نانومتر را Saball اعطا میرا کرافت H. بورس تحصیلی برای کار با پروژه 351

شمال میانه فارغ التحصیل و اشبی بومی راشل Saball متوجه شنبه که او 2020 دریافت کننده محترم میرا کرافت H. دادن بو

توسط ATSHNEWS در 31 خرداد 1399

شمال میانه فارغ التحصیل و اشبی بومی راشل Saball متوجه شنبه که او 2020 دریافت کننده محترم میرا کرافت H. دادن بورس تحصیلی در طول یک زوم تماس با میهن پرستان جدید انگلستان صاحب رابرت کرافت.

زمانی که Saball بود در کلاس هشتم او داده شد یک فرصت برای پیوستن به پروژه 351 یک جوانان-چراغ سرویس جنبش با الهام از چشم انداز از دکتر مارتین لوتر کینگ جونیور به عنوان یک سفیر برای پروژه 351 کمک کرده راشل توسعه یک شور و شوق برای خدمت به جامعه و رهبری است.

او نشان داد کسانی که ارزش ها به عنوان یک عضو متعهد و کاپیتان داخلی و خارجی آهنگ تیم ها در شرق میانه.

به افتخار اواخر میرا کرافت این $20,000 بورس تحصیلی پروژه 351 بالاترین افتخار و اهدا شده است سالانه فقط یک فرد از همه 351 شهرها و شهرستانها در کشورهای مشترک المنافع.

"من می خواهم به قدردانی به میرا کرافت بورس تحصیلی بنیاد و کرافت خانواده" گفت: Saball. "من واقعا مفتخر به دریافت این جایزه. میرا چشم انداز از یک معشوق جامعه و تلاش خود را برای حمایت از ملت ما و جوانان محروم است و الهام بخش من برای ایجاد اختلاف در جامعه است."

این سرمایه گذاری از کرافت خانواده را حمایت راشل به عنوان او به دنبال تحصیل در رشته آموزش و پرورش ابتدایی در آموزش و پرورش دانشگاه سالزبورگ در ایالت مین است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب