یک کشته و پنج زخمی در لوول سقوط

لوول — یک نفر کشته شد و پنج نفر دیگر از جمله یک کودک زخمی شدند, در یک تصادف وحشتناک در مدرسه و خیابان در لوول

توسط ATSHNEWS در 13 تیر 1399

لوول — یک نفر کشته شد و پنج نفر دیگر از جمله یک کودک زخمی شدند, در یک تصادف وحشتناک در مدرسه و خیابان در لوول پایین ارتفاعات محله در صبح روز جمعه خورشید آموخته است.

خدمه اورژانس نامیده می شدند به مدرسه بین خیابان شعبه و میانه خیابان حدود 4:45 صبح و کشف شش نفر مبتلا به آسیب های مختلف از جمله 40 سال که بیهوش بود و بعد از آن مرده در لوول بیمارستان عمومی با توجه به مشترک مطبوعاتی از لوول پلیس و Middlesex منطقه دفتر دادستان.

دو مردان گرفته شد به بيمارستان منطقه با آسیب شد که به عنوان جدی و سه نفر دیگر از جمله یک نوجوان تحت درمان قرار گرفتند و منتشر شده در بیمارستان های محلی برای صدمات به عنوان جزئی با توجه به آزادی مطبوعات.

یک بررسی اولیه نشان می دهد که راننده یک سفید هوندا از دست کنترل وسیله نقلیه در حالی که عنوان عازم جنوب در مدرسه و خیابان عبور به خط مخالف و ناودان سر به آبی هیوندای بود که سفر عازم شمال با توجه به آزادی مطبوعات. هیوندای پس از آن رخ داد یک آبی Acura و همچنین با توجه به آزادی مطبوعات.

مقامات نیست انتشار هویت هر کسی درگیر است. لوول در حال بازسازی تصادف به عنوان بخشی از تحقیقات در حال انجام در رابطه با دا با توجه به آزادی مطبوعات.

پلیس قرار داده تا زرد صحنه جرم نوار و بسته مدرسه بین خیابان شعبه و میانه به عنوان آنها مورد بررسی تصادف با هوندا و هیوندای نشسته در کنار هم در خیابان با سنگین جلویی آسیب



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب