Popovich رزرو کرده بود اما مربی اسپرز آماده برای راه اندازی مجدد

توسط تیم رینولدزGregg Popovich از روی علاقه به یاد او دانشجوی سال اول سال در ایالات متحده و آکادمی نیروی هوایی

توسط ATSHNEWS در 22 تیر 1399

توسط تیم رینولدز

Gregg Popovich از روی علاقه به یاد او دانشجوی سال اول سال در ایالات متحده و آکادمی نیروی هوایی حتی اگر به عنوان یک سال اول دانشکده افسری او بسیار محدود که در آن او می تواند و چه فعالیت داده نشد.

مستند در والت دیزنی جهانی گفت: به یاد او از آن روزها.

"اما دو روز هر کسی می تواند انجام دهد که" سن آنتونیو مربی خبر داد.

او ساخته شده آن را از طریق که سال اول با سهولت آن را از طریق این دو روز در اتاق دیزنی قرنطینه نیز هست و در حال حاضر طولانی ترین شاغل و قدیمی ترین فعال مربی در لیگ رایگان به پرسه زدن در NBA حباب در دریاچه Buena Vista, Florida. این بدان معنا نیست که او نمی باید رزرو در مورد اینکه بخشی از NBA راه اندازی مجدد داده در جریان مسائل نژادی نزاع نابرابری های اجتماعی و coronavirus بیماری همه گیر.

"اگر شما در حال فکر کردن شخص شما در حال رفتن به نگاه در همه طرف از یک وضعیت" Popovich گفت. "و به خصوص که 71 سال, من فکر کردم این است که در آن من می خواهم به صرف مقدار زیادی از زمان انجام این کار تحت این شرایط؟'"

بله جواب میده و Popovich شد در حال اجرا خود را در عمل برای اولین بار در بیش از چهار ماه شنبه به عنوان اسپرز شروع به آماده شدن برای یک حذفی فشار. زمانی که فصل رزومه جولای 30, San Antonio خواهد بود 12th در کنفرانس غرب — تنها یک نیمه بازی از نهم که در آن تاتنهام بود و در چهار بازی از شماره 8 نقطه به زور راه خود را به یک بازی در سری است.

"من صادقانه معتقدم که — آن را فقط به عنوان یک سرباز وفادار NBA, من انجام داده ام سهم من از انتقاد در اینجا وجود دارد که من فکر می کردم لازم بود — من نمی دانم که در آن دیگری به شما خواهد بود به عنوان امن به عنوان ما در حال حاضر" Popovich گفت.

LeBron James به طور کامل موافق با آن روبرو است.

مانند اسپرز لس آنجلس لیکرز — غرب رهبران با جیمز پیشرو در راه برگشت به عنوان مشاجره پس از شش سال متوالی و نه حتی ساخت برگشتی — در زمان به دیزنی عمل دادگاه برای اولین بار روز شنبه. و جیمز گفت: این مفهوم نیست که بخشی از راه اندازی مجدد "'هرگز عبور ذهن من است."

"این بازی زیبا از بازی بسکتبال به ارمغان می آورد که بسیاری از مردم با هم به ارمغان می آورد شادی که شادی به ارمغان می آورد به خانواده ها برای بسیاری از خانواده ها ... من خوشحال می شود بخشی از بزرگترین ورزش در جهان" جیمز گفت. "و من خوشحال هستم به یک پلت فرم که در آن نه تنها مردم را به دست آوردن شادی از راه من بازی از راه تیم ما نقش بازی بلکه از آنچه من قادر به فراموش کردن کف به عنوان به خوبی."

و در سلامت نظر جیمز مانند Popovich ، raved در مورد آنچه NBA کمیسر آدم نقره ای و بسیاری دیگر تیمی با هم به اتفاق می افتد در دیزنی.

"آنها در زمان همه احتیاطی دلایل اقدامات به مطمئن شوید که ما به عنوان یک لیگ هستند به عنوان امن به عنوان ما می تواند" جیمز گفت. "بدیهی است که در هر چیزی که شما وجود دارد می تواند چیزهایی است که می تواند اتفاق می افتد اما ما عبور خواهد کرد که خط اگر آن اتفاق می افتد."

اما Popovich سن به نام سوال که آیا او باید در راه اندازی مجدد.

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری می گوید: افراد 65 ساله و بیش می توان بیشتر در معرض این ویروس. NBA دارای سه سر مربیان که باید جشن گرفته می شود که تولد; نیواورلئان' آلوین اصالت 65; هوستون Mike D'Antoni, 69 و Popovich. پلیکان دستیار جف Bzdelik, 67, و لس آنجلس لیکرز' دستیار لیونل فلوریس, 66 نیست در دیزنی برای راه اندازی مجدد.

"ما دستورالعمل های خاص و ویژه چیزهایی است که ما باید رعایت," اسپرز رو به جلو رودی گی گفت. "من فکر می کنم رفتن به این حباب همه به اقدامات احتیاطی مناسب و انجام بخشی خود را ... نه تنها تیم ما بلکه تیم های دیگر. آن را قطعا جدی است. این یک مسئله جدی است. اما ما نذر به انجام کار درست است."

Popovich اشاره به افزایش ویروس اعداد در تگزاس به عنوان اثبات این که در NBA پردیس که در آن بازیکنان و مربیان خواهد بود تست روزانه و قرار گرفتن در معرض جهان خارج است که اساسا قطع سلامتی خود نباید بیشتر در معرض خطر است.

و به او این است که خیلی بیشتر از بسکتبال. NBA راه اندازی مجدد خواهد شد در مورد بالا بردن آگاهی در مورد مسائل اجتماعی و مبارزه با نژاد پرستی و Popovich می خواهد به یک بخشی از این گفتگو است.

"اگر این حباب کار می کند, من اینجا امن تر از من خواهد بود در تگزاس" Popovich گفت. "و پس از تصمیم گیری ساخته شده بود برای انجام این کار به شروع فصل دوباره تحت این شرایط با تمام اقدامات احتیاطی چه یک فرصت بزرگ است."

___

بیشتر AP NBA: https://apnews.com/NBA و https://twitter.com/AP_Sports



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب