Pats' یاکوب بروک ماندن پیش از بازی

محتوای مقاله در ادامهبروک فوری تمرکز بر آماده سازی خود را برای اولین فصل کامل در رجاینا. او و برادرانش — جاش و

توسط ATSHNEWS در 26 اردیبهشت 1399

محتوای مقاله در ادامه

بروک فوری تمرکز بر آماده سازی خود را برای اولین فصل کامل در رجاینا. او و برادرانش — جاش و Aidan — راه اندازی یک باشگاه ورزشی در پدر و مادر خود را' گاراژ که می آید در دستی در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

جاش سابق کاپیتان WHL را Moose Jaw رزمندگان بالا Montreal Canadiens چشم انداز که بازی خود را برای اهل سهامداران در فصل گذشته. Aidan بسیار تبلیغ WHL چشم انداز با طب کلاه ببر.

با هم بروک پسران را توانمند سه نفر. آنها به نگه داشتن هر یک از دیگر در حالی که انگیزه تلاش را بیشتر از غیر معمول و خارج از فصل است.

"ما شده است آموزش اساسا هر روز و در حال حاضر که دوره های گلف در حال باز کردن من وجود دارد و هر روز با من برادران" یاکوب گفت: از زادگاه خود از Roblin ، "آن را به خوبی به که اما آن را نشانی از نوع خسته کننده (با توجه به محدودیت) بنابراین ما باید به فکر چیزهای جدید به انجام. این خوب است که ما یک کمی از یک چالش در خانه, آیا آن را (در حال پخش) NHL 20 یا کار کردن. وجود دارد همه نوع از چیزهایی که ما باید برای مسابقات است."

معلوم نیست اگر WHL سر گرفته خواهد شد به عنوان برنامه ریزی شده این سقوط اما بروک در حال نزدیک شدن به آن را مانند کسب و کار به عنوان معمول است.

او می بیند هیچ انتخاب دیگری.

"شما امید آن همه نوع آرام و همه چیز را می توانید شروع به باز کردن و بازگشت به حالت عادی" بروک اضافه شده است. "شما را به تقریبا فقط آماده شدن برای فصل آینده امیدوار است که آن را (نرمال) از آنجا که شما نمی خواهید به پشت هشت توپ هنگامی که آن را به عقب می آیند."

gharder@postmedia.com



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن