افسر جورج فلوید مرگ به عنوان اعتراضات شعله ور شدن

توسط امی FORLITI و TIM SULLIVANمینیاپولیس (AP) — سفید مینیاپولیس افسر پلیس که فشرده زانو خود را به جورج فلوید

توسط ATSHNEWS در 10 خرداد 1399

توسط امی FORLITI و TIM SULLIVAN

مینیاپولیس (AP) — سفید مینیاپولیس افسر پلیس که فشرده زانو خود را به جورج فلوید گردن به او التماس برای تهویه دستگیر شد و به اتهام قتل و جمعیت شکست یک شبه حکومت تحمیل سعی کنید برای جلوگیری از تظاهرات خشونت آمیز پلیس قتل آمریکایی های آفریقایی تبار است که با گسترش به شهرستانها در سراسر ایالات متحده

در مینیاپولیس' جنوبی, سمت ماموران شلیک گاز اشک آور و گلوله های لاستیکی به درایو جمعیت معترضان که پس از آن مجموعه ای از ماشین ها و کسب و کار در آتش و شکست را به فروشگاه ها از جمله برخی از نزدیکی یک ایستگاه پلیس.

مدت کوتاهی قبل از نیمه شب, نمرات از افسران در پا و در وسایل نقلیه منتقل شده در برای جلوگیری از خشونت یک روز پس از شهرستان و رهبران دولت در مواجهه مقاومت خود را برای دست زدن به بحران است. معترضان روز پنج شنبه در یک ایستگاه پلیس را به آتش کشیدند به زودی پس از آن رها شده بود توسط پلیس و تخریب ده ها تن از کسب و کار.

پنتاگون در زمان نادر گام جمعه سفارش ارتش برای قرار دادن چندین فعال وظیفه ارتش ایالات متحده و واحدهای پلیس در آماده به اعزام به مینیاپولیس با توجه به سه نفر با دانش مستقیم از دستورات است که نمی خواهم نام خود را استفاده می شود چرا که آنها مجاز به بحث در مورد آماده سازی.

بن Hubert, 26, از, مینیاپولیس گفت: او تعجب نیست مردم بودند شکستن حکومت نظامی و برقراری آتش سوزی.

"من خشم او گفت:" از فلوید مورد. "اما من نیز غم انگیز است. بی عدالتی در جریان بوده است برای مدت طولانی. آن بوده است که تورم را برای سال."

مرکز شهر هزاران نفر از معترضان محاصره پلیس پس از 8 بعد از ظهر حکومت نظامی. "تعقیب پلیس!" برخی شعار می دادند و "می گویند نام خود را: جورج فلوید!" هیچ خشونت هر چند برخی از معترضان اسپری گرافیتی در ساختمان.

تجدید اعتراضها پس از افسر درک چوین, 44, بود اتهام سوم-قتل درجه و درجه دوم در قتل نفس. او همچنین متهم شد که نادیده گرفتن یک افسر دیگر که ابراز نگرانی در مورد فلوید به عنوان او دراز دستبند بر روی زمین شفاعت است که او نمی تواند نفس بکشد در حالی که چوین فشرده زانو خود را به گردن خود برای چند دقیقه. فلوید بود که سیاه شده بود دستگیر و به ظن استفاده از یک لایحه تقلبی در فروشگاه.

چوین که اخراج شد به همراه سه نفر دیگر از افسران بودند که در صحنه چهره بیش از 12 سال در زندان اگر محکوم به قتل است.

یک وکیل برای Floyd خانواده استقبال بازداشت اما گفت که او انتظار می رود جدی تر اتهام قتل و دیگر افسران بازداشت بیش از حد.

دادستان Mike Freeman گفت: بیشتر اتهامات ممکن است اما مقامات "احساس می شود آن را مناسب برای تمرکز بر روی خطرناک ترین مجرم است."

به عنوان شب کشیده تر فوران آتش سوزی در سمت جنوب: یک رستوران ژاپنی یک Wells Fargo bank, دیگر, رستوران, دفتر انبار. بسیاری از سوخته برای ساعت. شهردار یعقوب فری توییتی که آتش نمی تواند پاسخ دهد تا مناطق امن بودند. او گفت: این شهرستان مشغول به کار بود با گارد ملی و وزارت امور خارجه به "ارائه پشتیبانی در جنوب."

تظاهرات در سراسر کشور شده اند سوخت خشم بیش فلوید مرگ و خشونت پلیس علیه آمریکایی های آفریقایی تبار. معترضان شکست ویندوز در سی ان ان ستاد در آتلانتا و تنظیم یک ماشین پلیس را به آتش زده و ماموران با بطری. بزرگ تظاهرات در نیویورک, هوستون, Washington, d. C., و ده ها تن از شهرستانها در محدوده از مردم مسالمت آمیز مسدود کردن جاده ها به تکرار درگیری با پلیس.

"شما disgracing شهر ما" آتلانتا شهردار Keisha لنس کف گفته معترضان. "شما disgracing زندگی جورج فلوید و هر فرد دیگری که کشته شده در این کشور است."

پلیس در تلاش بودند برای قرار دادن فلوید در یک تیم ماشین دوشنبه هنگامی که او سفت و به زمین افتاد و گفت او از ترس یک شکایت کیفری گفت. چوین و افسر Tou Thoa وارد شده و چندین بار تلاش به مبارزه Floyd به ماشین.

چوین در نهایت کشیده فلوید از ماشین و دستبند فلوید رفت و به زمین رو به پایین. افسر J. K. Kueng برگزار شد فلوید را به عقب و افسر توماس لین برگزار می شود پاهای خود را در حالی که چوین قرار داده و زانو خود را در Floyd سر و گردن شکایت گفت.

زمانی که خط پرسید: اگر فلوید باید نورد بر روی سمت خود چوین گفت: "هیچ اقامت قرار داده است که در آن ما به او کردم." لین گفت که او "نگران هذیان هیجان زده و یا هر چیز دیگری."

کالبد شکافی گفت: ترکیب اثر بودن مهار پتانسیل باده در Floyd را از سیستم خود در زمینه مسائل مربوط به سلامت از جمله بیماری های قلبی به احتمال زیاد منجر به مرگ او. آن را نشان داد هیچ چیز به حمایت از اختناق به عنوان علت مرگ است.

هیچ جزئیات دیگری در مورد مسکرات و سم شناسی نتایج هفته طول می کشد. در 911 تماس کشید که پلیس تماس گیرنده توصیف مرد مظنون به پرداخت با پول تقلبی به عنوان "بدجور مست و او را در کنترل خود را."

پس از فلوید ظاهرا متوقف تنفس لین دوباره گفت: او می خواست به رول فلوید بر روی سمت خود را. Kueng برای بررسی نبض و گفت که او نمی تواند پیدا کردن یک, با توجه به شکایت.

چوین او زانو در Floyd گردن برای 8 دقیقه, 46 ثانیه از جمله نزدیک به سه دقیقه پس از فلوید متوقف شد در حال حرکت و صحبت کردن در این شکایت گفت.

چوین وکیل تا به حال هیچ نظر زمانی که رسیده توسط آسوشیتد پرس.

دادستان برجسته "سرعت فوق العاده" در شارژ مورد چهار روز پس از فلوید مرگ و دفاع از خود در برابر سوال در مورد اینکه چرا این اتفاق هر چه زودتر. فریمن گفت: دفتر کار خود نیاز به زمان برای جمع آوری شواهد از جمله آنچه که او به نام "وحشتناک" ویدیو ضبط شده توسط یک تماشاچی.

اخبار از دستگیری آمد لحظات پس از مینه سوتا رژیم صهیونیستی است. تیم Walz اذعان کرد "شکست تحقیرآمیز" در پاسخ به تظاهرات این هفته و به نام swift عدالت برای افسران. Walz گفت: دولت در زمان رهبری بعد از ایستگاه پلیس سوخته است.

"مینیاپولیس و سنت پل در آتش هستند. آتش است که هنوز هم سوختن در خیابان های ما. خاکستر نمادین دهه و نسل درد و از غم و اندوه بی سابقه" Walz گفت.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز جمعه گفت که او می خواهم به صحبت فلوید خانواده و "ابراز غم و غصه ام."

او به نام تصویری از دستگیری "فقط یک چیز وحشتناک به شاهد و به تماشای. قطعا آن را مانند نگاه وجود دارد هیچ بهانه ای برای آن است."

وکیل بنیامین Crump که به نمایندگی فلوید خانواده خواست به بازداشت فلوید بدن به صورت مستقل کالبد شکافی.

دکتر که کالبد شکافی مایکل بادن سابق رئیس پزشکی قانونی شهر نیویورک بود که استخدام برای انجام کالبد شکافی برای اریک گارنر سیاه و سفید مردی که در سال 2014 بعد از پلیس نیویورک قرار داده و او را در یک سبد و او التماس کرد که او نمی تواند نفس بکشد.

مقامات ایالتی و فدرال نیز در حال بررسی فلوید مرگ است.

___

آسوشیتد پرس نویسندگان استیو Karnowski هارون موریسون و داگ شیشه ای در مینیاپولیس, Gretchen Ehlke در میلواکی برنارد Condon در نیویورک و جیمز لاپورتا در دلری بیچ فلوریدا., کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب