NHL, nhl on nbc توافق بر پروتکل به سر فصل

توسط استفان Stefanie MarieAP هاکی نویسنده معاون کمیسر لایحه دالی گفته آسوشیتد پرس روز یکشنبه NHL و بازیکنان NH

توسط ATSHNEWS در 16 تیر 1399

توسط استفان Stefanie Marie

AP هاکی نویسنده

معاون کمیسر لایحه دالی گفته آسوشیتد پرس روز یکشنبه NHL و بازیکنان NHL' Association توافق کرده اند که در پروتکل به سر فصل.

دالی گفت: دو طرف هنوز در حال مذاکره با یک فرمت از توافق دسته جمعی. یک CBA فرمت بسیار مهم است به روند, و لیگ حکام و بازیکنان در کمیته اجرایی و عضویت کامل هنوز هم باید تایید کند و بازگشت به بازی پروتکل را به هاکی پشت این تابستان.

اگر همه چیز است که تصویب آن به پایان خواهد رسید یک بیماری همه گیر-خاموش کردن مجبور به 31 تیم در سراسر شمال امریکا آغاز شد که در اواسط ماه مارس. بازی خواهد رزومه در اواخر ژوئیه یا اوایل اوت با حضور 24 تیم در نظر گرفتن بخشی در گسترش پلی آف در پایان با جام استنلی اهدا شده در ماه اکتبر.

توافق شد برای اولین بار گزارش شده توسط TSN.

با فرض تایید از صاحبان و بازیکنان تیم انتظار می رود برای باز کردن اردوگاه های آموزشی جولای 13 قبل از سفر به دو "hub" شهرستانها برای بازی. بازیکنان شده اند قادر به اسکیت بازی کردن و آموزش کار داوطلبانه در گروه های کوچک تمرینات پس از ژوئن 8 — نزدیک به سه ماه پس از هاکی بود تعطیل مارس 12 با 189 به طور منظم فصل بازی باقی مانده است.

بازگشت به پلی آف است دیده می شود به عنوان یک تکان دهنده پیروزی برای NHL که مانند دیگر لیگ برتر مواجه چشم انداز از دست دادن میلیون ها نفر بیشتر بدون تلویزیون درآمد به postseason. وجود دارد عمیق نگرانی در مورد لغو بقیه فصل و کلام مثبت آزمون کمک نمی کند: 26 بازیکنان پس از ژوئن 8, در علاوه بر این به تقریبا یک دوجین قبل از آن.

یک بار بازی رزومه یک بازیکن مثبت coronavirus) نتیجه انتظار نمی رود به تعطیل بازی ها در کامپیوتر است. لیگ است گفت: این امر جدا هر بازیکن یا کارمند که تست مثبت اذعان شیوع را تهدید می کند باقی مانده از این فصل است.

لیگ خواهد بود مسئول تست بازیکنان روزانه هنگامی که آنها به بازی خود را در شهرستان.

"بازیکنان خواهد بود به خوبی محافظت از بودن در معرض" Montreal Canadiens صاحب جف يزد گفت: در طول یک کنفرانس در ماه ژوئن. "این رفتن به یک راه کاملا متفاوت برای همه شما و ما را به تماشای هاکی و بودن در یک تیم به دلیل بازیکنان خواهد بود که واقعا به خوبی محافظت شده در طول فرآیند است."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب