نیویورک بورس بازگشایی به عنوان ما می بندد در 100,000 مرده

توسط مت OTT, TED SHAFFREY و لیزا ماری پنجرهنیویورک (AP) — طبقه تجاری از بازار بورس نیویورک بازگشایی شد روز سه

توسط ATSHNEWS در 6 خرداد 1399

توسط مت OTT, TED SHAFFREY و لیزا ماری پنجره

نیویورک (AP) — طبقه تجاری از بازار بورس نیویورک بازگشایی شد روز سه شنبه در یک تا حد زیادی نمادین گام به سوی بهبود اقتصادی و سهام رسید در باز کردن بل حتی به عنوان رسمی ایالات متحده تلفات از coronavirus بسته در 100000 نفر یک علامت جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن یک بار پیش بینی کرد این کشور هرگز.

با عفونت به سرعت در حال نصب در مکان هایی مانند برزیل و هند بالا بهداشت جهانی رسمی هشدار داد که بحران در سراسر جهان به مراتب بیش از.

NYSE طبقه تجاری در پایین منهتن باز برای اولین بار در دو ماه هر چند با پلکسی گلاس موانع ماسک و کاهش تعداد معامله گران به پایبندی به 6 پا اجتماعی-دورى قوانین. کسانی که وارد بازار بورس خواهد شد که خود را در دماهای گرفته و خواسته شد که برای جلوگیری از حمل و نقل عمومی.

رژیم صهیونیستی نیویورک. اندرو کومو که ریاست دولت با بالاترین مرگ و میر از این معضل زنگ برای تنظیم کردن تجارت است.

"آنها نمی بازگشایی راه این بود," او گفت: طی جلسه توجیهی روزانه. "آنها بازگشایی دقیق است."

سهام رسید در معاملات صبح رانندگی S&P 500 به بالاترین سطح خود در 2 1/2 سال در حال افزایش امید ها برای بهبود اقتصاد. S&P 500 تا 2 درصد و میانگین صنعتی داو جونز با صعود بیش از 660 امتیاز یا 2.7%.

چند هزار کارگزاران و دیگران استفاده می شود به جمعیت طبقه تجاری از NYSE به تازگی به عنوان 1990s. اما در سال های پس از افزایش معاملات الکترونیکی از کامپیوتر پایانه های بزرگ برای تسلط بر عمل در وال استریت. این روزها وجود دارد حدود 500 کف معامله گران در بازار بورس.

این تجمع در محل به دولت گزارش داد که ضریب اطمینان مصرف کننده در ایالات متحده رشد شاخص تا این ماه به نشان دادن نشانه هایی از ثبات. هنوز هم آن باقی مانده است نزدیک به شش سال اخیر به صورت گسترده کسب و کار خاموش شدن ناگهانی که فرستاده اند که اقتصاد کشور را به رکود و رانده بیکاری به سطح گذشته دیده می شود در طول رکود بزرگ.

طی چند روز گذشته اجاره ماشین های غول پیکر هرتز و آمریکای جنوبی و بزرگترین شرکت هواپیمایی Latam برای ثبت ورشکستگی پیوستن به امثال J. Crew, J. C. Penney و Neiman Marcus.

تمام 50 ایالت آغاز کرده اند کاهش اقامت خود را در خانه محدودیت و اجازه می دهد کسب و کار برای باز کردن درهای خود را دوباره حتی به عنوان برخی از نقاط کشور شاهد هیچ افت در تایید coronavirus موارد است. نیز وجود دارد برخی از خوش بینی در مورد مسابقه برای واکسن.

"این نوزاد کوچک مراحل است که ما شروع به دیدن کشورهای مختلف بازگشایی مجدد سیاست های مختلف است که اجازه داده است که اجازه نداشتند از دو هفته پیش — اینها همه سیگنال های روشن است که ما در حال حرکت در مسیر درست" جاناتان Corpina ارشد مدیریت شریک در نصف النهار سهام همکاران.

در سراسر جهان به ویروس آلوده شده است نزدیک به 5.5 میلیون نفر, کشته شدن بیش از 346,000 با توجه به شمارش توسط دانشگاه جانز هاپکینز. اروپا ثبت کرده است در مورد 170,000, مرگ و میر, در حالی که ایالات متحده نزدیک شد 100,000 در طول کمتر از چهار ماه بیش از تعداد آمریکایی های کشته شده در ویتنام و کره جنگ های ترکیب شده است.

واقعی مرگ و میر به طور گسترده ای اعتقاد بر این بود به طور قابل توجهی بالاتر با کارشناسان گفت: بسیاری از قربانیان این ویروس بدون همیشه در حال آزمایش برای آن است.

مغلوب ساختن پیشی جستن چند ماه پیش تشبیه coronavirus به آنفولانزا و رد نگرانی های آن می تواند منجر به بسیاری از مرگ و میر. دولت پیشرو دانشمندان پس از هشدار داده است که به عنوان بسیاری از 240,000 می تواند از هلاک ویروس.

در هواپیمای, نیویورک, Cuomo, گزارش یک روز مجموع سه شنبه 73 مرگ و میر پایین ترین رقم در ماه و از اوج نزدیک به 800.

"در این پوچ واقعیت جدید که خبر خوب این است," او گفت:.

هنوز هم سازمان بهداشت جهانی گفت که جهان فرو رفته باقی می ماند تنها در اولین مرحله از این بیماری همه گیر قرار دادن یک دمپر در امید به یک سریع اقتصادی جهانی دوباره بجای اول برگشتن.

"در حال حاضر ما در موج دوم. ما درست در وسط موج اول در سطح جهان گفت:" دکتر مایک رایان که مدیر اجرایی.

"ما هنوز هم بسیار در یک مرحله که در آن بیماری است که در واقع در راه" رایان گفت: با اشاره به آمریکای جنوبی و جنوب آسیا و دیگر نقاط جهان است.

هند با جمعیت بیش از 1.3 میلیارد دیدم یک رکورد تک-بعد پرش در موارد جدید برای هفتم راست بعد. این گزارش 6,535 عفونت های جدید پنج شنبه, بالا بردن مجموع آن به بیش 145,000 از جمله نزدیک به 4,200 مرگ و میر.

بسیاری از هند موارد متمرکز در کشورهای غربی ماهاراشترا های مالی hub بمبئی و گجرات. عفونت نیز صعود در شرق به عنوان کارگران مهاجر رشته مستندات بازگشت به روستاهای بومی خود از هند بزرگترین شهرستانها.

در برزیل که در آن رئیس جمهور Jair Bosonaro درگرفته است در برابر دولت و رهبران محلی اجرای stay-at-home اقدامات که هشدار داد که قبل از بازگشایی اقتصاد مقامات باید به اندازه کافی تست در محل برای کنترل گسترش ویروس.

برزیل 375,000 coronavirus عفونت — دوم تنها به 1.6 میلیون نفر در ایالات متحده و اتحاد شمارش بیش از 23,000, مرگ و میر, اما بسیاری از ترس برزیل واقعی تلفات بسیار بالاتر است.

رایان گفت: برزیل را "شدید" نرخ انتقال معنی آن را باید نگه دارید برخی از ماندن در خانه و اقدامات صورت گرفته بدون در نظر گرفتن آسیب به اقتصاد است.

"شما باید همچنان به انجام همه چیز شما می توانید" او گفت:.

آمریکا ممنوعیت سفر به اثر را روز شنبه برای خارجی ها که از برزیل.

در اروپا روسیه را به ولادیمیر پوتین اعلام کرد که به تعویق افتاد رژه نظامی به مناسبت سالگرد 75 از نازی ها شکست آلمان در جنگ جهانی دوم برگزار خواهد شد در ژوئن 24. روز پیروزی تبدیل شده است مهم ترین تعطیلات در روسیه به طور سنتی مشخص شده در مارس 9 با مسلح ممکن است در میدان سرخ.

پوتین گفت: این کشور به تصویب اوج شیوع بیماری.

روسیه گزارش یک رکورد در یک روز سنبله سه شنبه 174 مرگ و میر در آوردن این کشور را تایید کرد شمار کشته شدگان به بیش از 3,800. روسیه coronavirus caseload پیشی گرفته 360,000 — سوم-بالاترین در جهان تقریبا با 9,000 عفونت های جدید ثبت شده است.

این کشور نسبتا پایین مرگ و مير مطرح است سوال را در میان کارشناسان است. مقامات روسیه به شدت انکار هر گونه دستکاری آمار و ارقام و نسبت به تعداد کم به اثربخشی این کشور مستندات.

___

آسوشیتد پرس روزنامه نگاران Menelaos Hadjicostis و ایلین Kurtenbach کمک به این گزارش.

دنبال AP همه گیر پوشش در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن