بیش از 1800 آشا کارگران همین نقش تاج رزمندگان در Mysuru

میسور/Mysuru: بیش از 1800 آشا (معتبر سلامت اجتماعی فعال) کارگران متصل به منطقه در بخش بهداشت و درمان باید لنت

توسط ATSHNEWS در 26 فروردین 1399

میسور/Mysuru: بیش از 1800 آشا (معتبر سلامت اجتماعی فعال) کارگران متصل به منطقه در بخش بهداشت و درمان باید لنت شانه به دولت در مبارزه با کروناویروس.

آشا کارگران را شناسایی کرده اند خود را به عنوان تاج رزمندگان با مراجعه به خانه از تمام کسانی که تحت قرنطینه و جمع آوری آمار حیاتی این است که بسیار مفید در مبارزه با کشنده بیماری همه گیر است که باعث ویران کردن در سراسر جهان این ادعا بیش از یک لاخ زندگی می کند.

حتی به عنوان مردم منطقه نگران هستند بیش از گسترش ویروس آشا کارگران لنت حمایت از دولت های منطقه در متوقف کردن این بیماری از ضربه زدن به جامعه انتقال مرحله.

در حالی که پزشکان و پرستاران و دیگر para-پزشکی کارکنان درگیر در مراقبت از COVID-19 بیماران در داخل بیمارستان آشا کارگران در حال حمل کردن, هوای آزاد, وظیفه بازدید از خانواده های چک کردن سلامت افرادی که تحت جداسازی و قرنطینه و جمع آوری اطلاعات در مورد افرادی که علامتی هستند و کسانی که در اولیه و ثانویه تماس با آلوده در حالی که خطر سلامت خود را.

آشا کارگران مشغول بازدید از خانواده های هر دو در مناطق شهری و روستایی انجام چک های بهداشتی. آنها همچنین وظیفه کمک به پلیس در تضمین این که تمام صفحه-قرنطینه افراد نمی آیند از خانه های خود به هر دلیلی.

در مجموع 1,824 آشا کارگران در حال خدمت در منطقه از جمله 92 در شهرستان و 280 در Mysuru taluk, 320 در ننجنگود taluk, 209 در K. R. نگر taluk, 253 در T. Narasipur taluk, 240 در H. D. Kote taluk, 192 در Periyapatna taluk و 220 در Hunsur taluk.

همه آشا کارگران اختصاص داده شده است فردی نقل شده است که عمدتا شامل بازدید از هر خانواده و جمع آوری تاریخ در مورد وضعیت سلامت هر عضو در یک خانه. در صورتی که اگر هر فرد در بر داشت علامتی آنها را هشدار وزارت بهداشت. آنها را نیز بررسی کنید اگر هر بیگانه ماندن در خانه.

همچنین, آن است که کار خود را به مراجعه کارگران مهاجر که در بازگشت به خانه های خود را زیر این مستند به بیمارستان برای تحت کامل بهداشت را بررسی کنید تا. اما چالش واقعی برای آشا کارگران در مناطق مانند آنهایی که در این شهرستان شناسایی چندین روستا در ننجنگود taluk واقع در اطراف جايزه جنریک ها مرکز گسترش ویروس روستاهای مرزی در H. D. Kote taluk و قبیله ای hamlets در سراسر منطقه است.

همچنین چندین آشا کارگران در حال پیدا کردن آن دشوار است برای استخراج اطلاعات از ساکنان در مناطق شهری و روستایی. چند آشا کارگران در بنگلور بودند حمله توسط یک گروه از افرادی که عصبانی بودند با مقامات برای سفارش کامل چک.

آنها همچنین حمل خطر حمله در خانواده بازدیدکننده داشته است به خصوص در مناطق حساس. آشا کارگران مشغول در ساخت مردم کرونا آگاه و همچنین در توزیع جزوات که توضیح بایدها و نبایدها علاوه بر آموزش به آنها در مورد نیاز به صورت اجباری نگهداری اجتماعی فاصله.

وظیفه خود را نیز شامل ارائه مشاوره به مردم برای ماندن در خانه خود را برای ایمنی و بهداشت و به آموزش آنها در استفاده از دست sanitisers و پوشیدن صورت-ماسک. با وظیفه خود را بیشتر به چالش کشیدن از قبل چند آشا کارگران در بر داشت در نظر گرفتن کمک از پرستاران از نزدیک به مرکز بهداشتی اولیه و یک گرم Panchayat اعضای.

آنها بر این باورند که انجام خواهد شد تا خود را برای اطمینان از ایمنی فیزیکی. در حال حاضر آشا کارگران ماهانه حق یا مزد اموزگار تومان.4000 و در حال حاضر دولت اعلام کرده است اضافی تومان,1 000 Coronavirus وظیفه.

به طور کلی ممکن است گفته شود که آشا کارگران در حال گرفتن تجلیل برای همه کاری که آنها انجام می دهند در این مقطع مهم خطر ایمنی خود را در زمانی که کشنده COVID-19 همه گیر است و باعث وحشت در میان جمعیت.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب