نظر: شهرستان نادیده گرفتن شناگران آرزوها با Wascana استخر بازسازی

محتوای مقالههنگامی که دوستان از Wascana استخر تشکیل شده برای صرفه جویی در Wascana استخر در سال 1994 هرگز نمی ت

توسط ATSHNEWS در 5 تیر 1399

محتوای مقاله

هنگامی که دوستان از Wascana استخر تشکیل شده برای صرفه جویی در Wascana استخر در سال 1994 هرگز نمی تواند ما تصور کرده اند که وقتی این شهرستان که در نهایت تجدید Wascana استخر ما را از دست دادن عزیزمان استخر شنا.

به این "Wascana استخر بازسازی" فریبنده است و غم انگیز و گیج کننده است. یک بازسازی باید معنی جایگزین کردن آنچه که وجود دارد: یک زن 50 متر استخر بهبود یافته به استاندارد های بین المللی با اضافه کردن 4.26 متر با اضافه آبزیان بهبود. به جای 69 درختان قطع خواهد شد را برای یک مقصد waterpark, شنا حوضه به نصف کاهش اندازه آن و ما از دست دادن یکی از زیبا ترین آستین البته استخر های عمومی در کانادا.

به بی اهمیت دانستن عمل از شنا کردن در حالی که هزینه های مالیاتی دلار به کوچک ما تنها عمومی long-course, شنا, استخر شنا, ظرفیت, در حالی که نادیده گرفتن زمان های تفریحی با استفاده از الگوها و صدای شناگران در همه سنین است که یک رویکرد جامع به شهرستان ،

هیچ کس بپرسید فوتبال یا هاکی و یا بازیکنان به بازی در یک سطح بود که نیمی از اندازه های استاندارد. 25 متر استخر ایجاد خواهد شد بیش از حد شلوغ شرایط ما را شنا کمتر پویا و محدود کردن برنامه نویسی که تنها یک استاندارد 50 متر استخر می تواند جای.

آخرین مطالب