Pasqua FN wading را از طریق کیفیت آب مطالعات برای تعیین سمیت سطح

محتوای مقالهاخیر دانشگاه رجینا گزارش در مورد south Saskatchewan را سمیت سطوح در خود دریاچه است که باعث رئیس Pa

توسط ATSHNEWS در 4 تیر 1399

محتوای مقاله

اخیر دانشگاه رجینا گزارش در مورد south Saskatchewan را سمیت سطوح در خود دریاچه است که باعث رئیس Pasqua اول کشور به نقد و بررسی جامعه خود را کیفیت آب.

با توجه به آنچه که او می یابد, تاد Peigan می گوید او را بپرسید استانی دولت به منظور بهبود کیفیت آب از اولین کشور های مجاور Pasqua دریاچه.

"آن را تایید آنچه که ما شده ایم از گفتن (آب Security Agency) در دولت از ملکه'Appelle آب" Peigan گفت: از 11 سال و شش دریاچه مطالعه که تحت پوشش 52,000 کیلومتر مربع در Qu'Appelle رودخانه حوضه زهکشی.

طراحی شده توسط U R پیتر Leavitt و انجام شده توسط سه آب دیگر محققان این مطالعه نتیجه گرمایش جهانی و آلودگی از ضایعات شهری و کشاورزان بهار اجرا کردن همه باعث بزرگتر شکوفه جلبک برای تولید بیشتر microcystin در شش دریاچه ها: بوفالو, پوند, آخرین کوه Pasqua, Katepwa کج و Wascana.

News--Todd Peigan speaks about recent developments in the Qu'appelle Valley land claim dispute.
رئیس تاد Peigan صحبت می کند در مورد تحولات اخیر در Qu'appelle دره زمین ادعای اختلاف در این رهبر-ارسال فایل عکس. /اردن Nicurity

Microcystin است که یک ماده شیمیایی است که می تواند به از بین بردن یک موجود زنده کبد و سرطان ایجاد Leavitt گفت: او گفت: رجینا رهبر-پست آن را سمی تر از یک "دوز سیانید" در انسان ،

آخرین مطالب