نوامبر سال 2020 مجازی غرفه رای گیری: یک پیروزی برای هزاره ترقی خواهان?

با نصب گمانه زنی ها از چه مدت coronavirus همه گیر خواهد شد و آخرین حضور جمعیت زیادی در مکانهای عمومی ممکن است

توسط ATSHNEWS در 18 اردیبهشت 1399

با نصب گمانه زنی ها از چه مدت coronavirus همه گیر خواهد شد و آخرین حضور جمعیت زیادی در مکانهای عمومی ممکن است از تفریح و سرگرمی.

که در آن ساکنان یک بار آب گرفتگی محلی و مدارس و کلیساها و سالن های ورزشی به رای خود را به غرفه رای گیری ممکن است نگاه کمی متفاوت در ماه نوامبر سال 2020 است.

با اقامت در خانه سفارشات هنوز هم در اثر همراه با افزایش حضور آنلاین مجازی, سیستم عامل, بسیاری بر این باورند این سال را به صندوق های رای واقع خواهد شد از راه دور شاید از راحتی از خانه خود.

آیا یک نامه مهر و موم شده قرار داده شده در حیاط جلویی خود را به صندوق پستی و یا در یک رای گیری آنلاین, وضعیت نه به نظر می رسد جذاب و ایده آل برای حزب جمهوری خواه.

در واقع در مارس 8 جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در زمان به توییتر بیان "جمهوری خواهان باید مبارزه بسیار سخت است زمانی که می آید به ایالت پست الکترونیکی-در رای گیری. دموکرات ها در حال تقاضاهای مصرانه برای آن است. پتانسیل فوق العاده ای برای تقلب انتخابات و به هر دلیلی کار نمی کند و برای جمهوری خواهان."

خوب, من می توانم با آن موافق است گفت: آقای رئیس جمهور.

در یک سال 2016 قطعه توسط اطلس توسط موسسه تحقیقات عمومی دین آن بود نشان داد که "هیلاری کلینتون led مغلوب ساختن پیشی جستن در هر گروه سنی زیر سن 65 اما او به ضرب و شتم او توسط اندکی حاشیه با کسانی که 65 ساله یا مسن تر."

در نتیجه 2016 احتمالا آخرین انتخابات که در آن سفید روزنامه-مطالعه, مدرسه قدیمی "افراد" به نمایندگی از 'کمی' اکثریت برای مغلوب ساختن پیشی جستن در روز رای گیری.

در سمت تلنگر, مجازی, رای گیری, یک رویای تحقق برای هزاره دموکرات. اگر شما نمی توانید نگه داشتن یک شغل برای بیش از سه ماه چه می تواند احتمالا شما از خواب بیدار در صبح یک روز از سال به تحقق خود را تنها وظیفه مدنی به عنوان یک آمریکایی ؟ درایو .5 مایل به محلی غرفه رای گیری? Pshhh, nahhh...فقط آن را آنلاین.

نمی شود آن را آسان تر به سادگی به رول از تخت باز کردن یک مرورگر کامپیوتر و-کلید-آن را به ملی مجازی غرفه رای گیری? خوب دوستان به من این صدا بیش از حد مترقی است و هزاره و پیش بینی من نشان می دهد که این تولید خواهد شد و تا کنون تعداد بیشتری از افراد هنگامی که در روز انتخابات در سراسر رول, on Nov. 3, 2020.

اما اجازه دهید فکر می کنم. بیشتر هزاره ترقی خواهان — که به ندرت به دنبال سیاست — رفتن به انتخاب کردن برای یک بایدن در انتخابات ریاست جمهوری? شما بهتر است آن را باور. و اگر خود را VP یک زن اقلیت که قطعا آنها را روشن و حتی بیشتر.

کلیک کنید, کلیک کنید, ارسال... پسر که آسان بود.

در نتیجه با بسیاری از فرزندان جمعیت وجود ندارد و با توجه به سن مرگ و یا مرگ coronavirus مجازی و از راه دور رای گیری به ناچار خواهد بود یک بلیط طلایی برای دموکرات ها.

پس, اوباما چگونه می تواند ما را نجات دهد کشور ما از دست ما موسس آمریکایی میهن پرستی و تبدیل شدن سوسیالیستی?

Uhhh... به خوبی سابق است که در حال حاضر از دست داده اما رئیس جمهور تهمت حداقل می توانید شروع با چیزی کمی شبیه به این.

"به من همکار آمریکا-جمهوری خواهان — پیر و جوان — شما در آزادی به ورزش خود را در قانون اساسی, 1st متمم راست بنابراین بدون در نظر گرفتن stay-در-خانه-سفارشات خارج وجود دارد در روز رای گیری به مدرسه محلی خود و یا سالن و رای مغلوب ساختن پیشی جستن به امریکا بزرگ دوباره. من تکرار آن خواهید بود بزرگترین کشور دوباره و دوباره."

دانیل سنگ-ریگان یک وستفورد بومی و در حال حاضر ساکن در نیوبوریپورت.او به اتمام کارشناسی ارشد از دانشگاه کلمبیا و در حال حاضر با این نسخهها کار برای دولت فدرال است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب