بدون خطا در سرمایه Pointe سایت حاکم: SK دادگاه تجدید نظر

محتوای مقالهتلاش پیشنهاد برای پایتخت سابق Pointe سایت شکست خورده این هفته ساسکاچوان دادگاه تجدید نظر تصمیم گرف

توسط ATSHNEWS در 26 فروردین 1399

محتوای مقاله

تلاش پیشنهاد برای پایتخت سابق Pointe سایت شکست خورده این هفته ساسکاچوان دادگاه تجدید نظر تصمیم گرفت در برابر واژگونی یک کاهش دادگاه قضایی تصویب فروش زمین.

زمانی که بحرانزده سرمایه پوینت پروژه به پایان رسید رقابت بیش از چه کسی باید دریافت زمین به پایان رسید تا در رجاینا دادگاه ملکه نیمکت. یک شرکت — خانواده سلطنتی تحولات Inc. — پیشنهاد شد که مورد پذیرش عامل فروش به عنوان بخشی از یک ادعا می کنند وام مسکن اقدام ظ توسط طلبکار است. ماهیت نظم به معنای آن بود تا قبل از دادگاه برای تصویب.

اسمیت خیابان اراضی به چالش کشیده می شود فروش در نیمکت درخواست از دادگاه به نظر خود را ارائه دهد. هنگامی که آن را شکست خورده, Smith Street گرفت و توجه به این استان بالاترین مرجع قضایی که در آن مسئله مورد بحث قرار گرفته بود در اواسط ماه مارس.

دادگاه بازگشت در روز دوشنبه با تصمیم خود رد اسمیت خیابان تجدید نظر شود.

این تصمیم گذاشته تاریخچه فایل که شامل زمین اولیه مثال در $8.5 میلیون و نهایی ارائه توسط خانواده سلطنتی تحولات برای بیش از $2.2 میلیون.

در نهایت این پیشنهاد را پذیرفته بود توسط افسر فروش. این موضوع رفت و قبل از دادگاه ملکه نیمکت برای تصویب.

دو گروه از جمله خیابان اسمیت مخالفت با پیشنهاد فروش — Smith Street ارائه $2.8-میلیون — اما عدالت Bev Klatt تصمیم گرفتند به تصویب خانواده سلطنتی ارائه دهد.

خانواده سلطنتی معامله بعد از طریق کاهش یافت و فروش افسر پذیرش یک پیشنهاد جدید برای بیش از $2.9 میلیون از مغناطیسی سرمایه ،



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب