هیچ تصمیمی هنوز پاییز, ورزشی برای امریکا شرق

امریکا کنفرانس شرق که شامل UMass Lowell, هنوز رتبهدهی نشده است ساخته شده تصمیم گیری در مورد سقوط ورزش های نجوم

توسط ATSHNEWS در 19 تیر 1399

امریکا کنفرانس شرق که شامل UMass Lowell, هنوز رتبهدهی نشده است ساخته شده تصمیم گیری در مورد سقوط ورزش های نجومی برای آن عضو مدارس.

"در چند ماه گذشته ما مشغول بوده ام در مکالمات و همچنین نظارت بر چشم انداز و شرایط که مجوز سالم و امن بازگشت به ورزش گفت:" امریکا در شرق ارشد کاردانی کمیسر محتوای استراتژی شان Tainsh یک ایمیل به شب چهارشنبه. "سلامت و ایمنی دانشگاه ما جوامع به خصوص ما دانشجو-ورزشکاران میباشد و ما از نزدیک بررسی تعدادی از حالات که ما نزدیک به زمانی که ما مدیون ما پاییز دانشجو-ورزشکاران برخی از وضوح."

شیوه های برای سقوط تیم های ورزشی به طور معمول رفتن در نیروی کامل در حدود یک ماه از هم اکنون. اما COVID-19 همه گیر است که قرار دادن یک توقف به کالج ورزشی در ماه مارس همچنان به شدت تحت تاثیر کشور است.

قبلا چهارشنبه آیوی لیگ اعلام کرد که این قرار دادن ورزش در برگزاری حداقل تا ژانویه ساخت لیگ دسته اول 1 کنفرانس است که نمی خواهد یک فصل فوتبال این سقوط. امریکا و شرق نمی کند رقابت در فوتبال اما باید صلیب کشور رشته هاکی مردان و زنان فوتبال و والیبال زنان به عنوان سقوط ،

بسیاری از امریکا شرق تیم به طور معمول رقابت در برابر آیوی لیگ برنامه هایی که تاثیر برنامه باید AE رقابت به عنوان برنامه ریزی شده.

The UMass Lowell مردان تیم بسکتبال مثلا بازی پیچک اعضای دارتموث و قهوه ای آخرین Novermber در غیر همایش بخشی از برنامه است. UML به طور معمول بازی بسکتبال در مقابل چند پیچک تیم های لیگ هر سال و کسانی که در اوایل فصل matchups در دسترس خواهد بود این سال است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن