Piapot اول ملت برگزیدگان علامت فاکس به عنوان رئیس جدید

محتوای مقاله در ادامه"اگر آنها نیاز به غذا و من شما را کمک به آنها را با مواد غذایی است. (یا) اشتغال است. ما م

توسط ATSHNEWS در 3 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

"اگر آنها نیاز به غذا و من شما را کمک به آنها را با مواد غذایی است. (یا) اشتغال است. ما می خواهیم به جلو حرکت کند با ما توسعه اقتصادی است. ما می خواهید برای دریافت بیشتر زیرساخت های ما اولین ملت و کار به سمت جوانان ما امکانات," او گفت:.

PIAPOT FIRST NATION, SASK : July 23, 2020 -- Newly-minted Piapot First Nation chief Mark Fox lifts one hand during a song at an inauguration ceremony for the new chief and council of Piapot on the reserve's powwow grounds on July 23, 2020. BRANDON HARDER/ Regina Leader-Post
تازه ضرب Piapot اول ملت رئیس علامت فاکس آسانسور یک دست در طول یک آهنگ را در یک مراسم ویژه رئیس جدید شورای اسلامی و از Piapot در رزرو پاوا زمینه در 23 ژوئیه سال 2020 است. براندون سخت تر/ رجینا رهبر-ارسال براندون سخت تر/رجینا رهبر-پست

مراقبت از Piapot جوانان از اهمیت خاصی برای او; فاکس یتیم شد در سال 1974. اوحتی از 10 سال است. او گفت که او رفت و از طریق برخی از "سختی" در جوانان خود را.

"جوانان ما مرکز در اینجا این است که برای رفتن به باز کردن در ماه اوت است. ما می خواهیم که با تمام انواع ساعت بعد برنامه های: مشاوره درمانگران (و) بزرگان برای کمک به جوانان ما هم," او گفت:.

در ماه جولای او را دریافت به روز رسانی در مورد وضعیت یک پیشنهاد عرصه هاکی امید او می شود و خبر خوب این است که اولین ملت پاک فاز 1 از پیشنهاد خود را برای بازی.

زمان NHL defenceman اتان خرس که از نزدیک Ochapowace ملت شرق Regina به عنوان یک مدل نقش برای کودکان و نوجوانان در Piapot روباه گفت: توصیف جامعه خود را به عنوان یکی از قوی هاکی گرایش.

"بازگشت در روز, رشد, یکی از ما نقش مدل در NHL شد Gino Odjick و جرالد Diduck (از ونکوور کناکز). آنها برای اولین بار سازمان ملل," او گفت:.

PIAPOT FIRST NATION, SASK : July 23, 2020 -- Band councillors Jeremy Fourhorns, Jason Wesaquate, Ira Lavallee and Chase Sayer stand together at an inauguration ceremony for the new chief and council of Piapot First Nation on the reserve's powwow grounds on July 23, 2020. BRANDON HARDER/ Regina Leader-Post
گروه مشاوران ایستاده با هم در یک مراسم برای رئیس جدید شورای اسلامی و از Piapot اول کشور در رزرو پاوا زمینه در 23 ژوئیه سال 2020 است. براندون سخت تر/ رجینا رهبر-ارسال براندون سخت تر/رجینا رهبر-پست

پنجشنبه افتتاح شد چیزی از مراجعت به وطن یامحل تحصیل برای فاکس: Piapot فعلی پاوا زمینه در اواخر والدین حیاط جایی که او برای اولین بار آموخته فهم و outs از بازار مال فروشان.

"این بود که من و مادر و پدر و حیاط در اینجا. این بود که در همه زمینه ها با ... ما تا به حال یک بازار مال فروشان زمینه را در اینجا, انبارهای, اسب, گاو," او گفت: اشاره به لبه Qu'Appelle دره طبقه در حال حاضر تحت پوشش در چمن.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب