نظرسنجی یابد و تغییر شدید در رفت و آمد نگرش

بوستون – سرویس کامل از سرگیری حمل و نقل عمومی شده است چشم به عنوان یک کلید به راه اندازی مجدد اقتصاد دولت اما

توسط ATSHNEWS در 7 خرداد 1399

بوستون – سرویس کامل از سرگیری حمل و نقل عمومی شده است چشم به عنوان یک کلید به راه اندازی مجدد اقتصاد دولت اما جدید رای گیری نشان می دهد که رفت و آمد عادات هستند به احتمال زیاد به تغییر به عنوان کارگران به آرامی بازگشت به کار با بیشتر مردم چشم دوخته اند دائم کار از صفحه اصلی برنامه و اکثریت مسافران ناراحت کننده در حال حاضر با ایده بازگشت به قطار و اتوبوس.

یک نظرسنجی انجام شده در اوایل این ماه توسط MassINC رای گیری گروه دریافتند که 35 درصد از ساکنان گفتند که سوار T کمتر از آنها قبل از COVID-19 شیوع و 28 درصد گفت: آنها بیشتر احتمال دارد به درایو به تنهایی در ماشین خود را.

نتایج این تحقیق منتشر شده در چهارشنبه همچنین نشان داد که 67 درصد از پاسخ دهندگان خواهد بود حداقل تا حدودی ناراحت کننده با سوار MBTA در اوج صبح و شب ساعت رفت و آمد زبان به چالش های پیش روی کارفرمایان به عنوان آنها درخواست کارگران برای بازگشت به کار.

از کسانی که در نظر سنجی 16 درصد گفت: آنها با استفاده از حمل و نقل عمومی برای اکثر یا تمام سفرهای خود را قبل از همه گیر اما تنها 10 درصد گفت که ادامه خواهد داد به صورت.

"این بررسی نشان می دهد ما می توانیم تغییرات در سراسر سیستم در نظر چگونه مردم در اطراف با ردیف هایی از جمعیت برنامه ریزی برای انجام کارهای متفاوت تر از قبل گفت:" استیو Koczela رئیس MassINC رای گیری ،

این نظرسنجی مورد بررسی 1,478 ثبت نام رای دهندگان در ماساچوست از طریق آنلاین مصاحبه ممکن است بین 5 و 13 مه در مورد رفت و آمد خود را عادات و چگونه آنها پیش بینی شده آن ممکن است تغییر به عنوان محل کار خود را شروع به بازگشایی شده است.

چهل و سه درصد از افراد مورد مطالعه گفتند که مشغول به کار بودند از خانه تمام وقت در حال حاضر در حالی که اضافی 17 درصد گفت: آنها می توانند کار از خانه حداقل بخشی از زمان است.

با وجود کسب و کار بازگشایی دفاتر این هفته به جز در بوستون محدود ظرفیت 41 درصد گفت: آنها ترجیح می دهند برای ادامه کار از خانه حتی پس از ماساچوست به طور کامل بازگشایی در حالی که 29 درصد گفتند که از خانه کار می کنند اگر خواسته اما ترجیح می دهم به بازگشت. یکی دیگر از 22 درصد گفت: آنها می خواهند به بازگشت به کار.

بیشتر با کار از راه دور به نظر می رسد اجتناب ناپذیر 44 درصد از مردم گفتند که احتمالا کمتر سفر و حتی پس از ماساچوست آمده از بدترین شیوع این بیماری در مقایسه با 41 درصد که گفتند که سفر همان و 10 درصد پیش بینی آنها خواهد بود و بیشتر بر روی بروید.

راه رفتن و رانندگی به تنهایی می تواند تبدیل به بیشتر به انتخاب مشترک برای حمل و نقل با 35 درصد گفت: آنها را سوار T کمتر 33 درصد گفت: آنها با استفاده از راه آهن رفت و آمد و یا خدمات مانند Uber و Lyft کمتر و 31 درصد گفت: آنها کمتر احتمال دارد به همسفری.

نیمی از پاسخ دهندگان گفته اند که فکر می کنم مشکل ترافیک در ماساچوست جاده ها خواهد بود که آن را قبل از همه گیر و 28 درصد گفت: آنها فکر می کنند آن بدتر خواهد بود.

انتخاب های ساخته شده توسط مسافران می تواند پیامدهای عمده ای برای بودجه و سیاست های انتخاب شده در سازمان مانند MBTA و همچنین می تواند تاثیر برنامه ریزی شهرستان.

شهردار بوستون مارتی والش در حال حاضر صحبت در مورد بسته شدن بخش هایی از خیابان به اتاق را برای ناهار خوری و 62 درصد گفت: آنها حمایتی از بسته شدن بخش هایی از خیابان های کسب و کار را قابل دسترس بیشتر را به کسانی که پیاده روی و دوچرخه سواری در امن فاصله از یک دیگر.

سازنده ترین چیزی که مقامات دولتی می تواند انجام دهد برای جلب مردم به بازگشت به حمل و نقل عمومی خواهد بود برای پاکسازی قطار و اتوبوس و ایستگاه های متعدد بار در روز با توجه به نتایج نظرسنجی و به دنبال آن قوانین مورد نیاز مانند ماسک برای مسافران و کارکنان در زمان واقعی و تراکم اطلاعات و متوسط چک پس از ورود به یک ایستگاه.

یک چهارم از افراد مورد مطالعه نیز گفت: بزرگترین تغییر به راه سیستم حمل و نقل در عمل پس از همه گیر باید بیشتر خدمات اجازه می دهد تا برای اجتماعی فاصله.

در طول بهداشت عمومی اورژانس MBTA گفته است که درگیر در تمیز کردن مکرر و ضد عفونی وسایل نقلیه و ایستگاه اما کاهش ظرفیت تقاضا برای سرویس کاهش یافت.

T قصد دارد تا سطح شیب دار به یک "نسخه اصلاح شده از خدمات کامل" توسط فاز 3 و در حال حاضر در حال اجرا در اکثر خطوط در شنبه, برنامه, در حالی که رفت و آمد راه آهن در کاهش برنامه و رفت و آمد کشتی به بوستون بسته باقی می ماند.

در این نظرسنجی Gov. چارلی بیکر تصویب امتیاز از 78 درصد و 41 درصد گفت بیکر انجام داده بود "عالی" کار مدیریت بحران در حالی که 35 درصد گفت که او تا به حال انجام یک "خوب" و تنها 6 درصد گفت: جمهوری انجام داده بود یک "فقیر" ،

چهل و سه درصد نیز گفت: آنها اعتماد به نفس بیشتری در دولت در حال حاضر که آنها تا به حال شده است قبل از وقوع در مقایسه با 17 درصد که کمتر اعتماد به نفس.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب