در خانه, طبقه Dem زنان تماس از سوء استفاده از درمان توسط مردان

توسط آلن فرهمواشنگتن (AP) — Rep. اسکندریه Ocasio-کورتز خشم بیش از یک جمهوریخواه مجلس را حمله لفظی گسترش به لحظ

توسط ATSHNEWS در 3 مرداد 1399

توسط آلن فرهم

واشنگتن (AP) — Rep. اسکندریه Ocasio-کورتز خشم بیش از یک جمهوریخواه مجلس را حمله لفظی گسترش به لحظه ای فوق العاده در کف خانه پنج شنبه به عنوان او و دیگر دموکرات هزینههای جنسیتی فرهنگ "پذیرش خشونت و زبان خشونت علیه زنان" که طرفداران آن عبارتند از: رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

یک روز پس از رد پیشنهاد ندامت از Rep. تد Yoho R-Fla., برای زبان خود را در طول این هفته کنگره مراحل رویارویی Ocasio-کورتز و بیش از یک دوجین همکاران بازیگران این حادثه به عنوان همه بیش از حد معمول رفتار با مردان از جمله تهمت و دیگر جمهوری خواهان.

"این موضوع است که در مورد یک حادثه است. آن فرهنگی است" گفت: Ocasio-کورتز, D-n. y. خواستار آن فرهنگ "از پذیرش خشونت و زبان خشونت علیه زنان کل یک ساختار قدرت است که پشتیبانی از آن است."

قابل توجه غلیان احساسات با زن قانونگذاران گفت که می خواهم به طور معمول مواجه می شوند مانند درمان در آمد و در انتخابات سال است که در آن نظرسنجی ها نشان می دهد زنان با تکیه قاطعانه در برابر تهمت که دارای سابقه تمسخر زنان است.

"من شخصا با تجربه یک عمر از توهین نژاد پرستی و تبعیض جنسی" گفت: تشکر. باربارا لی D-کالیفرنیا. "و این متوقف نمی شود پس از انتخاب شدن به است."

مغلوب ساختن پیشی جستن دستگیر شد در سال 2005 از نوار مورد مباهات جسمی سوء استفاده از زنان و disparagement از مجلس نانسی پلوسی شامل تماس او را "دیوانه". در اشاره آشکار به آن نوار که جلب توجه در طول سال 2016 ریاست جمهوری, مبارزات انتخاباتی, Ocasio-کورتز گفت: مردان accost زنان "با احساس مصونیت از مجازات" هر روز از زمانی که "افرادی که با داشتن بالاترین در این سرزمین اعتراف, اعتراف به صدمه زدن به زنان است."

او همچنین یاد می آورد که در سال گذشته مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که او و سه نفر از همکاران در "تیم ملی" مترقی دموکراتیک زنان از رنگ باید "بازگشت" به کشورهای خود — حتی اگر همه اما یکی بودند و در آمریکا متولد شده اند و همه شهروندان آمریکایی است.

نمایندگان مجلس در پیوستن به Ocasio-کورتز به نمایندگی از طیف گسترده ای از اتاق دموکرات تأکید وحدت خود را بیش از یک موضوع که در یک هسته به حزب و قادر به انرژی رای دهندگان آن است.

در استقرار طرف شماره 2 خانه رهبر Steny Hoyer مریلند متوسط 20-اصطلاح کهنه. ظاهر خود را همراه با حمایتی کلمات در یک جداگانه کنفرانس خبری توسط پلوسی D-کالیفرنیا شد, قابل توجه مقابل گاه به گاه درگیری Ocasio-کورتز تا به حال با رهبران حزب.

Ocasio-کورتز و 30 دانشجوی سال اول است که او ساخته شده را علامت به عنوان یکی از کنگره بیشتر مصر و صریح مترقی. کسانی که صحبت کردن شامل سه "تیم ملی" اعضای — مظنونان حمله به دانشگاه Ilhan عمر از مینه سوتا Ayanna Pressley ماساچوست و رشیدا Tlaib میشیگان.

هیچ خواهان صحبت در کف خانه. یک Yoho سخنگوی فرستاده بیانیه ای که در آن مجلس گفت: "هیچ کس مواجه شد آسيايي و یا حمله" در آنچه که او به نام مختصر بحث سیاست.

Yoho یکی از کنگره محافظه کار مجلس گفت: Ocasio-کورتز ندارد "حق به باد, بحث در مورد خانواده و یا به یک حساب کاربری که اتفاق نمی افتد سیاسی به دست آورید. این واقعیت هنوز هم باقی می ماند, من به عذر خواهی برای چیزی نمی گویم."

در یک جداگانه ظاهر خانه رهبر اقلیت Kevin McCarthy, R-کالیفرنیا دفاع Yoho 65 ساله که بازنشسته خواهد شد در ماه ژانویه است.

"هنگامی که از کسی معذرت خواهی آنها باید ببخشند" مک کارتی گفت. وی افزود: بعد از "من فقط فکر می کنم در دنیای جدید در عصر جدید ما در حال حاضر تعیین اینکه آیا قبول کنیم وقتی کسی می گوید "من متاسفم" اگر آن را به اندازه کافی خوب معذرت خواهی."

اما نان برای جهان یک حزبی مسیحی که مبارزه با گرسنگی پیشنهاد آن را دوباره Yoho ادامه عضویت در هیئت مدیره خود را. خواسته خود را در مورد وضعیت این سازمان گفت: اخیر خود رفتار می کند تا منعکس کننده ارزش ها از احترام و محبت است که عیسی مسیح ما می خواند به نمایشگاه." آنها گفت: از آنها خواسته اند به صحبت می کنند به او "قبل از اینکه ما تعیین هر اقدام دیگری است."

Pelosi خودش وزن در یک جداگانه کنفرانس خبری.

"این یک تجلی نگرش در جامعه ما واقعا.... من می توانم به شما بگویم که از نزدیک آنها به نام من نام برای حداقل 20 سال از رهبری 18 سال از رهبری" پلوسی گفت: از جمهوری خواهان.

پلوسی که دارای پنج فرزند بازگو کرد که در طول یک بحث سال پیش در بهداشت باروری زنان ایران با نمایندگان مجلس گفت: "در کف خانه, Nancy Pelosi فکر می کنم او می داند که بیشتر در مورد داشتن بچه ها از پاپ."

در برخورد دوشنبه شاهد یک خبرنگار از تپه Yoho berated Ocasio-کورتز در خانه مراحل و گفت که برخی از افزایش جرم و جنایت در طول coronavirus همه گیر می تواند به افزایش بیکاری و فقر است.

Ocasio-کورتز توصیف آن را در خانه طبقه پنج شنبه. او گفت: Yoho قرار دادن انگشت خود را در چهره او و به نام او منزجر کننده دیوانه و خطرناک است.

او همچنین گفت: این خانه که در مقابل خبرنگاران او به نام او "و من نقل قول لعنتی عوضی." که همسان هیل نسخه از آنچه Yoho گفته بود. Ocasio-کورتز وجود ندارد که برای سخن گفتن.

Ocasio-کورتز گفت: Yoho منابع به همسر و دختر خود را به عنوان او توضیح داد که اقدامات خود طی سخنان کوتاهی جمعه در واقع تأکید مشکل است.

"داشتن یک دختر را نمی کند یک مرد مناسب و معقول. داشتن یک همسر را ندارد مناسب و معقول ، درمان مردم با عزت و احترام باعث می شود یک مرد شایسته" او گفت:. او افزود که یک مرد شایسته معذرت خواهی "به صورت ذخیره به نفع خود رای می دهند. او معذرت خواهی کرده و واقعا برای تعمیر و اذعان آسیبی انجام می شود به طوری که ما می توانید تمام حرکت می کند."

صدای او می لرزید کمی به او گفت که پدرش "خوشبختانه" بود و دیگر زنده برای دیدن Yoho درمان ، اما او گفت: آن را دیدم "و من اینجا هستم چون من باید به پدر و مادرم که من دختر خود را و است که آنها را افزایش نمی دهد من قبول سوء استفاده از مردان است."

دیگر دموکرات ها به یاد می آورد خود را تجربه سخره خانه آمریکا به شدت سفید نر عضویت و هشدار داد که تعداد زنان در مجلس تنها رشد خواهد کرد. هشتاد و هشت خانه دموکرات و 13 جمهوریخواهان هستند.

"ما در حال رفتن به دور" گفت: تشکر. Pramila Jayapal D-بشویید. "وجود دارد رفتن به بیشتر قدرت در دست زنان در سراسر این کشور است."

___

AP خبرنگار Elana Schor کمک از نیویورک است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب