پلیس در سراسر آمریکا صحبت کردن در برابر مینیاپولیس مرگ بازداشت

توسط استفانی DAZIOلس آنجلس (AP) — قتل. خشونت. سزاوار سرزنش است. غیرقابل دفاع. پلیس در سراسر کشور در صریح و بی

توسط ATSHNEWS در 9 خرداد 1399

توسط استفانی DAZIO

لس آنجلس (AP) — قتل. خشونت. سزاوار سرزنش است. غیرقابل دفاع. پلیس در سراسر کشور در صریح و بی سابقه زبان را محکوم کرده اند اقدامات مینیاپولیس پلیس در بازداشت, مرگ یک دستبند سیاه و سفید مرد که گریه برای کمک به عنوان یک افسر زانو بر گردن سنجاق او را به پیاده رو برای حداقل هشت دقیقه است.

اما برخی از حقوق مدنی طرفداران می گویند خود را فسخ خالی کلمات بدون معنی دار اصلاحات پشت سر آنها.

مقامات می گویند جورج فلوید بازداشت شد دوشنبه زیرا او همسان توضیحات از کسی که در تلاش برای پرداخت با لایحه تقلبی در فروشگاه و 46 ساله در برابر بازداشت. اطرافیان را نگران کننده ویدیو نشان می دهد افسر درک چوین که سفید زانو در Floyd گردن حتی به عنوان فلوید التماس هوا و به آرامی متوقف می شود صحبت کردن و در حال حرکت است.

"وجود دارد هیچ نیازی نیست برای دیدن فیلم بیشتر" چاتانوگا تنسی رئیس پلیس دیوید رادی توییتی چهارشنبه. "وجود دارد بدون نیاز به صبر کنید تا ببینید که چگونه آن را بازی می کند'. وجود دارد بدون نیاز به قرار دادن یک زانو بر کسی گردن نه دقیقه. وجود دارد نیاز به انجام کاری. اگر شما به پوشیدن یک نشان و شما لازم نیست که یک موضوع را با این ... نوبه خود آن را در."

واکنش برخی از اجرای قانون می ایستد در تضاد کامل خود را خاموش و پاسخ و یا پشتیبانی برای پلیس پس از دیگر در بازداشت, مرگ و میر. کلانترها و روسای پلیس را به شدت مورد انتقاد قرار مینیاپولیس افسر در رسانه های اجتماعی و ستایش این شهر رئیس پلیس برای سریع خود را اخراج چهار ماموران در صحنه است. برخی حتی نام آنها را به عنوان جرم جنایی متهم شده است.

"من عمیقا ناراحت تصویری از آقای فلوید بودن در خیابان به قتل با دیگر افسران وجود دارد اجازه دادن به آن در" Polk County Georgia Sheriff جانی Moats نوشت on Facebook. "من می توانم هر کسی به من یا هر یک از معاونان من هرگز درمان کسی بود که زمانی که من در کلانتر. این نوع از خشونت وحشتناک است و آن نیاز به توقف. همه افسران درگیر باید دستگیر شده و به اتهام بلافاصله. دعا برای خانواده است."

به طور معمول پلیس تماس برای صبر و آرامش در پی استفاده از زور. آنها تمایلی به وزن در قسمت مربوط به یکی دیگر از آژانس اغلب با استناد به تحقیقات در حال انجام و یا به دلیل روند.

این توییت ارسال شده توسط مدیر ارشد دیوید رادی از Chattanooga دنیاست. اداره پلیس دیده می شود روز شنبه 28 مارس در سال 2020 است. مقامات مجری قانون در سراسر کشور را با عجله به محکوم کردن اقدامات مینیاپولیس افسران در مرگ یک مرد سیاه پوست در بازداشت, موجی از انتقادات کارشناسان می گویند بی سابقه است. (Chattanooga اداره پلیس از طریق AP)

"قصد ندارم در پشت آن مخفی نیست که وجود دارد'" توییتی سن خوزه پلیس کالیفرنیا رئیس ادی گارسیا. "من می خواهم یکی از اولین برای محکوم کردن هر کسی که تا به حال من دیده می شود مشابه اتفاق می افتد به یکی از برادر من/ خواهر افسران. آنچه که من دیدم اتفاق می افتد به جورج فلوید آشفته من است و نه سازگار با هدف و ماموریت ما است. عمل یکی همه ما تاثیر می گذارد."

اما گلوریا براون-مارشال, حقوق مدنی, وکیل و استاد در جان جی, کالج عدالت کیفری گفت: او را نمی توان در یک "تشویق کن" به صورت یک "مشت" از فرماندهان که به شدت تقبیح افسران رفتار است.

"هر لحظه پیشرفت دیده می شود به عنوان معجزه آسا از آنجا که کمی انجام شده است برای مدت طولانی," او گفت:. "این هیچ چیز به پیشرفت و یا چه خشم خواهد بود در حال وقوع بود اگر آن را یک مرد سفید پوست به عنوان قربانی این حمله است."

Melina عبدالله, co-founder of Black Lives Matter در لس آنجلس گفت که او نبود "ویژه منتقل شد" توسط تعداد نسبتا کمی از پلیس که ابراز خشم.

عبدالله گفت: سه نفر دیگر از افسران که شاهد چوین اقدامات و مداخله نیست کمک برای یک مدت طولانی سیستم پلیس و تبعیض نژادی و ظلم علیه مردم رنگ.

"ما باید به یاد داشته باشید که آن را فقط افسر چوین که نشسته بود جورج فلوید گردن," او گفت:.

عبدالله و صدها نفر دیگر اعتراض به آنچه که او به نام فلوید را lynching در شب چهارشنبه. برخی از مسدود خطوط بزرگراه و در هم شکسته ویندوز of California Highway Patrol موبایل.

مینیاپولیس نیروبخش است برای خشونت بیشتر روز پس از ناآرامی های مدنی با سوخته و ساختمان و غارت فروشگاه ها و عصبانی گرافیتی خواستار عدالت است. فرماندار روز پنج شنبه به نام گارد ملی. در روز پنج شنبه شب معترضان را به آتش کشیدند یک مینیاپولیس ایستگاه پلیس که گروه مجبور شد به رها کردن.

سر از لس آنجلس و شیکاگو بخش — که هر دو شده اند را لرزاند قبل از اینکه توسط پلیس به خشونت رسوایی — خطاب فلوید مرگ و بالقوه آن اثر در روابط بین اجرای قانون و جوامع از رنگ.

حتی اداره پلیس نیویورک وزن در. اریک گارنر فوت در این شهرستان در سال 2014 و پس از او قرار داده شده در سبد توسط پلیس و ادا همان کلمات فلوید بود: "من نمی توانم نفس بکشم."

در آن زمان مسئولان شهرستان پنج سال به آتش افسر و هیچ کیفری یا فدرال اتهامات آورده بودند.

"آنچه که ما در مینه سوتا بود و عمیقا نگران کننده است. آن اشتباه بود" NYPD کمیسر درموت شیا نوشت: پنج شنبه. "ما باید یک موضع و آدرس آن است. ما باید گرد هم می آیند محکوم کردن این اقدامات و تقویت که ما به عنوان اعضای NYPD. این قابل قبول نیست در هر نقطه."

قبل از او کمیسر شیا پیشگام NYPD شیفت به جامعه محور است که نقل مکان کرد و دور از تر مقابله و سبک مورد علاقه دیگر کمیسیون پس از جلب مرگ است.

Harris County Texas Sheriff اد گونزالس که همچنین صحبت کردن آنلاین به اسوشیتد پرس گفت که سازمان های اجرای قانون حفظ و وعده اصلاحات در پی مرگ و میر, اما آنها "نه ارائه آن بر اساس مداوم است."

"هنگامی که چیزهای بد اتفاق می افتد در حرفه ما, ما باید قادر به تماس با آن مانند آن است," او گفت:. "ما در حفظ و تفکر است که یکی از آخرین خواهد بود یکی از آخرین و پس از آن یکی دیگر سطوح."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن