نظر: از بین بردن ویروس هپاتیت C ممکن است با سرمایه گذاری مناسب

محتوای مقاله در ادامهاسترالیا و فرانسه و ژاپن و کره جنوبی و انگلستان باید همه اجرا قوی استراتژی برای جلوگیری ا

توسط ATSHNEWS در 8 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

استرالیا و فرانسه و ژاپن و کره جنوبی و انگلستان باید همه اجرا قوی استراتژی برای جلوگیری از آزمون و درمان هپاتیت C و آنها در حال حاضر در مسیر از بین بردن عفونت به عنوان یک تهدید سلامت تا سال 2030. ایتالیا و اسپانیا با وجود چالش های خود را مرور COVID-19 همه گیر نیز در مسیر با هپاتیت C. کانادا با وجود ما کلاس اول سیستم بهداشت و درمان نشدم و در پشت همه آنها.

این است افسرده اخبار برای کسی که کار آن است که برای کمک به کشور ما از بین بردن ویروس هپاتیت C. اما COVID-19 همه گیر و بهداشت عمومی ما پاسخ به آن ایجاد کرده است برخی از دهانه های است که می تواند اهرمی برای کمک به ما در رسیدن به این هدف است.

تشخیصی آزمایشگاه دیده می شود هجوم منابع به نگه دارید تا با تقاضا برای coronavirus آزمون. و این نه فقط در مورد پول است. ماشین آلات کارکنان و شیوه های اطلاع رسانی شده است افزایش و تصفیه شده و حداقل در برخی از این پیشرفت خواهد آخرین طولانی پس از COVID-19 بیماری همه گیر.

این افزایش برای ما تشخیص ظرفیت نیز ممکن است در حال حاضر یک فرصت برای هپاتیت C. پس از همه گیر همان ماشین آلات آزمایشگاه و کارکنان است که مقیاس به تشخیص COVID-19 می تواند مستقر برای هپاتیت C تشخیص است. و بسیاری از این منابع می تواند به اشتراک گذاشته شده با جامعه مبتنی بر خدمات بهداشتی و درمانی که در آن پروژه های آزمایشی نشان داده است که هپاتیت C آزمایش انجام می شود با دقت به سرعت و به راحتی.

هپاتیت C تحت تاثیر بسیاری از گروه های مختلف از کانادایی ها اما بی خانمان و خیابان-درگیر مردم بیشتر آسیب پذیر است. ساسکاچوان تا به حال یکی از بالاترین نرخ ابتلا به عفونت در کشور است. در حالی که ننگ و دوره کمون هپاتیت C در حال حاضر در حال حاضر به اندازه کافی از یک چالش برای تشخیص آن است که حتی بیشتر به چالش کشیدن زمانی که یک فرد نمی دسترسی به خدمات بهداشتی و درمانی به طور منظم و یا چهره بیشتر با فشار دادن معضلات روزانه — مانند جایی که آنها در حال رفتن به خواب.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب