پلیس انضباطی پرونده را تا حد زیادی مخفی نگه داشته در ما

توسط کلودیا LAUER و کالین بلندفیلادلفیا (AP) — افسر درک چوین تا به حال بیش از یک دوجین سوء شکایت علیه او را قب

توسط ATSHNEWS در 24 خرداد 1399

توسط کلودیا LAUER و کالین بلند

فیلادلفیا (AP) — افسر درک چوین تا به حال بیش از یک دوجین سوء شکایت علیه او را قبل از او قرار داده و زانو خود را در جورج فلوید گردن. دانیل Pantaleo نیویورک افسر که در تصرف اریک گارنر در مرگبار سبد تا به حال هشت. رایان Pownall یک فیلادلفیا افسر متهم به قتل در تیراندازی دیوید جونز, تا به حال 15 بیش از پنج سال است.

ولی نمی دانم در مورد هر یک از آن تا زمانی که قربانیان مرگ و میر.

شهروند شکایت علیه پلیس در سراسر آمریکا تا حد زیادی مخفی نگه داشته یا تحت قانون و یا با قرارداد اتحادیه — یک عمل عدالت کیفری کارشناسان می گویند محروم از اطلاعات است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای ریشه کن کردن مشکل افسران قبل از آن خیلی دیر است.

در سال های اخیر وجود داشته است, ده ها نمونه از افسران بود که شکایت های متعدد علیه آنها از نیروی بیش از حد و آزار و یا سوء دیگر قبل از آنها متهم به قتل کسی در انجام وظیفه.

محرمانه بودن "باعث می شود آن را واقعا دشوار است برای عموم فقط می دانم که در آن است که آنها با خرید و فروش و بدانید که آیا خود گروه و یا هر افسر خاص است که یکی از آنها می خواهم در خیابان" گفت: David Harris, دانشگاه پیتزبورگ استاد حقوق است که به مطالعه رفتار پلیس.

در حالی که ایالات متحده در نظر راه برای اصلاحات آمریکایی پلیس پس گاهی خشونت آمیز تظاهرات که فوران در سراسر کشور بیش از فلوید مرگ در مینیاپولیس, شکایت داده است توجه دوباره به عنوان یک راه برای پیگیری و درست rogue افسران و شاید سر جدی تر موارد از خشونت.

هر دو حزب دموکرات و جمهوری خواه اصلاحات لوایح در کنگره را به ماموران انتظامی سوابق عمومی و ایجاد یک پایگاه داده ملی از اتهامات — تغییر در اراده سیاسی که وجود نداشت فقط چند سال پیش.

پلیس طرفداران استدلال می کنند که خودداری اتهامات لازم است برای محافظت از افسران حریم خصوصی و امن نگه داشتن آنها. پلیس اتحادیه های کارگری مبارزه کرده اند در مذاکرات قرارداد و در مجالس قانونگذاری ایالتی به صورت محرمانه. در برخی از موارد پرونده های پاک هستند پس از به عنوان کمی تا دو سال.

"این نامحدود انتشار پرسنل پلیس سوابق اجازه خواهد داد که ناپایدار مردم به هدف قرار دادن افسران پلیس و خانواده های ما برای آزار و اذیت و یا بدتر" گفت: پاتریک لینچ رئیس Patrolmen را خیرخواه انجمن در شهر نیویورک است. "خطرناک پلیس-hater فقط نیاز به یک افسر پلیس به نام های مربوط به چند غلط یا بیهوده و بیمعنی شکایت به الهام به ارتکاب خشونت است."

اطلاعات شخصی افسران در حال حاضر به بیرون درز آنلاین با توجه به هوش سند از وزارت امنیت داخلی ایالات متحده به دست آمده توسط آسوشیتد پرس.

پلیس اتحادیه ها استدلال می کنند که اکثریت قریب به اتفاق شکایت بی اساس تلقی و پس از تحقیقات داخلی. اما این استدلال حمل بدون وزن با بسیاری از فعالان که می گویند ادارات پلیس تمایل به محافظت از خود را دارند.

از حدود 5000 شکایت علیه شهر نیویورک افسران در سال گذشته برای جرائم مانند discourtesy بیش از حد زور و سوء استفاده از قدرت 24 درصد شد, اثبات, با توجه به شهرستان مستقل غیر نظامی شکایت بررسی هیئت مدیره.

Bowling Green State University گونه که جامعه شناس فیل Stinson که داده های جمع آوری شده بر روی هزاران نفر از پلیس متهم مورد بررسی قرار گرفته و یا محکوم جنایات گفت که بسیاری از افسران از طریق حرفه خود را با چند شکایت علیه آنها و به طور کلی درصد کمی از افسران حساب برای یک آستین ، به اشتراک گذاری از شکایت.

Stinson به یاد می آورد یک آتلانتا افسر بود که پرسنل فایل کامل از "ناگوار مشابه" شکایت از سوء رفتار جنسی. آن نیست تا زمانی که پرونده به بیرون درز شد به یک ایستگاه تلویزیون محلی که او در مواجهه با هر نظم و انضباط.

حدود 40 درصد از زمان شهر نیویورک افسران پلیس هرگز دریافت یک غیر نظامی شکایت در حالی که 32 درصد یک یا دو و یک افسر 52, بالاترین, با توجه به نظر هیئت مدیره.

در نیویورک Pantaleo افسر که قرار جلب در یک سبد در سال 2014 بود اما نه تحت تعقیب در مرگ او تا به حال هشت انضباطی موارد سوء استفاده و نیروی بیش از حد که چهار نفر از آنها اثبات شد. اما رکورد او بود راز تا زمانی که یک عضو در هیئت مدیره بررسی آن به بیرون درز. این کارمند بعد استعفا داد.

نیویورک قانونگذاران این هفته رای به لغو این قانون که نگهداری افسران' نام راز همراه با جزئیات در مورد شکایات علیه آنها. لغو گذشت تا حد زیادی در امتداد خط حزب و دموکراتیک رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو آن را امضا جمعه.

کریس دونن حقوقی مدیر نیویورک اتحادیه آزادی های مدنی را رد کرد مفهوم پیشرفته تا حد زیادی توسط جمهوری خواهان که پلیس انضباطی پرونده باید خصوصی نگه داشته شود مانند اطلاعات پزشکی است.

"آنها هیچ علاقه حریم خصوصی در اعمال سوء در استفاده از زور و یا کشتار غیر نظامیان" او گفت:. "هنگامی که یک افسر پلیس پیاده روی از درب در آنها یک مکان رسمی و تمام رفتار خود باید موضوع را به نظارت عمومی."

در فیلادلفیا Pownall ضبط شده همراه با تعداد دیگری از افسران به نام در صدها شکایت پس از خبرنگاران در زمینه آزادی اطلاعات درخواست در سال 2018 است. همانطور که برای چوین که به اتهام قتل در Floyd مرگ او ثبت شد و پس از مشابه درخواست — و جزئیات هنوز در حال نکردن.

بسیاری از ادارات افشای بخشهایی از افسران شکایت فایل های. برخی از انتشار فایل تنها برای دوره های زمانی خاص. برخی از شکایت خودداری اگر تحقیقات داخلی نه اثبات آنها. دیگران مانند بسیاری از تگزاس بخش های عقب نگه موارد که منجر به تعلیق یا اخراج. اما در اکثر موارد این اطلاعات منتشر شده است تنها در صورتی که فرد درخواست آن نام افسر.

اما زمانی که یک خبرنگار و یا عضو عمومی می داند افسر نام می توان آن را بیش از حد دیر است.

در اسکاتسدیل, آریزونا, افسر جیمز پیترز درگیر شد در هفت تیراندازی از سال 2002 تا 2012 که منجر به مرگ و میر شش. شش نفر از کسانی که در آمریکا تلقی می شد توجیه توسط گروه. در آخرین مورد پطرس به کشته شدن یک مرد غیر مسلح برگزاری 7-ماه-پیر نوه.

این شهرستان پرداخت 4 میلیون دلار به خانواده مقتول به حل و فصل یک دعوی در دادگاه اشاره کرد که پطرس به حال حداقل دو شکایت قبلی از جمله توبیخ برای قراضه تفنگ او اشاره کرد و در چهره خود را.

برخی از ایالت ها و شهرهای مختلف و ادارات پلیس در حال کار به سمت شفافیت با این حال اکراه.

یک 2018 قانون کالیفرنیا نیاز به بخش شروع به انتشار اطلاعات در مورد سوء ادعا می کند هر چند تنها زمانی که ماموران پلیس به طور نادرست استفاده از زور و یا اخراج سلاح های خود را متعهد تجاوزات جنسی در کار شده است و یا نادرست در وظایف رسمی خود را.

بخش های مختلفی در پاسخ با از بین بردن چند دهه از سوابق. دیگران شکایت درخواست که قانون اعمال نمی شود به فایل ها از قبل از این قانون در زمان اثر در سال 2019.

حکم دادگاه در یک طرح دعوی در دادگاه در شیکاگو افتتاح شد تا سیستم وجود دارد چند سال پیش. داده در برنامه های ایجاد شده توسط یک فعال و روزنامه نگار در مرکز دعوی کرده است و حتی مورد استفاده قرار گرفته توسط اعضای این گروه به نگاه دیگران' فایل های زمانی که آنها در حال اختصاص داده شرکای تجاری جدید و یا افسران جدید در حال انتقال به واحد خود را.

فیلادلفیا کمیسر پلیس دانیل یاغی و شهردار جیم کنی متعهد در این هفته به انتشار جزئیات گزارش سه ماهه در شکایت علیه شهرستان افسران.

اما این گزارش مانند شکایت داده ها در حال حاضر آنلاین در دسترس خواهد بود پاک از تمام جزئیات از جمله نام هر افسر متهم و یا شاهد گفت: شهرستان, مدیر برایان Abernathy.

"من فکر می کنم ما هنوز هم می دانیم که افسران, کارکنان," او گفت:. "ما در حال تلاش برای تعادل حقوق خود و حق مردم را برای شفافیت است."

___

طولانی گزارش شده از لوول, Indiana. آسوشیتد پرس نویسنده ژاک Billeaud در ققنوس کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب