نظر: باغبانی به ارمغان می آورد در مورد مزایای بسیاری در قرنطینه بار

محتوای مقالهاین COVID-19 همه گیر است و توجه متمرکز بر سیستم غذایی ما و چقدر ما تکیه بر دیگران برای مواد غذایی

توسط ATSHNEWS در 23 اردیبهشت 1399

محتوای مقاله

این COVID-19 همه گیر است و توجه متمرکز بر سیستم غذایی ما و چقدر ما تکیه بر دیگران برای مواد غذایی ما است. این همه گیر و همراه آن اثرات است که انگیزه بسیاری از ما برای تولید یک بیت از خود ما مواد غذایی و این که آیا ما از آن آگاه است یا نه ما را درو خواهد کرد بسیاری نامحسوس پاداش از رشد مواد غذایی است.

زمانی که من صحبت کردن در مورد در حال رشد مواد غذایی, من با اشاره به هر چیزی از رشد چند ظروف microgreens یا گلدان اسفناج در پنجره های آفتابی در خانه; به ظروف سبزیجات, بالکن, عرشه و یا در جلوی خانه; به یک باغ (تخت مطرح شده و یا در زمین) جایی در حیاط یا باغ جامعه طرح می کند. در اینجا لیستی از برخی از مزایای نامحسوس که من شخصا تجربه کرده یا دیده اند در باغبانی گذشته است. این مزایا هستند که به ویژه مهم است در حال حاضر در گیر زمانی که بسیاری از ما احساس استرس جدا شده به تنهایی و یا نگران.

حس موفقیت. من یک پیام ایمیل و عکس از گیاه گوجه فرنگی با گوجه فرنگی رسیده قرمز فرستاده شده به من توسط یکی از دانش آموزان من. به عنوان خوانده شده: "نگاه در من رشد کرد و خود من گوجه فرنگی! آنها زیبا هستند. من یک باغبان عطا کند." من می توانم احساس هیجان در متن. این اولین بار بود که این دانشجو در حال رشد سبزیجات. بله, آن است که در مورد گوجه فرنگی است اما بیشتر در مورد احساس افتخار برای داشتن رشد چیزی زیبا و خوشمزه است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب