نام تجاری شخصی 101: آنچه شما نیاز به خودتان بپرسید برای ایجاد یک نام تجاری معتبر

چه چیزی یک نام تجاری شخصی و چرا مهم است ؟ نام تجاری شخصی است که راه شما را در بازار خود را هنگامی که شما به شب

توسط ATSHNEWS در 29 خرداد 1399

چه چیزی یک نام تجاری شخصی و چرا مهم است ؟ نام تجاری شخصی است که راه شما را در بازار خود را هنگامی که شما به شبکه و به دنبال فرصت های شغلی, اما مهمتر از آن تعیین کننده ارزش های خود را و داستان خود را. ایجاد یک نام تجاری شخصی بسیار مهم است که با توجه به آینده فرصت های شغلی و اهداف حرفه ای. فراتر از رسانه های اجتماعی به روز رسانی و ارتباط با شبکه های شخصی خود را با نام تجاری نشان دهنده آنچه شما ایستاده و شما که.

در اینجا 10 مفید سوال را به خودتان بپرسید هنگامی که شما در حال ایجاد نام تجاری شخصی خود را و کشف آنچه شما برای ایستادن.

1. آنچه نهایی خود را حرفه ای هدف ؟

pexels.com
pexels.com

آیا شما ساخت کسب و کار خود را از زمین ، یا شاید شما امیدوار به رفتن به مدرسه فارغ التحصیل و مطالعه برای تبدیل شدن به یک وکیل ؟ اگر شما می دانید چه نوع از کار و یا حرفه ای شما می خواهید زمانی که شما فارغ التحصیل, شما می توانید شروع به کار بر روی ساختمان خود را با نام تجاری. حتی اگر شما نمی دانید که در عین حال نگران نباشید. کار در تعیین مهارت های شما می توانید برای شغل آینده مانند برنامه نویسی کامپیوتر یا تکنیک های بهینه سازی موتور جستجو.

2. آنچه باعث می شود شما متفاوت از بقیه است ؟

people talking
pexels.com

رقابت بین همسالان و کارکنان گاهی اوقات می تواند طاقت فرسا است. شما ممکن است احساس مانند دیگر مردم بهتر از شما یا باید تجربه بیشتری در زمینه شغلی است. شما باید از خودتان بپرسید "چه چیزی منحصر به فرد در مورد من است که باعث می شود من متفاوت است." "یک مصاحبه نکته من همیشه به این است که به پوشیدن چیزی مناسب بلکه چیزی است که باعث می شود شما به یاد ماندنی گفت:" مورگان گسترده تر از یک نویسنده و بنیانگذار گسترده تر ، "مردم را به یاد داشته باشید شما اگر شما ایستادگی کردن از بقیه." شاید شما می تواند به زبانهای مختلف صحبت می کنند و یا شاید شما در حال خوب با رایانه است. استفاده از مهارت های خود را به نشان می دهد خود را به کارفرمایان که شما یک دارایی به آنها.

3. آنچه که من به ارمغان می آورد شادی ؟

happy
pexels.com

تعیین آنچه شما می خواهید در زندگی حرفه ای خود را فکر می کنم در مورد آنچه شما را در زندگی شخصی خود را که شما را خوشحال می کند. "باقی مانده درست به خودمان شامل هر دو انتخاب ما هستند و درک درستی که از ما نیست" گفت: Taylor ویلیامز مدیر خلاق جرات و افتخار GNV. "که نام تجاری شخصی, اما آن را نیز تنها بودن خود آگاه و مسئول است." اگر شما عاشق نقاشی, شما ممکن است بخواهید یک حرفه ای است که دارای خلاقیت و بیان است. اگر شما لذت بردن از بودن در طبیعت, شما ممکن است بخواهید برای جلوگیری از یک اطاقک میز کار. یک راه عالی برای تعیین آنچه شما به ارمغان می آورد شادی است برای نشستن و نوشتن یک لیست از چیزهایی که شما عشق را به انجام. سپس با برخی تحقیقات در اینترنت ببینید چه شغل می تواند ترکیب برخی از این عناصر است. پیدا کردن آنچه شما به ارمغان می آورد شادی کمک خواهد کرد که شما ایجاد یک نام تجاری معتبر.

4. چه انگیزه شما ؟

motivation
pexels.com

تعیین آنچه شما انگیزه به شما کمک خواهد کرد در دراز مدت خود را با اهداف شغلی است. شما را تعیین می کند "چرا." چه می شود شما را هیجان زده هر روز صبح هنگامی که شما بیدار است ؟ داشتن یک درایو و ایجاد انگیزه و شور و کمک خواهد کرد که شما ایجاد یک حرفه ای شما می تواند افتخار. برای درک اینکه چگونه مغز خود را و شخصیت عمل, یک تست شخصیت. وجود دارد بسیاری از آزمون های آنلاین شما می توانید, اما خوب برای شروع با است مایرز-بریگز تست شخصیت.

5. آیا شما می خواهید می شود شناخته می شود ؟

painting
pexels.com

مهم ترین عامل در نام تجاری شخصی است و صحت. شما می خواهید مطمئن شوید که چگونه شما نماینده خودتان هم راستا با شما که به عنوان یک فرد. هنگامی که شما باید ارزش های خود را در سنگ, شما می توانید شروع به ایجاد اهداف برای خودتان. این اهداف می تواند کمک به شما منجر به حرفه ای میراث است که شما را از خواب. "مردم می توانند احساس زمانی که شما تقلید می کنی آن, پس از آن واقعا مهم است به ماندن درست به شما که باقی می ماند و معتبر" گسترده تر گفت. با ایجاد یک نقشه راه که در آن شما می خواهید برای رفتن به, شما می توانید یک هدف در زندگی حرفه ای خود را. از خودتان بپرسید: که در آن من می خواهم به در 5 تا 10 سال ؟ من سفر در جهان است ؟ یا من کار در رویای من کسب و کار ؟ چه من می خواهم به انجام?

6. نقاط قوت شما چیست ؟

unsplash.com

شما ستاره ورزشکار خود را در مدرسه فوتبال تیم ؟ یا شاید رئیس جمهور فمینیستی باشگاه ؟ شاید شما به کمک یک دوست از طریق یک زمان سخت با گوش دادن به مشکلات خود و به عنوان یک دوست خوب است. همه ما نقاط قوت خاص. برخی از ما متولد و رهبران; دیگران مشکل بزرگ حل. آیا شما به طور طبیعی خوب است که ممکن است برای دیگران ؟ استفاده از نقاط قوت خود را و آنها را در بازار در برند شخصی شما.

7. نقاط ضعف خود را?

superman
unsplash.com

مانند kryptonite است به سوپرمن همه ما یک ضعف است. این ممکن است خوب برای شناسایی نقاط ضعف به منظور کار بر روی آنها و یا تصدیق نیاز به کمک. برخی از سوالات شما می توانید بپرسید عبارتند از: آیا شما یک بزرگ procrastinator? چگونه می توانم شما را نقد? چه نوع از کار شما نفرت انجام شده است ؟ چه چیزهایی هستند که نا امید شما ؟ دانستن نقاط ضعف خود را اجازه خواهد داد که شما را به تمرکز بر روی خودتان. اضافی تمرکز و زمان شما را در خودتان سرمایه گذاری خواهد شد در نتیجه یک نسخه بهتر از شما است که می تواند کمک به شما برای موفقیت در دراز مدت است. این سوال این است که به طور معمول خواسته در همه مصاحبه های استخدامی پس از آن نیز مهم است به مطمئن شوید که شما باید یک پاسخ آماده شده است.

8. که برترین برندها و یا افرادی که به شما الهام بخش?

unsplash.com

آیا نگاه کردن به معروف YouTuber یا Instagram تاثیر گذار? یا شاید مورد علاقه خود را وبلاگ نویس یک قاتل سبک مد روز است که شما را به آرزوی? در هنگام تعیین نام تجاری خود را نگاه کنید افرادی که با نام تجاری شبیه به آنچه که شما می خواهید نام تجاری خود را به مانند نگاه. با در نظر گرفتن الهام از هر نام تجاری شما می توانید ترکیب ویژگی های مختلف است که شما می خواهم به خود را با نام تجاری اصلی. "بزرگترین قطعه از مشاوره به دانشجویان است که به عنوان عامل اصلی توزیع کننده از مطالب خودگفت:" Collin Austin, بنیانگذار جدید اسکوتر 4 کمتر است. "وب سایت خود را ایجاد و ارسال رزومه کاری خود را به وبلاگ ها, ویدئوها, دیگر مطالب و لینک به کانال های اجتماعی خود را." رسانه های اجتماعی خواهد شد, یک عامل مهم در هنگام پیدا کردن مارک ها و افرادی که شما الهام بخش است. نگاه خود را به محتوای آنلاین و ببینید که چگونه آنها نمایندگی خود را دارند. سپس در خود حضور آنلاین مطمئن شوید که شما اصیل منعکس کننده نام تجاری شخصی خود را.

9. چه رنگ را تشخیص می دهد ؟

unsplash.com

شناسایی یک رنگ می رود که با شخصیت خود را به شما کمک خواهد کرد مهارت های شخصی خود را با نام تجاری. برای مثال چه است اولین چیزی که به ذهن شما می آید زمانی که شما فکر می کنم از رنگ زرد? اغلب زرد, همراه با خورشید, شامپانی شخصیت و گرما. فکر می کنم اولین چیزی که به ذهن می آید زمانی که شما فکر می کنید از رنگ قرمز ؟ قرمز می تواند به عنوان یک شدید تر و شدید رنگ. رنگ می تواند کمک کند که شما می خواهید نام تجاری خود را آنلاین به خصوص اگر شما در حال ایجاد یک وب سایت و یا نمونه کارها آنلاین. و یا اگر شما برنامه ریزی در خرید کارت های کسب و کار به دست, پیدا کردن رنگ, نمایندگی نام تجاری شخصی خود را یک گام بسیار مهم است.

10. چگونه انجام شما می خواهید برای نشان دادن خود را در رسانه های اجتماعی است ؟

social media
unsplash.com

رسانه های اجتماعی بسیار مهم است هنگامی که در حال توسعه یک نام تجاری آنلاین. آنچه که شما صدای جیر جیر ارسال عکس و اظهار نظر در یک نمایندگی مستقیم از شما. "عمدی در مورد آنچه که شما ارسال و ایجاد, و به یاد داشته باشید در نظر گرفتن چگونه آن را تحت تاثیر دیگران حتی در حالی که آن را به شما نشان دهنده" ویلیامز گفت. شبکه های آنلاین می تواند یک راه عالی برای ارتباط با مردم با منافع مشابه و پیدا کردن فرصت های شغلی خود را در زمینه. ساختمان حضور آنلاین از طریق LinkedIn و Instagram و یا شاید حتی شروع وب سایت خود را در حال راه های زیادی برای ماندن در اینترنت و نشان دادن خودتان publicly.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب