حیوانات خانگی و حتی بیشتر مهم است در طول این زمان

من با تلاش من پیام این هفته است. برای هر دو جماعت این یکشنبه برکت از حیوانات. ما در حال انجام آن تقریبا البته.

توسط ATSHNEWS در 24 خرداد 1399

من با تلاش من پیام این هفته است. برای هر دو جماعت این یکشنبه برکت از حیوانات. ما در حال انجام آن تقریبا البته.

اما ذهن من را نگه می دارد و سر گشت می زد به بحران اتفاق می افتند همه در اطراف ما. من فکر کردم در حالی که در مورد نحوه ارائه حیوانات خانگی, در میان چیزهای دیگر اعتبار و چقدر مهم اعتبار زمانی است که قلب ما سنگین است. ساخته شده است که من فکر می کنم اعتبار داده شده برای قربانیان آپارتاید در آفریقای جنوبی در طول سال از رئیس جمهور نلسون ماندلا حقیقت و آشتی کمیسیون که در نهایت به صدای به کسانی که رنج می برد و تحت رژیم نژاد پرست آپارتاید. دوست من گفت: ما بار ها در ذهن من به شدت برای این که برای دومین مربوطه فکر می کردم پس از یک گربه خانه.

این احساس بی دست و پا صحبت از چیزی به عنوان مبتذل به گرم و فازی که جهان ما رنج می برند ،

البته وجود واقعی هستند, همه چیز در مورد جهان ما را از زندگی حیوانی است که شایسته احترام ما افتخار و توجه است. زمان همیشه باید در کنار مجموعه ای از چیزی به عنوان مهم به بشریت است. حیوانات اهلی ما مسئولیت انسانی برای ایجاد آنها را در وهله اول. آنها پرورش داده شده توسط ما به دنبال ما تایید و اعتبار سنجی برای کار سخت خود را در حالی که همچنین ارائه love اعتبار و همراهی به ما. ما خدا را با این موجودات است. مسئولیت وجود دارد که.

بیش از حد بسیاری از انسان ها گرفته اند در مسئولیت مالکیت حیوان خانگی تنها به شکست در آن به طرز وحشیانه ای. بنابراین ما افتخار کسانی که در محبت ما اشکال زندگی است که نادیده گرفته شده مورد آزار قرار گرفته و یا رها شده. لطفا حمایت خود را محلی پناهگاه های حیوانات. آنها در حال انجام کار خوب.
بشریت رشد کرده است تا در کنار حیوانات اهلی از ابتدا. وجود سوابق از حیوانات پرورش به کارگران و اصحاب قدمت هزاران سال انتخابی پرورش به منظور افزایش مورد نظر ما ، مانند دوستی برای یک.

من به یاد داشته باشید خواندن یک بار در مورد اهلی کردن آزمایش نقره روباه در 1950s. هر چند غیر قانونی به مطالعه ژنتیک در روسیه در آن زمان انجام شده تحت پوشش از خز تولید شده توسط متخصص ژنتیک Dimitri Belyaev. او مشاهده کرد که با انتخابی انتخاب دوستانه حیوانات به همسر و ایجاد بالقوه دوستانه فرزندان در حالی که ترک خصمانه آنهایی که برای تبدیل شدن به کتهای خز را پس از چند نسل و گوش خود را شروع به فلاپ بیش و دندان های تیز شروع به دور کردن. به عنوان آنها ژنتیکی درک امنیت و حمایت در محیط خود مکانیسم های دفاعی خود را شروع به خاموش.

در حالی که برخی از Belyaev را نتیجه گیری از این آزمایش آمده اند تحت آتش به تازگی چه هنوز حاصل از آن را به من است که به عنوان یک گونه تکامل می یابد نسل بعد از نسل امن تر تحت شرایطی که در آن توانایی خود را برای ارتباط با انسان باارزش است و حتی ویژگی های فیزیکی خود را تبدیل به دوستانه در طول زمان است.

من برای پیدا کردن آن بسیار جالب تصور کنید که به عنوان شرایط به نفع یک تکامل به سمت دوستی یک حیوان بدن سازههای دفاعی مانند واضح تر دندان, حادثه گوش یا مرگبارتر پنجه تر خفته در درون ژن تا شاید دوباره نیاز در برخی از نسل آینده. اما که ژنتیکی سازگاری به شرایط و تمایل افزایش یک پرچم به من در مورد خود ما توانایی ارتباط با یکدیگر است.

چون انسان هستند و گونه های اهلی است. ما زیبا خودمان درست در این لحظه است.

ما باید انتخابی تربیت خودمان را از طریق ما انتخاب همسر برای امنیت زاد توانایی و ابتکار, البته, اما همچنین ما تمایل به انتخاب شرکای ما برای خود relatability خلاقیت و عقل و ابتکار و خلاقیت. یکی می تواند استدلال می کنند که ما اغلب در انتخاب ما شرکای جنسی بر اساس چگونه به طور طبیعی دلسوز یا همدلانه آنها به عنوان به خوبی. به عبارت دیگر چگونه پسند آنها هستند.

آیا این صفات دست را در ژن های ما? آیا شواهدی وجود دارد که ما بدن فیزیکی را تغییر داده در طول زمان به جای گونه های ما ادراک از اینکه آیا یا نه ما امن هستند یا در خطر است ؟ شاید مغز ما سیم کشی منتقل شده به ارزش دوستی متفاوت است ؟ آن را تغییر داده به عنوان یک نتیجه از این واقعیت است که حتی اگر ما وجود داشته باشد در یک لحظه دشوار است بیش از این دوره از تاریخ بشر ما تنها تر و صلح آمیز و محبت به یکدیگر است ؟ من می دانم که برخی استدلال می کنند که آخرین نقطه. اما تحقیقات کمی را نشان می دهد که آن را از نظر آماری درست است.

ما به طور فزاینده ای شروع به تقاضای حقوق برابر همه زندگی و همه انسان ها است. این است که یک محصول از ما خود اهلی? ما انتخاب می شود عشق حتی در سطح ژنتیکی? ما باید از خودمان این سوال: در حال حاضر چالش های ما در حال تجربه یک نتیجه وجود دارد که کمتر در این سیاره یا بیشتر ؟ ما نمی تواند خواستار حقوق برابر اگر دل ما نیست به ما گفتن بیشتر با صدای بلند هر روز که این چه عشق است که درخواست ما را انجام دهد. ما باید بیشتر شبیه به سگ است. سگ نمی تبعیض در برابر هر یک از دیگر. آنها خر خر کردن هر یک از دیگر ته به همان اندازه.

که باعث می شود موضوع کرکی بچه گربه purring ما دامان همه بیشتر مربوط به حال حاضر است. به یاد داشته باشید در هنگام خاموش شدن از همه گیر آغاز شده در اواخر ماه مارس? اولین چیزی که به رفتن شد کاغذ توالت و دومین چیزی بود که همه حیوانات در پناهگاه.

بشریت آغاز شده است به اطلاع گرفتاری های دنیای حیوانات و محیط خود را بیشتر و بیشتر در طول چند دهه گذشته. ویدئوها از حیوانات ناز بودن یا دوست داشتن به معنای واقعی کلمه ساخته شده از اینترنت. می کند که می گویند هر چیزی مطلوب در مورد ما به طور کلی ظرفیت به عشق ؟

البته افکار من بلافاصله پرش در حال حاضر به همه جا بد شکل در فیلم های جاسوسی cradling, شهوت انگیز گربه در امتداد بازوی خود را به عنوان او را کنار می گذارد قتل و ضرب وشتم. بد مردم مانند حیوانات خانگی ، اما آیا این صحبت به این احتمال که یک موضوع از شفقت و انسانیت هنوز هم وجود دارد در درون آنها ؟ (به یاد داشته باشید من یک هار خوش.)

که کناری عين آنچه من با توجه اینجا است که ما به همراه حیوانات به طور خاص رشد کرده اند تا در کنار بشریت است. تا زمانی که ما به یاد داشته باشید که به جای ما این است که به مراقبت از آنها را با عشق در ازای محبت خود خدمات ما. این پتانسیل بودن مقدس ارتباط است. و ما نمی همیشه درمان آن را به عنوان چنین است.

برای کسانی از ما که خانه حیوانات خانگی, گرامی داشتن آنها. به خودتان اجازه تواند با آسودگی توسط آنها در حال حاضر. آنها اصحاب بشریت و وجود آنها در زندگی ما به یک دلیل. آنها درک ما از ترس ما غم و اندوه و ناامیدی است. اجازه می دهد آنها را به شما را در سهولت. آنها آرزو می کنم برای هیچ چیز بیشتر.

ویل Darcangelo M. Div وزیر در محله UU کلیسای فیچبرگ و از اولین کلیسای مسیح, کلیسای, در لنکستر و تولید کننده UU مجازی کلیسای فیچبرگ و لنکستر در یوتیوب. ایمیل wildarcangelo@gmail.com. او را دنبال کنید در توییتر @wildarcangelo. وبلاگ خود امیدوار تفکر را می توان در یافت www.hopefulthinkingworld.blogspot.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب