مسن معلمان' exodus بافندگی بیش DESE را بازگشایی طرح

دولت بخش ابتدایی و متوسطه آموزش و پرورش به تازگی نورد قسط دوم خود را از بازگشایی راهنمایی برای سال تحصیلی آیند

توسط ATSHNEWS در 10 تیر 1399

دولت بخش ابتدایی و متوسطه آموزش و پرورش به تازگی نورد قسط دوم خود را از بازگشایی راهنمایی برای سال تحصیلی آینده.

ما البته کنجکاو برای دیدن آنچه در آن موجود پس ما به DESE اولیه داند درجه عدم.

این نسخه افاضه جزئیات بیشتر اما هنوز هم تولید سوالات بیش از پاسخ.

و برای آن که آن کلاس فقط می تواند منجر به ناقص است.

این نمای کلی تلاش برای ارام کردن خانواده های نگرانی در مورد فرستادن کودکان به مدرسه و محیط که در آن آنها را در تماس نزدیک با دیگر دانش آموزان و معلمان.

در مشاوره با ماساچوست فصل از آکادمی اطفال که تایید شده این بازگشایی راهنمای DESE دارای کمیسر جفری رایلی ارائه برخی از اطمینان آمار از جمله این واقعیت است که کسانی که زیر سن 19 سالگی حدود چهار برابر کمتر از جمعیت در بزرگ مبتلا به COVID-19.

"اگر آنها آلوده به نظر می رسد کودکان ممکن است کمتر احتمال دارد به انتقال COVID-19 به دیگران" رایلی اعلام کرد.

سرکوب عفونت نیز افزایش یافته نیاز است که همه دانش آموزان در کلاس دوم و بالاتر از ماسک می پوشند در حالی که تشویق دانش آموزان در مهد کودک و کلاس اول را به انجام همان. اجتماعی فاصله را شامل میز رو راه همان حداقل 3 فوت از هم جدا.

در خلاصه رایلی به این نتیجه رسیدند: "ما بر این باوریم که زمانی که ما به دنبال بحرانی بهداشتی مورد نیاز ما می توانید با خیال راحت بازگشت به فرد در مدرسه این سقوط" در حالی که با اضافه کردن این نکته ارائه شده فعلی مثبت بهداشت عمومی معیارهای نگه دارید.

با این حال کمیساریای نشان داد مربیان باید توسعه سه مدرسه باز سناریو: بازگشت کامل به مدرسه ترکیبی از در مدرسه و آموزش مجازی و از راه دور کاملا درس.

در حالی که پدر و مادر و سرپرستان ممکن است احساس بهتر در مورد چشم انداز از فرستادن فرزندان خود به مدرسه برای اولین بار از ماه مارس ما مطمئن هستیم کسانی که متهم به انجام است که برنامه ریزی — معلمان مص مربیان و دیگر کارکنان پشتیبانی — به اشتراک گذاری است که خوش بینی.

بهداشت همچنان بخش مهمی از کاهش گسترش COVID-19 و کودکان به سادگی نیست که سخت کوش که کودکان بزرگتر در این زمینه است.

که واقع خواهد شد قرار داده و بزرگسالان در اتاق در خطر ابتلا به این ویروس پس ضرورت آنها را در تماس نزدیک با جوانان و تلاش برای نگه دارید که ماسک روی و دست های خود را تمیز می کند.

بهترین راهنمایی DESE ارائه می دهند در این نقطه است که برای مربیان و دیگر کارکنان در معرض خطر بالاتری از بیماری شدید از COVID-19 به مشورت با ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی در مورد اینکه آیا بازگشت به فرد در مدرسه تنظیمات خواهد بود از نظر پزشکی مضر است.

گذشته از آن با تاکید شرایط بهداشتی بیش از 14,000 دولت حدود 87,000 عمومی معلمان مدرسه و مص هستند 57 ساله یا مسن تر.

که عامل سن به تنهایی باید ارسال آلارم به دولت و مقامات آموزش و پرورش.

کسانی که در این مرحله از حرفه خود ممکن است انتخاب کردن به بازنشستگی جای خود را به کوروناویروس.

در لوول مدرسه منطقه به استثنای مدارس حدود 500 مربیان به سقوط به رده که در حالی که در فیچبرگ آن را یکی دیگر از 80.

هر مقیاس بزرگ خروج از مربیان به طور جدی پیچیده هر مدرسه بازگشایی ابتکار به خصوص در دروازه شهرها که خود را اضافه شده اجتماعی و اقتصادی بار.

بیشتر جزئیات بازگشایی خواهد شد در آینده اما با فقط دو ماه قبل از شروع سال تحصیلی بعدی زمان را در حال اجرا بر روی تدوین یک برنامه است که والدین دانش آموزان و مربیان می تواند قبول کند.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب