مواد مخدر بیماری همه گیر نمی توانید نگاهی به صندلی عقب به همه گیر

اولیه سه ماهه آمار و ارقام ارائه شده توسط وزارت بهداشت نشان می دهد برخی از پیشرفت در دولت را تلاش برای کاهش تع

توسط ATSHNEWS در 23 خرداد 1399

اولیه سه ماهه آمار و ارقام ارائه شده توسط وزارت بهداشت نشان می دهد برخی از پیشرفت در دولت را تلاش برای کاهش تعداد کشنده مخدر استعمال بیش از حد.

اولیه DPH داده ها را برای سه ماه اول سال 2020 نشان می دهد که 28 کمتر کشنده مواد مخدر مصرف بیش از حد رخ داده است در مقایسه با مدت زمان مشابه در سال 2019.

این DPH مخدر مصرف بیش از حد گزارش ثبت 467 تایید و یا برآورد مواد مخدر مصرف بیش از حد مرگ و میر پایین 5.7% از سال قبل است.

2020 شماره عبارتند از: ماه مارس زمانی که دولت را به اقامت در خانه مشاوره ای و دیگر محدودیت های ناشی از COVID-19 pandemic اولین اثر صورت گرفت. در حالی که آن را هنوز هم خیلی زود به تعیین اگر اجتماعی فاصله منجر به این کاهش در مصرف بیش از حد مرگ رژیم صهیونیستی است. چارلی بیکر در بیانیه ای گفت مقامات دولتی در حال نظارت بر "هر گونه تاثیر انزوای اجتماعی شیوه های که در حال کمک به ما در مبارزه با این ویروس ممکن است در جنگ علیه مواد مخدر اعتیاد است."

این DPH گزارش همچنین پیشرفت های ساخته شده توسط جوامع مختلف از جمله لوول و همچنین چالش های چندین نفر دیگر از جمله شهرهای دوقلو چهره در کاهش تعداد کشنده مخدر استعمال بیش از حد.

در حالی که لوول ساخته تحسین پیشرفت در کاهش مصرف OD مرگ و میر در سال 2019 مرگ و میر هر دو فیچبرگ و لئومینستر ساکنان رز در سال بیش از سال.

فیچبرگ مرگ مجموع رفت و از 15 در سال 2018 به 20 در سال 2019 در حالی که لئومینستر را از افزایش 12 تا 15. لئومینستر نیز تا به حال تمایز داشتن آن به طور کلی مواد مخدر OD مرگ افزایش در مجموع از 24 در سال 2018 به 32 سال گذشته نشان می دهد که این شهر به تساوی معتادان از دیگر جوامع است.

که در مقایسه با لوول که دیدم OD کاهش مرگ و میر در هر دو متریک در سال بیش از سال, با هر دو ساکن مرگ و میر (65 42) و به طور کلی مرگ و میر (73 به 57) نمایش قابل توجهی کاهش می یابد.

این عکس اولیه نشان می دهد که تلاش های شهرستانها و شهرهای کوچک به ساقه نفرین از اعتیاد به مواد مخدر می شود را در خود نگه دارد در حالی که ما در برخورد با کروناویروس بیماری همه گیر.

این دو عمومی-بهداشت دشمنان باید مبارزه موازات هم.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب