Overreaching مستندات در حال مسطح ما معیشت

میلیون ها نفر از آمریکایی ها در جعبه مجازات به عنوان ما صحبت می کنند.آنها باید به دنبال مشاوره از دولت و مقاما

توسط ATSHNEWS در 30 فروردین 1399

میلیون ها نفر از آمریکایی ها در جعبه مجازات به عنوان ما صحبت می کنند.

آنها باید به دنبال مشاوره از دولت و مقامات محلی و آنها را در خانه مانده برای متوقف کردن گسترش COVID-19.

کسب و کار در برگزاری جشن های تولد, در حال لغو سفر محدود است و ما چسب به صفحه نمایش ما را ببینید که چگونه این همه به پایان می رسد. در حالی که برخی از ما شده اند قادر به انجام کار ضروری است یا نه در طول این مدت تلاش این است که نه تنها ممکن است برای بسیاری از.

بیش از 16 میلیون آمریکایی را در پرونده برای مزایای بیکاری پس از مستند سفارشات به اثر رفت در اواسط ماه مارس و اقتصاددانان می گویند ما می تواند به عنوان بالا به عنوان 20 درصد بیکاری در تابستان.

قطعا درست است که بسیاری از ایالات و شهرستانها را نجات داد و زندگی با سفارش ما را به ماندن در خانه. اما پتو مستندات در حال حاضر مسطح ما معیشت در راه است که خطرناک تر از این بیماری همه گیر.

دانمارکی دانشمند علوم سیاسی بیورن Lomborg می گوید که با بسته شدن تمام مدارس و مشاغل ما "در واقع ایجاد آسیب بیشتر, بیشتر بلند مدت, مرگ, بیشتر بلند مدت بیکاری و وضع نامناسب برای کل جمعیت در مقایسه با آنچه که شما در حال دستیابی به صرفه جویی در زندگی می کند."

او درست است. این که چرا اتریش و دانمارک در حال حاضر شروع به استراحت خود مستندات و باز کردن اقتصاد خود اما با اجتماعی فاصله قوانین هنوز هم در اثر. رهبران اروپایی به آسیب هایی که انجام شده است به جوامع و از آن زمان به نوبه خود جزر و مد در حالی که باقی مانده به عهده دارد.

است که دقیقا همان چیزی است که مردم آمریکا می توانید به عنوان به خوبی.

ما هنوز هم می تواند مسئول با اجتماعی که در آن فاصله لازم پوشیدن facemasks, quarantining در گروه های در معرض خطر و با استفاده از فن آوری برای ردیابی گسترش ویروس. این چیزی است که کشورهای رفتن به کار انجام داده اند از آنجا شروع می شود.

که خواهد شد موثر تر از وادار کردن کسب و کار برای شاتر رانندگی بسیاری از هموطنان ما به foodbanks یا آستانه بی خانمانی.

ما باید به نگاه هیچ بیشتر از خود ما بیمارستان.

درست است که بسیاری از امکانات بهداشتی در شهرستانها عمده ضعف هستند و ما باید آنها را ارسال هر منبع که در آن ممکن است.

اما با لغو اعمال جراحی الکتیو و عملیات که خوراک خود را از بودجه های روستایی و شهرستان بیمارستان های جالب شروع به تخمگذاری کردن صدها نفر از هزاران نفر از متخصصان بهداشت و درمان و کارکنان اداری. دلیل این است که آنها در حال غرق با COVID-19 بیماران بلکه از آنجا که آنها نمی باید هر گونه بیماران در همه.

اگر ما در حال از دست دادن بهداشت حرفه ای در طول یک بیماری همه گیر پس از آن ما در حال انجام کاری اشتباه است.

A one-size-fits-all-رویکرد است که معمولا غلط در سیستم فدرال است و این اشتباه در حال حاضر. وجود 27 متحده است که تا به حال کمتر از 100 مرگ و میر در عین حال هنوز هم اعمال خرد کردن مستندات. آن است که جای تعجب نیست که بسیاری از خارش به بازگشت به کار.

وقت آن است که به اعتراف مستندات نیست یک پاسخ جهانی به این بحران مواجه هستیم.

بسیاری از انتقاد رئیس جمهور تهمت برای تمایل خود را برای باز کردن اقتصاد آمریکا. اما او در اضطراب است که یک سیگنال به کارگران و کارآفرینان در همه جا: درد و رنج رمان coronavirus واقعی هستند اما از دست دادن درآمد خود را و چشم انداز برای تغذیه خانواده خود را فقط به عنوان بد و یا گاهی اوقات حتی بدتر است.

آمریکایی ها قوی, قوی و انعطاف پذیر مردم است. ما درک می کنیم که همه چیز ممکن است هرگز همان خواهد بود اما ما باید اعتماد را به ادامه زندگی ما در حالی که زیر هدایت ما دانشمندان و پزشکان. است که تعادل ما نیاز به حفاظت از ما معیشت و صرفه جویی در کسانی که بیشترین آسیب پذیر است.

یاعیل Ossowski یک مصرف کننده دفاع و معاون مدیر انتخاب مصرف کننده ، او نوشت: این برای InsideSources.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن