارد کاربرد فعال این پلتفرم را نادیده بگیرد؟ مخصوصا آنکه تقریبا 44 درصد این کاربران هر هفته در اینستاگرام خرید می‌کنند. بنابراین در این مقاله این راهکارها را به شما معرفی خواهیم کرد، همراهمان بمانید. در این نوشته به طور کامل به سوال اینستاگرام مارکتینگ چیست؟ پاسخ دادیم و به آموزش اینستاگرام مارکتینگ پرداختیم. این روش به شما امکان می‌دهد که چندین نسخه از تبلیغ خود را با تغییرات جزئی یا کلی مقایسه کرده و نسخه‌ای که بهترین عملکرد را دارد، انتخاب کنید. با اجرای تست A/B، می‌توانید بهینه‌ترین طراحی، پیام و استراتژی را برای تبلیغات بنری خود پیدا کنید.

{

آموزش ثبت فروشگاه و فروش در ترب

|}

محتوای تولید شده توسط کاربران ۳۵٪ بیشتر از رسانه‌های سنتی و سایر محتوای غیر تولید شده توسط کاربران به یاد ماندنی است و ۵۰٪ بیشتر از آن‌ها قابل اعتماد است. زیرا با وجود اینکه یک کاربر ممکن است چندین بار محتوای شما را مشاهده کند، اما ریچ، تعداد اکانت‌های یکتا را محاسبه می‌کند. برای اجرای این آزمون می‌توانید از ابزارهای آنلاین نیز استفاده کنید که برای مثال UsabilityHub این امکان را فراهم کرده است که حتی بتوانید به صورت رایگان نیز از امکانات این پلتفرم استفاده کنید. ۸ نکته‌ای که بررسی کردیم، برای همهٔ کسانی که می‌خواهند کسب‌وکار خود را در اینستاگرام تبلیغ کنند، کاربردی است. در این قسمت، دو نکتهٔ اضافی برای اثربخشی بیش‌تر تبلیغات کسب‌وکارهای B2B را بررسی می‌کنیم.

یکی از مهم‌ترین نکاتی که برای تبلیغات در اینستاگرام باید رعایت کنید، بهینه‌سازی پروفایل است. بنابراین، خیلی مهم است که اگر می‌خواهید از حساب کاربری اینستاگرام خود برای تبلیغات استفاده کنید، حتما پروفایلی حرفه‌ای بسازید. در ادامه چندین نکته برای ساخت یک پروفایل حرفه‌ای در اینستاگرام به شما آموزش خواهیم داد.

اگر می‌خواهید در این قابلیت و بقیه ترفندهای اینستاگرامی خبره شوید، از دوره‌های ادمینی دیدوگرام استفاده کنید. هر سوالی درباره این موضوع داشتید، حتماً در کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید. اگر پروفایل شما مرتب، جذاب و حرفه‌ای نباشد، این افراد به احتمال زیاد شما را فالو نمی‌کنند. در انتها می‌توانید استوری را به هایلایت‌هایتان اضافه کنید تا شات مدت زمان بیشتری در پیج شما بماند. در این مقاله قرار است خیلی ساده و کاربردی، این تکنیک را بشناسید و یاد بگیرید چطور از آن به نفع پیجتان استفاده کنید. پس از تکمیل این اطلاعات، ابزار به صورت خودکار لینک UTM شما را تولید می‌کند.

الگوریتم اینستاگرام در سال 2025 ویدیوهای کوتاه و جذاب را به پست های ایستا ترجیح می دهد. بنابراین بهتر است برای افزایش فروش در اینستاگرام این مورد را در نظر داشته باشید. تصاویر با وضوح بالا که به‌طور مستقیم با پیام تبلیغاتی و محصولات یا خدمات برند مرتبط باشند، نقش مهمی در ایجاد اعتماد و جلب توجه مخاطب ایفا می‌کنند. اگر می‌خواهید صفحه‌ای را شات کنید، حتماً از تصاویر یا ویدئوهای باکیفیت و مرتبط استفاده کنید. حتی می‌توانید از یک اسکرین‌شات ساده اما زیبا برای شات استوری استفاده کنید.

افزایش تعامل در پست و استوری اینستاگرام برای برندسازی (Branding)، افزایش فروش و اعتماد سازی بیشتر مخاطبان به شما کمک خواهد کرد. باید دانست که اصلی‌ترین هدف تولید محتوا در اینستاگرام تاثیرگذاری روی مخاطبان، جلب نظر و اعتماد آن‌ها است. اگر در این کار موفق شوید، می‌توانید مخاطبان خود را به مشتریان دائم تبدیل کنید و به این ترتیب درآمد خود را به‌میزان چشم‌گیری افزایش دهید. تبلیغات اینفلوئنسری یکی از موثرترین روش‌های تبلیغاتی در اینستاگرام است.

برای درک بهتر، تصور کنید که صاحب یک فروشگاه اینترنتی هستید و بازدیدکنندگان زیادی وارد فروشگاه شما می‌شوند، اما تنها درصد کمی از آن‌ها در نهایت خرید می‌کنند. نرخ تبدیل در اینجا کمک می‌کند تا متوجه شوید که چه تعداد از این بازدیدکنندگان، به مشتری واقعی تبدیل شده‌اند. در واقع نرخ تبدیل سایت به میزان تبدیل شدن بازدیدکننده به خریدار می‌پردازد.

در این مقاله، به بررسی تکنیک ‌های جدید CRO می‌پردازیم و درباره راهکارهای نوینی که می‌توانند تاثیر چشمگیری در بهبود نرخ تبدیل وب‌سایت شما داشته باشند، توضیحاتی ارائه می‌دهیم. اگر به دنبال افزایش فروش، بهینه‌سازی تعامل کاربران و کسب نتایج بهتر از استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ خود هستید، این مقاله راهنمای جامعی برای شما خواهد بود. یک راهکار افزایش فروش در اینستاگرام بدون تردید همکاری با اینفلوئنسرها است. طبق نظرسنجی در سال 2021، 40درصد دهه شصتی‌ها و هفتادی‌ها و 38درصد دهه هشتادی‌ها اعلام کرده‌اند که محتوایی که اینفلوئنسرها درست می‌کنند، باعث می‌شود بیشتر نسبت به خرید خدمات یا محصولات جدید ترغیب شوند. برای فروش آنلاین در شبکه‌های اجتماعی، اینستاگرام یکی از بهترین گزینه‌ها است.

بنابراین برای نتیجه گرفتن باید نیاز مخاطب را بشناسید، علایق آنها را بررسی کنید و ببینید تمایل آنها چگونه است. پاسخگو بودن شما این حس را به کاربران القا می‌کند که به‌جای سروکار داشتن با یک پیج، با یک فرد ارتباط برقرار می‌کنند. همچنین پاسخ دادن به سوال‌ها در کامنت‌ها و پیام دایرکت به مخاطبان شما امکان می‌دهد تا خود را بخشی از کسب‌وکار شما بدانند و تعامل بیشتری با پیج شما برقرار کنند. این روزها لایو اینستاگرام به گزینه‌ای محبوب برای افزایش تعامل با کاربران تبدیل شده است. برگزاری Live به شما امکان می‌دهد تا در هر زمان و مکانی با مخاطبان خود در ارتباط و تعامل مستقیم باشید.

Contact Us
https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
Email: info@www.hamyarit.com
Phone: 09145622900
, iran, iran

برای دانستن این که چه محتواهایی برای فالوئرهای شما جذاب‌تر است، بهترین روش بررسی قسمت تحلیل (Insights) در حساب شماست. شما در این قسمت می‌توانید ببینید کدام پست‌ها از همه بیشتر تعامل داشته و به تولید محتواهایی با آن شکل ادامه بدهید. همانطور که پیشتر گفتیم جذب ترافیک از اینستاگرام به تنهایی کافی نیست و هدف ما تبدیل این ترافیک به مشتری و خریدار خدمت یا محصول است. با توجه به محدودیت قرار دادن لینک‌های قابل کلیک در اینستاگرام، جذب ترافیک از این پلتفرم تا حدودی پیچیده‌تر است و نیاز به طراحی و برنامه‌ریزی ویژه‌ای دارد. با تحلیل داده‌ها می‌توانید نقاط قوت و ضعف کمپین خود را شناسایی کنید و در کمپین‌های آینده بهبودهای لازم را اعمال کنید.

قبل از شات کردن، مطمئن شوید که مخاطبان صفحه‌ای که معرفی می‌کنید، با مخاطبان شما همخوانی دارند. اگر شما پیجی درباره آشپزی دارید و یک صفحه ورزشی را شات کنید، احتمالاً نتیجه خاصی نمی‌گیرید. در این روش می‌توانید اسکرین‌شاتی از صفحه یا پستی از شخص مورد نظر را در استوری خود منتشر کنید. در این یادداشت، ۷ روش کاملاً عملی و ساده را بررسی می‌کنیم که بدون نیاز به تبلیغات مستقیم، مشتریان بیشتری جذب کنید و فروش خود را افزایش دهید.

فیلم های اینستاگرام معمولا بازدید های زیادی خواهند داشت حتی اگر کاربران آنها را دوست نداشته باشند. بهتر است مطالب خود را با هم ترکیب و شروع به ارسال ویدیوهای بیشتر کنید . با آن ها از طریق کامنت و دایرکت در تعامل باشید .هنگامی که آنها اظهار نظر می کنند ، به آنها پاسخ دهید. وقتی به نظرات و پیام های آنان اهمیت می دهید این نشان می دهد که شما برای کاربران خود ارزش قائل هستید و می توانید رابطه نزدیکتری را با آن ها ایجاد نمایید.

به خصوص اگر ادمین شبکه‌های اجتماعی باشید، روش درست استفاده از شات به رشد پیج اینستاگرام شما کمک زیادی می‌کند. تبلیغات در اینستاگرام می‌تواند هزینه‌بر باشد، اما اگر به درستی مدیریت شود، بازدهی بالایی خواهد داشت. انتخاب نادرست اینفلوئنسرها، تحلیل نکردن داده‌های تبلیغاتی و عدم بررسی میزان تأثیرگذاری محتوا می‌تواند منجر به هدر رفتن بودجه تبلیغاتی شود. کوکو این مشکلات را حل کرده است و با ارائه ابزارهای تحلیلی قدرتمند، به شما کمک می‌کند تا بهترین تصمیمات را برای تبلیغات خود بگیرید.

در این مطلب با نرخ تعامل و رویکرد مطلوب و نحوه افزایش آن در شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام آشنا می شویم . با ایرانی گرام ارائه دهنده سرویس های خرید فالوور ، خرید لایک ، خرید بازدید همراه باشید . فروش در شبکه‌های اجتماعی دیگر یک روش جدید نیست؛ بلکه به یکی از مهم‌ترین کانال‌های درآمدزایی برای کسب‌وکارهای مختلف تبدیل شده است. دو پلتفرم محبوب و پرطرفدار، یعنی اینستاگرام و تلگرام، به دلیل امکانات گسترده و کاربران فعال، بهترین بسترها برای بازاریابی و فروش محسوب می‌شوند. اما فروش در اینستاگرام و تلگرام تنها به داشتن یک صفحه یا کانال محدود نمی‌شود.

تبلیغات در اینستاگرام https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
تبلیغات اینستاگرامی