نظر: هزینه در بازداشتگاه تخت نیست آدرس مشکل واقعی

محتوای مقالهدر ژوئن 17, دولت ساسکاچوان اعلام کرد طرح خود را به صرف $120 میلیون دلار در 430 جدید بازداشتگاه تخت

توسط ATSHNEWS در 4 تیر 1399

محتوای مقاله

در ژوئن 17, دولت ساسکاچوان اعلام کرد طرح خود را به صرف $120 میلیون دلار در 430 جدید بازداشتگاه تخت در ساسکاتون Correctional Facility.

این ساسکاچوان عدالت سیستم دارای یک علاقه واقعی برای بازداشتگاه. در واقع ساسکاچوان قرار می دهد بیشتر مردم در بازداشتگاه نسبت به سایر استان ها و در یک نرخ تقریبا دو برابر میانگین ملی 100 در هر 100,000 بزرگسالان در سال 2019 در مقابل به طور متوسط 50 در هر 100 ، 000 در سراسر کشور است.

مهم است به یاد داشته باشید که بازداشتگاه تخت نیست و در واقع برای افرادی که به اعدام محکوم شده است از یک جرم و جنایت است. آنها برای افرادی که متهم به جرم و جنایت هستند و فقط در حال انتظار معمولا بدون دسترسی به, برنامه نویسی, تا زمانی که آنها می توانید یک قاضی در ما انباشته سیستم دادگاه.

در حالی که ازدحام بیش از حد یک موضوع جدی است ساسکاچوان زندانها در تلاش برای حل این مشکل با اضافه کردن تخت است مانند برخورد با برخی از پوند ناخواسته با خرید یک بزرگتر کمربند.

همراه با ساخت خیابان های ما امن تر و سرمایه گذاری بیشتر در زندان تخت گران ترین پاسخ به جنایت. در این مورد به لحن بیش از 500 ، 000 دلار در هر سلول است.

آخرین مطالب