صبر ماساچوست است هنوز رتبهدهی نشده است آماده به دوباره باز

من بسیار شگفت زده شد مقدار فضا خورشید ارائه شده برای op-ed قطعه توسط جان مک دونالد در روز چهارشنبه (29 آوریل س

توسط ATSHNEWS در 14 اردیبهشت 1399

من بسیار شگفت زده شد مقدار فضا خورشید ارائه شده برای op-ed قطعه توسط جان مک دونالد در روز چهارشنبه (29 آوریل سال 2020) نسخه.

مک دونالد بدیهی است که با نا امید پناه در جای خود و به وضوح می خواهد محدودیت به پایان رسیده است. اما مک دونالد به نظر نمی رسد به یک متخصص سلامت و تجزیه و تحلیل خود را به نظر می رسد ناقص در چندین مناطق مهم است. من مصرانه از آقای مک دونالد به بیمار اطلاعات بیشتر در مورد COVID-19 و صبر کنید تا شرایط مناسب برای سرمایه گذاری یک بار دیگر.
عمده اشتباهات است که او می سازد عبارتند از:
1) به او نشان می دهد که محدودیت های سیاسی هستند. آنها نه. محدودیت های مشابه قرار داده شده است در محل توسط رهبران هر دو طرف است. برخی از موثر ترین آنهایی که در جای خود قرار گرفتند اولیه توسط جمهوری خواهان محافظه کار.
2) او می گوید که coronavirus است "رفتن به مانند آنفولانزا." شاید از آن خواهد شد هنگامی که یک واکسن موثر توسعه یافته است و تقریبا تمام جمعیت واکسینه شوند. اما بدون یک واکسن موثر آن است که به مراتب خطرناک تر از آنفولانزا. مهمتر از آن طول می کشد برای علائم به نظر می رسد پس از یک فرد آلوده است به طوری که یک فرد می تواند گسترش ویروس به طور گسترده ای بدون دانستن آنها آلوده شدند. این کافی نیست که فقط به ماندن در خانه در زمانی که احساس بیمار.
3) او فرض می شود که شهروندان را رعایت بهداشت اجتماعی و فاصله و بدون انگیزه از جریمه و مجازات است. اما ما دیده ایم این تصاویر از تظاهرات برای پایان دادن به پناه در محل که در آن شرکت کنندگان با پوشیدن ماسک و تمرین های اجتماعی فاصله و ما را دیده اند عکس از ازدحام از سواحل است. تا زمانی که ما نشان می دهد که ما به صورت جداگانه را متواضع مراحل را برای جلوگیری از گسترش مجازات و جریمه هستند مناسب برای کسانی که نمی.
در اینجا در ماساچوست زیادی وجود دارد که ما نیاز به انجام قبل از ما می توانید شروع به باز دوباره. به ما رسیده به نقطه ای که در آن تعداد موارد تایید شده رو به کاهش است. ما باید شروع به بحث در مورد چقدر حریم خصوصی ما در حال حاضر به رها کردن به منظور حاوی ویروس است. اگر ما مایل به آزمایش می شود و به دنبال پس ما می دانیم که اگر ما در معرض شده اند و اگر در معرض خود قرنطینه ما می تواند باز کردن بسیار سریع تر از اگر ما حسد محافظت از حریم خصوصی ما حرکات و تماس با ما. و ما نیاز به انجام خیلی بیشتر تست.

مک دونالد اعلام کرد: "از آن زمان به را خاموش و بزرگ دولت قید و درمان ما مانند بزرگسالان است. بزرگسالان با حقوق."

زمانی که من آموخته بود در مورد من ارزش آمریکایی حقوق من همچنین گفته بود که "با حقوق مسئولیت می آیند." و یکی از ویژگی های که یک فرد بزرگسال است و پذیرش مسئولیت اعمال خود را در یک. تلاش برای بازگشت به قبل از COVID-19 شرایط بدون دانستن اینکه آیا افراد در اطراف من هستند و یا گسترش این ویروس asymptomatically است اقدام مسئولانه است.
من خیلی نا امید هستم که به من پناه در محل. من می خواهم به سفر رفتن به موزه ها عبادت همراه با دیگران در آغوش مردم من می دانم که دچار ضرر و زیان دیدار با دوستان رفتن به بولینگ با نوه مرور در کتابخانه ها و کتابفروشی های محلی, در میان چیزهای دیگر.

اما مک دونالد, لطفا صبور باشید. منتظر تعداد موارد جدید به کاهش قابل توجهی مایل چشم پوشیدن از برخی از حقوق و حریم خصوصی خود را بنابراین ما پیگیری مداوم شیوع و تشویق تا حد زیادی افزایش تست.

اگر ما با هم می توانید مسئولیت رسیدگی به این خسته کننده دوره درستی به ما نمی خواهد چهره یکی دیگر از عمده شیوع بیماری در چند ماه و باید برای شروع همه را دوباره و دوباره با محدودیت های شدید بر ما حرکات و حتی بیشتر آسیب به اقتصاد ما.

اندرو جنینگز
شمال بیلریکا



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن